Gjest SVK Skrevet 19. januar 2024 #17841 Del Skrevet 19. januar 2024 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainstorm2.0 Skrevet 19. januar 2024 #17842 Del Skrevet 19. januar 2024 Daryl Dixon skrev (17 timer siden): Klikket meg inn på reklame, fordi det stod noe om grønne planter. Var fra ikea, og det stod noe som å gjøre inngangen til en grønn oase for avslapping, med grønne planter og behagelige stoler. Jeg setter meg ikke i gangen for å slappe av... 😂 Du er ikke alene der. God helg alle! 🧚♂️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple_Pixiedust Skrevet 19. januar 2024 #17843 Del Skrevet 19. januar 2024 Daryl Dixon skrev (4 timer siden): Men god helg i tråden! For det er fredag??? Ja, det er det! God helg ja! 😃 Jeg har egentlig null følelse på at det er fredag i dag. Uken har gått så fort. Forøvrig en trist sak det med kyrene ja. Vet egentlig ikke hva de kan gjøre med det hvis de samtidig skal produsere nok melk. Kanskje flere kyr og mindre melk per ku, men det vil koste og den kostnaden tar de nok ikke. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 19. januar 2024 #17844 Del Skrevet 19. januar 2024 Daryl Dixon skrev (8 timer siden): Men god helg i tråden! For det er fredag??? Ja, det er det! God helg herfra og! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 19. januar 2024 Forfatter #17845 Del Skrevet 19. januar 2024 I et par uker nå har vi hatt kjærlighetssørgende ungdom i hus. Har gjort det jeg kan for å lette stemningen, har børstet så mye hår, tatt med på shopping, kilt på føtter, pakket inn i dyne, dullet og dallet. Nå ser det ut som om det lysner igjen, heldigvis. Det er godt å se. 🩷 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple_Pixiedust Skrevet 20. januar 2024 #17846 Del Skrevet 20. januar 2024 Daryl Dixon skrev (10 timer siden): I et par uker nå har vi hatt kjærlighetssørgende ungdom i hus. Har gjort det jeg kan for å lette stemningen, har børstet så mye hår, tatt med på shopping, kilt på føtter, pakket inn i dyne, dullet og dallet. Nå ser det ut som om det lysner igjen, heldigvis. Det er godt å se. 🩷 Åå, uff. Ikke lett å være ungdom nei. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 20. januar 2024 #17847 Del Skrevet 20. januar 2024 Daryl Dixon skrev (13 timer siden): I et par uker nå har vi hatt kjærlighetssørgende ungdom i hus. Har gjort det jeg kan for å lette stemningen, har børstet så mye hår, tatt med på shopping, kilt på føtter, pakket inn i dyne, dullet og dallet. Nå ser det ut som om det lysner igjen, heldigvis. Det er godt å se. 🩷 Uff, stakkars Godt dere er der og støtter ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainstorm2.0 Skrevet 20. januar 2024 #17848 Del Skrevet 20. januar 2024 Jeg hadde elsket å være kjærlighetssørgende ungdom i deres hjem tydeligvis! (ikke at kjærlighetssorg er ok noensinne!), men hun er heldig som har deg. ❤️ Jeg gruer meg til å gå ut for å hente en ny sekk ved i boden. Vass-vass-vass, kaldt, tungt. Sutre-sutre. Men må til, i dag skal jeg få besøk av kjæresten min, og jeg prøver å imponere ham litt. Da er ikke kaldt og hufselig veien å gå @SVK Må si jeg likte hvordan du kalte deg selv kyniker! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 20. januar 2024 #17849 Del Skrevet 20. januar 2024 31 minutter siden, Rainstorm2.0 said: @SVK Må si jeg likte hvordan du kalte deg selv kyniker! Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 20. januar 2024 #17850 Del Skrevet 20. januar 2024 18 hours ago, Daryl Dixon said: I et par uker nå har vi hatt kjærlighetssørgende ungdom i hus. Har gjort det jeg kan for å lette stemningen, har børstet så mye hår, tatt med på shopping, kilt på føtter, pakket inn i dyne, dullet og dallet. Nå ser det ut som om det lysner igjen, heldigvis. Det er godt å se. 🩷 Bra hun begynner å få det bedre og hun er heldig som har deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 21. januar 2024 Forfatter #17851 Del Skrevet 21. januar 2024 Storinnrykk av ungdom i går. Kjøkkenet ble okkupert, vi tenkte vi kunne bestille take away, trekke oss tilbake til tv-stua, og la dem drive på. Men før vi rakk å bestille noe kom det to store tallerkner med pasta, hjemmelaget saus og kjøttboller. De får til de jentene. Har hørt en jevn dur av latter og filmlyder i nesten hele natt. Kjøkkenet ble igjen okkupert i dag tidlig. Når de dro ble det brått så stille, så stille at jeg ble irritert på pusten til SB. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 21. januar 2024 #17852 Del Skrevet 21. januar 2024 13 minutter siden, Daryl Dixon said: Storinnrykk av ungdom i går. Kjøkkenet ble okkupert, vi tenkte vi kunne bestille take away, trekke oss tilbake til tv-stua, og la dem drive på. Men før vi rakk å bestille noe kom det to store tallerkner med pasta, hjemmelaget saus og kjøttboller. De får til de jentene. Har hørt en jevn dur av latter og filmlyder i nesten hele natt. Kjøkkenet ble igjen okkupert i dag tidlig. Når de dro ble det brått så stille, så stille at jeg ble irritert på pusten til SB. Jeg bestilte faktisk take away i dag som jeg skulle hente selv. Før meg var det 8 personer i kø og de som drev hamburgersjappa klarte å gi feil rett til samtlige og enkelte ganger flere ganger feil rett til samme person. Det stresset meg for jeg ble naturlig nok redd for at jeg også skulle få noe annet enn jeg hadde bestilt, men det gikk heldigvis bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 21. januar 2024 Forfatter #17853 Del Skrevet 21. januar 2024 SVK skrev (2 timer siden): Jeg bestilte faktisk take away i dag som jeg skulle hente selv. Før meg var det 8 personer i kø og de som drev hamburgersjappa klarte å gi feil rett til samtlige og enkelte ganger flere ganger feil rett til samme person. Det stresset meg for jeg ble naturlig nok redd for at jeg også skulle få noe annet enn jeg hadde bestilt, men det gikk heldigvis bra! Hva bestilte du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 21. januar 2024 #17854 Del Skrevet 21. januar 2024 Just now, Daryl Dixon said: Hva bestilte du? Bestilte pepperoni pizza uten ananas. Er ikke noe glad i ananas på pizzaen og i tillegg så blir det igjen ananas-saft på pizzaen selv om man plukker av ananasen. Heldigvis fikk jeg pizzaen jeg bestilte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 21. januar 2024 #17855 Del Skrevet 21. januar 2024 Daryl Dixon skrev (3 timer siden): Storinnrykk av ungdom i går. Kjøkkenet ble okkupert, vi tenkte vi kunne bestille take away, trekke oss tilbake til tv-stua, og la dem drive på. Men før vi rakk å bestille noe kom det to store tallerkner med pasta, hjemmelaget saus og kjøttboller. De får til de jentene. Har hørt en jevn dur av latter og filmlyder i nesten hele natt. Kjøkkenet ble igjen okkupert i dag tidlig. Når de dro ble det brått så stille, så stille at jeg ble irritert på pusten til SB. Godt de ikke glemmer gamlingene! Var det godt? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 21. januar 2024 Forfatter #17856 Del Skrevet 21. januar 2024 Rumle skrev (31 minutter siden): Godt de ikke glemmer gamlingene! Var det godt? Jada, de kunne det de drev med de. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 21. januar 2024 Forfatter #17857 Del Skrevet 21. januar 2024 Jeg utsetter og utsetter oppdateringer på tlf, skulle forte meg å gjøre noe på tlf og trykte oppdater, det tok jo år og dag før det ble ferdig. Innen da hadde jeg glemt hva jeg skulle gjøre! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 21. januar 2024 #17858 Del Skrevet 21. januar 2024 Daryl Dixon skrev (27 minutter siden): Jeg utsetter og utsetter oppdateringer på tlf, skulle forte meg å gjøre noe på tlf og trykte oppdater, det tok jo år og dag før det ble ferdig. Innen da hadde jeg glemt hva jeg skulle gjøre! Det gjør jeg og alltid vi må skjerpe oss, med det og 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 21. januar 2024 #17859 Del Skrevet 21. januar 2024 (endret) Nå har jeg pakket og fryst 5 suppeporsjoner Og nå må jeg seriøst ta en pause med å lage mer, for det var så viiidt jeg fikk plass. Eller dvs 4, en gikk i kjøleskapet Endret 21. januar 2024 av Rumle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 21. januar 2024 Forfatter #17860 Del Skrevet 21. januar 2024 Rumle skrev (1 minutt siden): Nå har jeg pakket og fryst 5 suppeporsjoner Og nå må jeg seriøst ta en pause med å lage mer, for det var så viiidt jeg fikk plass. Eller dvs 4, en gikk i kjøleskapet 👏👏 Så flink du er! Neste prosjekt er å spise tom fryseren da ell? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå