Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.

Daryl Dixon

Anbefalte innlegg

Daryl Dixon skrev (19 minutter siden):

Grusomt! For en forferdelig kveld! Stakkars stakkars katt! 

Skjønner du får behov for kattekos... må jeg gå å klemme min katt nå.

Gi den en ekstra kos fra meg også ❤️ 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har lest tråden om utraprosessert mat. Sånne tråder bør jeg holde meg unna, blir litt opphengt i sånne ting. :sjenert:

Bestilt meg et abonnement på bladet hageliv, tenkte kanskje det var litt koselig. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Daryl Dixon said:

Jeg har dette bildet på veggen hjemme.

image.png.1c2e92588cd73fb1a70a48a53b4a8b67.png

Det heter hodebry, og er veldig bra illustrert.

Jeg digger bildene til Lisa Aisato.  Men synd dette med alle de negative tankene. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lisa Aisato-fan her også! Liker å pusle bilder av henne. Kombinerer to fine ting. 🥰 

Jeg har "hangover" fra trigger-episode idag, kjenner meg frustrert over at det er  vanskelig for folk man har tett på å respektere tydelige, uttalte "no-goes". :paff:

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rainstorm2.0 skrev (4 timer siden):

Lisa Aisato-fan her også! Liker å pusle bilder av henne. Kombinerer to fine ting. 🥰 

Jeg har "hangover" fra trigger-episode idag, kjenner meg frustrert over at det er  vanskelig for folk man har tett på å respektere tydelige, uttalte "no-goes". :paff:

Viste ikke at det finnes puslespill av tegningene hennes.

Hva mener du med det siste der? Litt treg I forståelsen nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daryl Dixon skrev (7 minutter siden):

Viste ikke at det finnes puslespill av tegningene hennes.

Hva mener du med det siste der? Litt treg I forståelsen nå.

Hehe, skjønner den, nå når jeg leste over. 🙈 Jeg har satt noen tydelige grenser for å skjerme meg for triggere på noen store traumer en stund, gi meg fred rett og slett. Så blir jeg frustrert når mennesker tett på meg ikke greier å respektere de grensene men tråkker rett uti salaten med begge skistøvlene på. Så i dag har jeg "hangover" fra en heftig traumereaksjon i går. Litt sånn 🥴

Liker du å pusle? Finnes masse av tegningene hennes 🥰

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rainstorm2.0 skrev (17 minutter siden):

Hehe, skjønner den, nå når jeg leste over. 🙈 Jeg har satt noen tydelige grenser for å skjerme meg for triggere på noen store traumer en stund, gi meg fred rett og slett. Så blir jeg frustrert når mennesker tett på meg ikke greier å respektere de grensene men tråkker rett uti salaten med begge skistøvlene på. Så i dag har jeg "hangover" fra en heftig traumereaksjon i går. Litt sånn 🥴

Liker du å pusle? Finnes masse av tegningene hennes 🥰

Da forstår jeg. Ja, kan være ubehagelig det. 

Har aldri hatt tålmodighet til å legge et puslespill, ser koselig ut da.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (27 minutter siden):

Da forstår jeg. Ja, kan være ubehagelig det. 

Har aldri hatt tålmodighet til å legge et puslespill, ser koselig ut da.

Jepp 🐼

Jeg digger det, men krever tålmodighet ja. Det er bare en sånn enkel tilfredsstillelse hver gang man finner bare EN ny brikke. :juhu:

Likte den tegnseriestripa der 🥲🩷

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rainstorm2.0 skrev (19 minutter siden):

Jepp 🐼

Jeg digger det, men krever tålmodighet ja. Det er bare en sånn enkel tilfredsstillelse hver gang man finner bare EN ny brikke. :juhu:

Likte den tegnseriestripa der 🥲🩷

Pusler du store bilder? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (Akkurat nå):

Pusler du store bilder? 

Faktisk, i fjor begynte jeg og hun jeg bor med på et på 5000 brikker!

Jeg greidde ikke fullføre. 🙈 Så det meste jeg har fullført er 2000, går mest i 1000 og 1500. Men kunne tenke meg et nytt på 2000, men altså 5000 ... det er FEM TUSEN brikker det :laugh:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rainstorm2.0 skrev (2 minutter siden):

Faktisk, i fjor begynte jeg og hun jeg bor med på et på 5000 brikker!

Jeg greidde ikke fullføre. 🙈 Så det meste jeg har fullført er 2000, går mest i 1000 og 1500. Men kunne tenke meg et nytt på 2000, men altså 5000 ... det er FEM TUSEN brikker det :laugh:

Det er litt mye ja... hva gjør du med de ettepå?

Eneste puslespillet jeg har fullført var et Pepa pig puslespill for barn på 3år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har noen av dere forresten lest Dinosaur Therapy? 

image.png.67227c3a2512b515d439f147bba36fc1.png

Det minner meg om de små stripene du legger ut innimellom Dixon! 

Endret av Rainstorm2.0
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rainstorm2.0 skrev (5 minutter siden):

Har noen av dere forresten lest Dinosaur Therapy? 

image.png.67227c3a2512b515d439f147bba36fc1.png

Det minner meg om de små stripene du legger ut innimellom Dixon! 

Ja, sett mange av de. Søte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (1 minutt siden):

Ja, sett mange av de. Søte!

Ikke sant! Jeg fikk en bok med det av en venninne til jul, synes det er så tatt på kornet så mange ting. Det gjør virkelig "struggles" morsomt! 

Når jeg er ferdig med puslespill så gir jeg det vekk, liker som oftest ikke å pusle samme motiv, da er jeg ferdig liksom. Eller så selger jeg de. Synes det blir dumt å kaste dem! 

Haha, pepa pig! Så hvis du var på besøk hos noen og de sa "la oss pusle litt sammen!", hva hadde du svart? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Rainstorm2.0 skrev (9 minutter siden):

Ikke sant! Jeg fikk en bok med det av en venninne til jul, synes det er så tatt på kornet så mange ting. Det gjør virkelig "struggles" morsomt! 

Når jeg er ferdig med puslespill så gir jeg det vekk, liker som oftest ikke å pusle samme motiv, da er jeg ferdig liksom. Eller så selger jeg de. Synes det blir dumt å kaste dem! 

Haha, pepa pig! Så hvis du var på besøk hos noen og de sa "la oss pusle litt sammen!", hva hadde du svart? 

Veldig dumt å kaste ja!

Hvis de jeg besøker vil, så blir jeg jo med å finner noen brikker. Det kan jo være koselig hvis praten går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig dumt å kaste ja!

Hvis de jeg besøker vil, så blir jeg jo med å finner noen brikker. Det kan jo være koselig hvis praten går.

Det er det jeg føler med puslespill, jeg kommer inn i en annen sone og snakker så masse tull. Veldig artig! Og du som kanskje ikke vil pusle så mye kan prate ekstra mye fjas. :laugh:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rainstorm2.0 skrev (Akkurat nå):

Det er det jeg føler med puslespill, jeg kommer inn i en annen sone og snakker så masse tull. Veldig artig! Og du som kanskje ikke vil pusle så mye kan prate ekstra mye fjas. :laugh:

Absolutt.

Kan jo være koselig om man hører på lydbok og kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt.

Kan jo være koselig om man hører på lydbok og kanskje.

Ja, eller podkast. Har hørt mye på podkast mens jeg har puslet, men nå har jeg helt glemt å høre podkast de siste månedene. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...