Daryl Dixon Skrevet 29. desember 2023 Forfatter #17561 Del Skrevet 29. desember 2023 Rumle skrev (Akkurat nå): Sånn? Oh yes! Ser ikke det digg ut? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 29. desember 2023 #17562 Del Skrevet 29. desember 2023 (endret) Daryl Dixon skrev (1 minutt siden): Oh yes! Ser ikke det digg ut? Veldig! Men, kunne gjerne vært litt større plass! Endret 29. desember 2023 av Rumle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 29. desember 2023 #17563 Del Skrevet 29. desember 2023 Hva tenker du om det nye sprøytet Durek har liret av seg? Jeg blir så provosert at jeg nesten ikke har ord! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 29. desember 2023 Forfatter #17564 Del Skrevet 29. desember 2023 Rumle skrev (6 minutter siden): Hva tenker du om det nye sprøytet Durek har liret av seg? Jeg blir så provosert at jeg nesten ikke har ord! Det om selvmordsånden? Jeg synes mannen er en farlig fyr. Ja, jeg har ikke ord jeg heller, ikke som egner seg skriftlig eller sagt høyt hvertfall. Jeg synes synd på kongefamilien som må stå i det der. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 29. desember 2023 #17565 Del Skrevet 29. desember 2023 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Det om selvmordsånden? Jeg synes mannen er en farlig fyr. Ja, jeg har ikke ord jeg heller, ikke som egner seg skriftlig eller sagt høyt hvertfall. Jeg synes synd på kongefamilien som må stå i det der. Samme her, utrolig respektløs ovenfor de, han vet så utrolig godt hvilken vanskelig posisjon han setter de i. Men, nå har de ikke noe valg lenger dessverre, dette må de ut og ta avstand fra. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 29. desember 2023 Forfatter #17566 Del Skrevet 29. desember 2023 Rumle skrev (2 minutter siden): Samme her, utrolig respektløs ovenfor de, han vet så utrolig godt hvilken vanskelig posisjon han setter de i. Men, nå har de ikke noe valg lenger dessverre, dette må de ut og ta avstand fra. Det er direkte farlig det han driver med. Da begynner jeg å tenke mitt om Märtha og jeg altså. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 29. desember 2023 #17567 Del Skrevet 29. desember 2023 (endret) Daryl Dixon skrev (3 minutter siden): Det er direkte farlig det han driver med. Da begynner jeg å tenke mitt om Märtha og jeg altså. Ja, det er fullstendig uforståelig at hun støtter dette, etter alt de som familie har vært igjennom. Og på toppen av alt legger han dette ut nå i romjulen, som selvfølgelig er en beintøff tid for de fra før. Det er rett og slett skremmende. Endret 29. desember 2023 av Rumle 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 29. desember 2023 Forfatter #17568 Del Skrevet 29. desember 2023 Rumle skrev (Akkurat nå): Ja, det er fullstendig uforståelig at hun støtter dette, etter alt de som familie har vært igjennom. Og på toppen av alt legger han dette ut nå i romjulen, som selvfølgelig er en beintøff tid for de fra før. Det er rett og slett skremmende. Ja, jeg blir så provosert. Lurer på hva døtrene til Ari tenker og føler. Må være som om han håner dem. Og andre som sliter med slikt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 29. desember 2023 #17569 Del Skrevet 29. desember 2023 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Ja, jeg blir så provosert. Lurer på hva døtrene til Ari tenker og føler. Må være som om han håner dem. Og andre som sliter med slikt. Det er jo det han gjør, med overlegg. Det er som om han stadig tester hvor langt strikken kan strekkes. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 30. desember 2023 #17570 Del Skrevet 30. desember 2023 5 hours ago, Rumle said: Hva tenker du om det nye sprøytet Durek har liret av seg? Jeg blir så provosert at jeg nesten ikke har ord! Skrev i tråden på Rampelys at jeg synes Instagram bør slette kontoen hans. Helt enig i at det han skriver er drøyt, farlig og kynisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 30. desember 2023 #17571 Del Skrevet 30. desember 2023 Gratulerer med dagen @Anki-2.0. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 30. desember 2023 Forfatter #17572 Del Skrevet 30. desember 2023 Rumle skrev (5 timer siden): Det er jo det han gjør, med overlegg. Det er som om han stadig tester hvor langt strikken kan strekkes. Blir kvalm av hele fyren. SVK skrev (1 time siden): Skrev i tråden på Rampelys at jeg synes Instagram bør slette kontoen hans. Helt enig i at det han skriver er drøyt, farlig og kynisk. 👏👏👏Burde ikke være lov for han med sosiale medier i det hele tatt. SVK skrev (13 minutter siden): Gratulerer med dagen @Anki-2.0. Gratulerer @Anki-2.0 Godt vi er våkne tidlig og kan starte feiringen tidlig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 30. desember 2023 Forfatter #17573 Del Skrevet 30. desember 2023 3 år siden Gjerdrums tragiske dag. 🕯 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 30. desember 2023 #17574 Del Skrevet 30. desember 2023 Daryl Dixon skrev (1 time siden): 3 år siden Gjerdrums tragiske dag. 🕯 Det var forferdelig. Håper slikt ikke vil skje igjen. Hele familier revet vekk. Ane fred og ingen fare. Sove i sin egen seng og plutselig 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 30. desember 2023 Forfatter #17575 Del Skrevet 30. desember 2023 Sola de skrev (1 time siden): Det var forferdelig. Håper slikt ikke vil skje igjen. Hele familier revet vekk. Ane fred og ingen fare. Sove i sin egen seng og plutselig Grotesk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 30. desember 2023 Forfatter #17576 Del Skrevet 30. desember 2023 Hadde besøk av pappa i dag, og kom til å nevne Durek, jeg ble redd han skulle få hjerteinfarkt jeg. Det er sjeldent jeg ser han så hissig. Ikke har jeg hørt han si så mye stygt om en person heller. Men er på sin plass og. Angret litt på at jeg nevnte det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 30. desember 2023 #17577 Del Skrevet 30. desember 2023 Daryl Dixon skrev (22 minutter siden): Hadde besøk av pappa i dag, og kom til å nevne Durek, jeg ble redd han skulle få hjerteinfarkt jeg. Det er sjeldent jeg ser han så hissig. Ikke har jeg hørt han si så mye stygt om en person heller. Men er på sin plass og. Angret litt på at jeg nevnte det. Og det sier ganske mye, når en som du nesten aldri har sett hissig reagere sånn. Han føler jo sikkert ekstra på dette og ❤ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 30. desember 2023 #17578 Del Skrevet 30. desember 2023 SVK skrev (9 timer siden): Gratulerer med dagen @Anki-2.0. Gratulerer så masse herfra og @Anki-2.0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 30. desember 2023 #17579 Del Skrevet 30. desember 2023 Om noen vil ha en filmanbefaling, så ligger det en veldig bra og morsom film ute på Nrk nå; Burn after reading. Kan anbefales herfra i alle fall Jeg tenkte å benytte anledningen til å se den på nytt selv og. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anki-2.0 Skrevet 30. desember 2023 #17580 Del Skrevet 30. desember 2023 SVK skrev (10 timer siden): Gratulerer med dagen @Anki-2.0. Tusen hjertelig takk! Yummy, den kaka så supergod ut! ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå