Sola de Skrevet 15. februar 2024 #18101 Del Skrevet 15. februar 2024 Daryl Dixon skrev (42 minutter siden): Jeg trodde det var fredag! Det er det jo ikke. Og ikke mandag heller, som jeg trodde 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainstorm2.0 Skrevet 15. februar 2024 #18102 Del Skrevet 15. februar 2024 Daryl Dixon skrev (58 minutter siden): Jeg trodde det var fredag! Det er det jo ikke. Jeg kan være med på at det er fredag. Synes det burde være fredag! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 15. februar 2024 Forfatter #18103 Del Skrevet 15. februar 2024 Sola de skrev (16 minutter siden): Og ikke mandag heller, som jeg trodde Bra at det ikke bare er meg som er på bærtur. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 15. februar 2024 Forfatter #18104 Del Skrevet 15. februar 2024 Rainstorm2.0 skrev (1 minutt siden): Jeg kan være med på at det er fredag. Synes det burde være fredag! Den kommer med stormskritt nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainstorm2.0 Skrevet 15. februar 2024 #18105 Del Skrevet 15. februar 2024 Daryl Dixon skrev (6 minutter siden): Den kommer med stormskritt nå. Vi kan ha to fredager denne uka! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 15. februar 2024 Forfatter #18106 Del Skrevet 15. februar 2024 Rainstorm2.0 skrev (25 minutter siden): Vi kan ha to fredager denne uka! Studerer du fortsatt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainstorm2.0 Skrevet 15. februar 2024 #18107 Del Skrevet 15. februar 2024 Daryl Dixon skrev (5 timer siden): Studerer du fortsatt? Jeg har en langvarig permisjon så i praksis nei 🧀🐹🤐 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 15. februar 2024 Forfatter #18108 Del Skrevet 15. februar 2024 Rainstorm2.0 skrev (11 minutter siden): Jeg har en langvarig permisjon så i praksis nei 🧀🐹🤐 Skjønner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 16. februar 2024 Forfatter #18109 Del Skrevet 16. februar 2024 Da var det fredag og jeg kan si god helg. Og tror du ikke en flokk med meis fant vegen til fuglematen nå nettopp! Det var lenge siden. Det har snødd i natt, så nå er det mye snø altså, høye brøytekanter. Men husker fortsatt vinter 2017, da var det mye mer. Det er ganske mildt ute, kan man begynne å skimte litt vårlige tendenser som at sola varmer litt?? Håper det. Trenger det nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 16. februar 2024 #18110 Del Skrevet 16. februar 2024 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainstorm2.0 Skrevet 16. februar 2024 #18111 Del Skrevet 16. februar 2024 Nei, ikke mer snø nå! Her har småfuglene begynt å synge litt mer, så de kvitrer meg i øret at våren ikke er altfor lenge unna nå! 🫶🤞🏻 God helg! 🥰🥰 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 16. februar 2024 Forfatter #18112 Del Skrevet 16. februar 2024 Rainstorm2.0 skrev (2 timer siden): Nei, ikke mer snø nå! Her har småfuglene begynt å synge litt mer, så de kvitrer meg i øret at våren ikke er altfor lenge unna nå! 🫶🤞🏻 God helg! 🥰🥰 Det er koselig når vårlydene endelig kommer. Her er det varmegrader nå, sørpete. Var ute en tur i dag, så en stakkar i rullestol som hadde problemer på fortauet, og flere med barnevogn. God helg ⚘️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 16. februar 2024 #18113 Del Skrevet 16. februar 2024 God helg i tråden 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 16. februar 2024 #18114 Del Skrevet 16. februar 2024 Daryl Dixon skrev (8 timer siden): Da var det fredag og jeg kan si god helg. Og tror du ikke en flokk med meis fant vegen til fuglematen nå nettopp! Det var lenge siden. Det har snødd i natt, så nå er det mye snø altså, høye brøytekanter. Men husker fortsatt vinter 2017, da var det mye mer. Det er ganske mildt ute, kan man begynne å skimte litt vårlige tendenser som at sola varmer litt?? Håper det. Trenger det nå. Det var på tide at de endelig dukket opp Håper de blir værende Jeg har begynt å legge merke til at det er betydelig lengre lyst på ettermiddagen, det er alltid fint, synes jeg God helg i tråden 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anki-2.0 Skrevet 16. februar 2024 #18115 Del Skrevet 16. februar 2024 Her er det også rimelig sørpete i dag. God helg i tråden! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 16. februar 2024 Forfatter #18116 Del Skrevet 16. februar 2024 Rumle skrev (43 minutter siden): Det var på tide at de endelig dukket opp Håper de blir værende Jeg har begynt å legge merke til at det er betydelig lengre lyst på ettermiddagen, det er alltid fint, synes jeg God helg i tråden Stemmer, lengre lyst har jeg og lagt merke til. trenger ikke stresse med å rekke ut mens det er dagslys, har litt mer å gå på. Spirer der noe mer hos deg? Anki-2.0 skrev (28 minutter siden): Her er det også rimelig sørpete i dag. God helg i tråden! Er det mye snø hos deg og? God helg.🪻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 16. februar 2024 #18117 Del Skrevet 16. februar 2024 Daryl Dixon skrev (1 minutt siden): Stemmer, lengre lyst har jeg og lagt merke til. trenger ikke stresse med å rekke ut mens det er dagslys, har litt mer å gå på. Spirer der noe mer hos deg? Er det mye snø hos deg og? God helg.🪻 Regner med det, men har ikke fått sjekket så mye for det har vært elendig vær den siste tiden. Er det snø hos deg fremdeles? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 16. februar 2024 Forfatter #18118 Del Skrevet 16. februar 2024 Rumle skrev (16 minutter siden): Regner med det, men har ikke fått sjekket så mye for det har vært elendig vær den siste tiden. Er det snø hos deg fremdeles? Skjønner. Her er det store mengder snø. Kom påfyll i natt, SB brukte to timer på å måke snø. Har du hørt om det nye programmet Spillet, som begynner neste fredag på tv 2? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 16. februar 2024 #18119 Del Skrevet 16. februar 2024 Daryl Dixon skrev (9 minutter siden): Skjønner. Her er det store mengder snø. Kom påfyll i natt, SB brukte to timer på å måke snø. Har du hørt om det nye programmet Spillet, som begynner neste fredag på tv 2? Nei, det har jeg ikke fått med meg, hva går det ut på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 16. februar 2024 Forfatter #18120 Del Skrevet 16. februar 2024 Rumle skrev (3 minutter siden): Nei, det har jeg ikke fått med meg, hva går det ut på? Usikker på det selv egentlig, men ser ut som deltagere som skal bo sammen og unngå å bli stemt ut, frykter det er litt etterligning av Forræder, men tenkte å gi det en sjanse. Skal mye til å slå forræder da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå