Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.

Daryl Dixon

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Daryl Dixon skrev (3 timer siden):

Hva synes folk om kongens nyttårstale? 

Jeg synes den var veldig fin. Tenkte først at han kanskje burde si noe om Durek-situasjonen, men når jeg fikk tenkt meg litt mer om så synes jeg det hadde blitt feil og.

På den andre siden tror jeg kanskje han sa noe indirekte og litt mellom linjene, men det er jo også mulig at jeg bare la merke til det jeg ville legge merke til eller høre. 😊

Uansett, fin tale og fin konge ❤

Endret av Rumle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (6 timer siden):

Jeg synes den var veldig fin. Tenkte først at han kanskje burde si noe om Durek-situasjonen, men når jeg fikk tenkt meg litt mer om så synes jeg det hadde blitt feil og.

På den andre siden tror jeg kanskje han sa noe indirekte og litt mellom linjene, men det er jo også mulig at jeg bare la merke til det jeg ville legge merke til eller høre. 😊

Uansett, fin tale og fin konge ❤

Enig, blir ikke riktig å uttale seg der, under talen. 

Syntes den var fin, ble bare redd noen skulle begynne å spekulere i de "usynlige hendene" som Durek sprøyt. :ler:

Han sa også at mange skrev til han. Er det mange som skriver til kongen? Det viste jeg ikke.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (12 timer siden):

Hva synes folk om kongens nyttårstale? 

Jeg synes at kongens nyttårstale var fin. Kjenner at jeg liker Kongen vår veldig godt. ❤️ Og egentlig var det greit at Durek ikke kom opp som tema i nyttårstalen, det ville nok ikke passet seg helt. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (11 timer siden):

Syntes den var fin, ble bare redd noen skulle begynne å spekulere i de "usynlige hendene" som Durek sprøyt. :ler:

Han sa også at mange skrev til han. Er det mange som skriver til kongen? Det viste jeg ikke.

Det var jo fra Jon Fosse! Jeg likte det :jepp:

Hva? Skriver ikke alle til kongen?!!

:ler:

Endret av Rumle
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (12 timer siden):

Da jeg var liten så tegnet vi tegninger og ønsket kong Olav god bedring som var syk da. Kanskje noe som gjøres i barnehage/ skole/ sfo- regi :vetikke:

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rumle skrev (2 timer siden):

Det var jo fra Jon Fosse! Jeg likte det :jepp:

Hva? Skriver ikke alle til kongen?!!

:ler:

Skriver bare til julenissen jeg. :ler: Skal begynne å skrive til kongen og.

Sola de skrev (1 time siden):

Da jeg var liten så tegnet vi tegninger og ønsket kong Olav god bedring som var syk da. Kanskje noe som gjøres i barnehage/ skole/ sfo- regi :vetikke:

Så hyggelig. Mulig det er noe sånn.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MEN! Jeg synes danske dronning er knall tøff og jeg tenker at så fint hun gir tronen videre når hun føler det er best. Så fint at hun da får mulighet til å se sin sønn krones, og da blir det en festdag uten en trist bismak. Hun kan være en ressurs for han i sin nye rolle. Jeg synes så absolutt at beslutningen er forståelig 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (1 time siden):

Og det snør og det snør ❄

Rumle skrev (1 time siden):

Dvs her har det bare blåst noe voldsomt, men det virker som det gir seg nå.

Vi er nok skånet for verste snøfall og vind, men kulden kommer. Ble herdet for der i november og desember vi da, så synes det er helt greit.

Jeg så en dokumentar, ung mor savnet, om ei fra Vietnam som kom til Norge og giftet seg, i Bergen, 2007 trur jeg. Så ble hun borte og aldri funnet. Familien ble siktet, men aldri dømt. Husker du den saken fra når det stod på?

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (18 minutter siden):

Vi er nok skånet for verste snøfall og vind, men kulden kommer. Ble herdet for der i november og desember vi da, så synes det er helt greit.

Jeg så en dokumentar, ung mor savnet, om ei fra Vietnam som kom til Norge og giftet seg, i Bergen, 2007 trur jeg. Så ble hun borte og aldri funnet. Familien ble siktet, men aldri dømt. Husker du den saken fra når det stod på?

Ja, husker litt fra avisene, men har aldri satt meg helt inn i den saken, så husker ikke så mye detaljer. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg begynte på en ny podcast som virker ganske interessant, likevel klarte jeg å sovne på nytt og på nytt :ler: Men, uti fra det jeg fikk med meg, kanskje en og en halv episode, virket den ganske bra, men litt uhyggelig! Mysteriet Adam heter den, ny på NRK.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (1 minutt siden):

Jeg begynte på en ny podcast som virker ganske interessant, likevel klarte jeg å sovne på nytt og på nytt :ler: Men, uti fra det jeg fikk med meg, kanskje en og en halv episode, virket den ganske bra, men litt uhyggelig! Mysteriet Adam heter den, ny på NRK.

De er bra de Hele historien podcastene! Skal høre den om Adam jeg og når jeg er ferdig med pianodama.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (2 minutter siden):

De er bra de Hele historien podcastene! Skal høre den om Adam jeg og når jeg er ferdig med pianodama.

Ja, de er det! :jepp: Har du begynt på den?

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Rumle skrev (Akkurat nå):

Ja, de er det! :jepp: Har du begynt på den?

Ja, hørte en og en halv episode. Når hun spilte det klippet med lydene hun har i hodet fikk jeg helt noia. :ler: Grusomt!

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (Akkurat nå):

Ja, hørte en og en halv episode. Når hun spilte det klippet med lydene hun har i hodet fikk jeg helt noia. :ler: Grusomt!

Gjorde du? Uff! Jeg synes mest det var fascinerende at hun klarte å få det til.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (Akkurat nå):

Gjorde du? Uff! Jeg synes mest det var fascinerende at hun klarte å få det til.

Veldig godt fremstilt, beskriver godt uten ord. Var derfor jeg syntes det var grusomt, tanken på å høre alt det, hele tiden. Hun er et skikkelig talent da!

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (Akkurat nå):

Veldig godt fremstilt, beskriver godt uten ord. Var derfor jeg syntes det var grusomt, tanken på å høre alt det, hele tiden. Hun er et skikkelig talent da!

Ja, enig :jepp:

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...