Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.

Daryl Dixon

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Daryl Dixon skrev (3 timer siden):

Nå har jeg lurt meg unna litt. Fikk skålet som lovet! Dattera til kompisen min er litt nesevis i kveld, så når jeg sa happy new year Sophie, så sa hun skikkelig sassy at "jeg heter IKKE Sophie!" 

Du gjør det nå, svarte jeg. 

Sånn er jeg, krangler og erter småbarna. :ironi:

:himle:

Godt nytt år snart alle sammen!

Godt nytt år, alle sammen! :D Jeg skålet også kl 21 "Schkållll!"

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (22 timer siden):

Ikke det verste å plante litt håp om en ny vår på dagens siste dag heller🌱

Håper alle får en fin kveld 🙂

Det syntes jeg var fint at du fikk gjort. ❤️

Purple_Pixiedust skrev (4 timer siden):

Godt nyttår! 😊

Anki-2.0 skrev (14 timer siden):

Godt nytt år, alle sammen! :D Jeg skålet også kl 21 "Schkållll!"

Godt nytt år! Hyggelig med felles skål!

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (2 timer siden):

Det syntes jeg var fint at du fikk gjort. ❤️

Godt nytt år! Hyggelig med felles skål!

Ja, jeg og, veldig godt å ha det gjort! Håper de klarer seg i kulden :jepp:

Godt nytt år til alle igjen herfra og :blomst2:

Her blåser det skikkelig i dag. Har det kommet mye snø hos noen av dere andre her? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (21 minutter siden):

Her blåser det skikkelig i dag. Har det kommet mye snø hos noen av dere andre her? 

I går blåste det veldig på dagen, var utrivelig på tur. Snør jevn og trutt her i dag. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daryl Dixon skrev (4 minutter siden):

I går blåste det veldig på dagen, var utrivelig på tur. Snør jevn og trutt her i dag. 

Ja? Har det kommet mye? Vanvittig å se hvor mye som har kommet så fort på sørlandet!

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt en interessant podcast fra nrk i dag, Pianisten. Anbefales om noen er interessert :jepp:

"Dette er historien om en ekstraordinær musiker med en unik hjerne. En hjerne som spiller henne puss og tar henne med til alternative virkeligheter."

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg tenker meg om er det mulig at den kan være litt triggende for noen, bare nevner det, så er det sagt. Hun har schizofreni og er i perioder veldig langt nede.

Endret av Rumle
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (2 timer siden):

Det har kommet en del snø her. I går kveld, i natt og tidligere i dag har det føyket som bare det. 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja? Har det kommet mye? Vanvittig å se hvor mye som har kommet så fort på sørlandet!

Ikke så enormt mye egentlig, er nok mer andre plasser. Helt passe med snø nå synes jeg. Er det kaldt hos deg?

Har hørt en interessant podcast fra nrk i dag, Pianisten. Anbefales om noen er interessert :jepp:

"Dette er historien om en ekstraordinær musiker med en unik hjerne. En hjerne som spiller henne puss og tar henne med til alternative virkeligheter."

Høres spennende ut, den må jeg sjekke ut!

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anki-2.0 skrev (1 time siden):

Det har kommet en del snø her. I går kveld, i natt og tidligere i dag har det føyket som bare det. 

Er det litt gøy og, eller bare styr? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (4 minutter siden):

Ikke så enormt mye egentlig, er nok mer andre plasser. Helt passe med snø nå synes jeg. Er det kaldt hos deg?

Høres spennende ut, den må jeg sjekke ut!

Ja, synes den er god, fascinerende. Er han Joachim Førsund som har laget den, de pleier jo å være bra.

Ikke så veldig kaldt, rundt 0. Ser ut som de har moderert seg på langtidsvarsel og, kanskje det eeegentlig var et nyttårspek for å få meg til å bli ferdig med løkene?! :huh: :ler:

Endret av Rumle
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rumle skrev (1 minutt siden):

Ja, synes den er god, fascinerende. Er han Joachim Førsund som har laget den, de pleier jo å være bra.

Ikke så veldig kaldt, rundt 0. Ser ut som de har moderert seg på langtidsvarsel og, kanskje det eeegentlig var et nyttårspek for å få meg til å bli ferdig med løkene?! :huh: :ler:

Mulig Mulig :ler: Det er uansett godt med et spark i rompa for å få ferdig det man skulle vært ferdig med.

Akkurat satt på ny serie på tv2 play, men hun som spiller Saga i Broen. Aner ikke hvordan den er, men foreløpig grei.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (Akkurat nå):

Mulig Mulig :ler: Det er uansett godt med et spark i rompa for å få ferdig det man skulle vært ferdig med.

Akkurat satt på ny serie på tv2 play, men hun som spiller Saga i Broen. Aner ikke hvordan den er, men foreløpig grei.

Ja? Er det krim? Hva heter den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (1 minutt siden):

Ja? Er det krim? Hva heter den?

Krim ja, Sannheten heter den. Hun er etterforsker her også, ny leder for uløste gamle saker.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Daryl Dixon skrev (1 minutt siden):

Krim ja, Sannheten heter den. Hun er etterforsker her også, ny leder for uløste gamle saker.

Den må sjekkes! :jepp:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (38 minutter siden):

Er det litt gøy og, eller bare styr? 😊

Jeg har ikke fått lov av mannen min til å gå ut og måke siden jeg ikke er i form ennå og han er redd for at jeg skal få lungebetennelse igjen. Det er jo fint med snøen, men det er mange som ikke har måket klar vei for bilene sine her, ser jeg. Heldigvis bor vi ved en av hovedveiene her i byen, og brøytefolka gjør en super jobb. ❤️ 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anki-2.0 skrev (6 minutter siden):

Jeg har ikke fått lov av mannen min til å gå ut og måke siden jeg ikke er i form ennå og han er redd for at jeg skal få lungebetennelse igjen. Det er jo fint med snøen, men det er mange som ikke har måket klar vei for bilene sine her, ser jeg. Heldigvis bor vi ved en av hovedveiene her i byen, og brøytefolka gjør en super jobb. ❤️ 

Fornuftig, du må være forsiktig ❤

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...