Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.

Daryl Dixon

Anbefalte innlegg

Daryl Dixon skrev (1 minutt siden):

Nei.... kommer på søndag! :sur:

:klem3:

Forstår. Det er nesten surrealistisk å tenke på hvordan det har blitt. Dyrt og vanskelig i hele landet. Skjønner godt at du måtte felle noen tårer, det er lov! 

Bil er et tapsprosjekt uansett.

:klem: Takk. Jeg lengter så til en arbeidsevne, den der tanken om at da kan man presse seg litt og jobbe det inn igjen, en kort periode.  

Å, ja, et helt forferdelig tapsprosjekt. Grøss. Jeg var helt avhengig av den før, og den gir meg mye glede og frihet, men nå vurderer jeg om vi skal skilles. 😅

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rainstorm2.0 skrev (24 minutter siden):

Tanken på at noen har min sjel, det blir jo helt feil, fordi da er det jo egentlig deres sjel, hvis noen har fått den. Men da er jo også spørsmålet hva er sjel. Nei, la oss beholde sjelen våres selv, og heller ikke drive prostitusjon. 😅

Dessverre, huff, begynte nesten gråte i resepsjonen der da han svarte nei på om det var mulig å dele det opp. Fikk komme igjen til uka å betale resten heldigvis. Jeg synes det er litt tungt jeg for tiden med de høye prisene på det meste, og lavinntekt. 😔 Gråt da jeg kom ut i bilen, men tenker jeg får sove på det, med sjelen intakt, og finne ut av det. Av og til er det ikke så enkelt å se at det ordner seg, men det gjør som oftest det. 

Så kjedelig :sukk:Håper du finner en løsning.

Daryl Dixon skrev (15 minutter siden):

Nei.... kommer på søndag! :sur:

---

Hvorfor søndag?! Arrrrh ..

Daryl Dixon skrev (6 minutter siden):

Lærte nettopp at det finnes hvite jordbær. 

Hmm jeg er litt skeptisk til de, men jeg har aldri prøvd de da. Kanskje det hadde vært noe for @Sola de som sliter med at fuglene tar alle bær?

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (1 minutt siden):

Takk, fingers crossed! 

Jeg syntes også det var teit at det skal slippes på søndager, synes det er mye mer fredagsfølelse over den serien. Jeg vil se hvordan Juni Anker-Hansen sorterer bønner og linser som Askepott 😅

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (1 time siden):

Hmm jeg er litt skeptisk til de, men jeg har aldri prøvd de da. Kanskje det hadde vært noe for @Sola de som sliter med at fuglene tar alle bær?

Hvite? Har ikke jeg sett. Tåler ikke jordbær lenger, så skal ikke ha noen. Jeg har derimot fått hagepoppelrosefrø :strix: Jeg elsker hagepoppelroser :rodmer:

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rumle skrev (1 time siden):

Ble skuffet. :ler:

Leste at de hvite jordbæra smaker litt ananas.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (1 time siden):

Hvite? Har ikke jeg sett. Tåler ikke jordbær lenger, så skal ikke ha noen. Jeg har derimot fått hagepoppelrosefrø :strix: Jeg elsker hagepoppelroser :rodmer:

De er fine :jepp:

Daryl Dixon skrev (1 time siden):

Ble skuffet. :ler:

Leste at de hvite jordbæra smaker litt ananas.

Hmm det visste jeg ikke, jeg er jo veldig glad i ananas, kanskje jeg burde gi de en sjanse likevel? :ler:

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (3 minutter siden):

De er fine :jepp:

Hmm det visste jeg ikke, jeg er jo veldig glad i ananas, kanskje jeg burde gi de en sjanse likevel? :ler:

Ja, hvorfor ikke. :jepp:

Rumle skrev (Akkurat nå):

"vitenskapelig navn Ananas comosus"

Jaha, det var visst ikke store mysteriet likevel :ler:

Hva skulle vi gjort uten google? :ler:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (Akkurat nå):

Ja, hvorfor ikke. :jepp:

Hva skulle vi gjort uten google? :ler:

Aner ikke! :ler:

Men, vi hadde kanskje hatt det litt gøyere med å gjette og gruble :nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som har hørt podcasten Elskede Bobby?

Nei, ikke hørt om en gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (3 minutter siden):

Aner ikke! :ler:

Men, vi hadde kanskje hatt det litt gøyere med å gjette og gruble :nikke:

Ja, absolutt. Bare fantasert i det vide og det brede. Det er alltid litt gøy, og alltid like irriterende når noen ikke forstår at man bare drodler og må ødelegge med "det er faktisk ikke sånn det er..."

Rumle skrev (2 minutter siden):

Nei, ikke hørt om en gang?

En podcast om ei dame i England som blir sammen med en mann over nett, men som aldri får møtt han pga helse, stor avstand osv. Og så er det bare en syk twist. Den er ganske interessant, men og vanskelig å forstå helt at det går an. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (1 minutt siden):

Ja, absolutt. Bare fantasert i det vide og det brede. Det er alltid litt gøy, og alltid like irriterende når noen ikke forstår at man bare drodler og må ødelegge med "det er faktisk ikke sånn det er..."

En podcast om ei dame i England som blir sammen med en mann over nett, men som aldri får møtt han pga helse, stor avstand osv. Og så er det bare en syk twist. Den er ganske interessant, men og vanskelig å forstå helt at det går an. 

:ninja: det der er sikkert meg innimellom :ler:

Er den på nrk?

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ninja: det der er sikkert meg innimellom :ler:

Er den på nrk?

Det er nok oss alle innimellom. :ler:

Podme hørte jeg den, men tror den og er på Spotify. Den er ikke ekkel eller skremmende, ikke slik den Adam podcasten ble.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sett finalen på Mesternes mester i dag? 

Nei, gadd ikke se på etter hvert, men så hvilke 3 som var med. Hvem vant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok oss alle innimellom. :ler:

Podme hørte jeg den, men tror den og er på Spotify. Den er ikke ekkel eller skremmende, ikke slik den Adam podcasten ble.

Ok, skal prøve å høre den 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...