Daryl Dixon Skrevet 18. desember 2023 Forfatter #17401 Del Skrevet 18. desember 2023 Rumle skrev (1 time siden): Oi, har du fått tak i de?! De må jeg prøve! Jeg har aldri smakt tranebær, er det litt som tyttebær? Kjøpes de ferske? Tusen takk for at du deler! ❤ Tror de er litt tørket, som rosiner. Du kan nok bytte ut tranebær med rosiner og, eller fiken og dadler om man vil. Tranebær er litt likt tyttebær, litt mindre bittert. De er faktisk kjempe gode! Og jeg som ikke er så glad i nøtter, men i denne er det perfekt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 18. desember 2023 #17402 Del Skrevet 18. desember 2023 Daryl Dixon skrev (1 minutt siden): Tror de er litt tørket, som rosiner. Du kan nok bytte ut tranebær med rosiner og, eller fiken og dadler om man vil. Tranebær er litt likt tyttebær, litt mindre bittert. De er faktisk kjempe gode! Og jeg som ikke er så glad i nøtter, men i denne er det perfekt. De høres veldig gode ut, gleder meg til å prøve 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 18. desember 2023 #17403 Del Skrevet 18. desember 2023 Jeg elsker jo nøtter og pistasje og mandler er blant favorittene, så tror dette må bli bra 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 18. desember 2023 Forfatter #17404 Del Skrevet 18. desember 2023 Rumle skrev (33 minutter siden): Jeg elsker jo nøtter og pistasje og mandler er blant favorittene, så tror dette må bli bra Bare ikke gjør som SB, han kjøpte med mandler med paprikasmak, han tenkte ikke over at vanlige mandler er i delen for bakevarer, så han gikk i snacks avd. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 18. desember 2023 #17405 Del Skrevet 18. desember 2023 Daryl Dixon skrev (1 minutt siden): Bare ikke gjør som SB, han kjøpte med mandler med paprikasmak, han tenkte ikke over at vanlige mandler er i delen for bakevarer, så han gikk i snacks avd. Skal prøve å styre unna de! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 18. desember 2023 Forfatter #17406 Del Skrevet 18. desember 2023 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 19. desember 2023 Forfatter #17407 Del Skrevet 19. desember 2023 https://www.instagram.com/reel/C09mYErvxd2/?igshid=MzRlODBiNWFlZA== Er vanlig år oppsummert. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 19. desember 2023 #17408 Del Skrevet 19. desember 2023 22 hours ago, Rumle said: Håper det fungerer! Det funket å ettersteke dem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 19. desember 2023 #17409 Del Skrevet 19. desember 2023 16 hours ago, Daryl Dixon said: Er ikke det fordi tannleger jobber med røntgen hver dag mens pasienten kun tar noen få bilder i året? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 19. desember 2023 Forfatter #17410 Del Skrevet 19. desember 2023 SVK skrev (2 timer siden): Er ikke det fordi tannleger jobber med røntgen hver dag mens pasienten kun tar noen få bilder i året? Joda, det er nok bare satt litt på spissen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 19. desember 2023 Forfatter #17411 Del Skrevet 19. desember 2023 Det er så nydelige perlemorskyer her nå. Lyser opp hele himmelen, aldri sett det så sterkt! Magisk! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 19. desember 2023 #17412 Del Skrevet 19. desember 2023 Just now, Daryl Dixon said: Joda, det er nok bare satt litt på spissen. Skjønner. Selv er jeg for opptatt av å tenke på hvor ubehagelig det er å ha de greiene man har i munnen når man tar bilde til å tenke over farligheten ved røntgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 19. desember 2023 #17413 Del Skrevet 19. desember 2023 (endret) 18 minutter siden, Daryl Dixon said: Det er så nydelige perlemorskyer her nå. Lyser opp hele himmelen, aldri sett det så sterkt! Magisk! Måtte slå opp hva det er Det er absolutt magisk! Endret 19. desember 2023 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple_Pixiedust Skrevet 19. desember 2023 #17414 Del Skrevet 19. desember 2023 God førjulstid. Jeg skulle til å lage enkel konfekt, men så viste det seg at jeg hadde for lite mandler. Får ta det i morgen da. Nå skal rundstykker, julebrød, konfekt og eggsalat lages de neste dagene her. Men egentlig kan julen bare bli over for min del for 12 januar skal jeg hente en liten valp. Så det gleder jeg meg jo til. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 19. desember 2023 Forfatter #17415 Del Skrevet 19. desember 2023 Purple_Pixiedust skrev (59 minutter siden): God førjulstid. Jeg skulle til å lage enkel konfekt, men så viste det seg at jeg hadde for lite mandler. Får ta det i morgen da. Nå skal rundstykker, julebrød, konfekt og eggsalat lages de neste dagene her. Men egentlig kan julen bare bli over for min del for 12 januar skal jeg hente en liten valp. Så det gleder jeg meg jo til. Ååå så gøy? Han eller hun? Rase? Det blir stas! God førjulstid!❤️ SVK skrev (2 timer siden): Måtte slå opp hva det er Det er absolutt magisk! Ja, ikke sant? Blir like flott som nordlys. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 19. desember 2023 Forfatter #17416 Del Skrevet 19. desember 2023 Vi har pyntet tre i dag. Pleier å vente til 23.des, men kjørte på i dag jeg. Og lot til og med niesen min hjelpe til, jeg pleier ikke å la noen hjelpe heller. Men det var utrolig koselig, vi drev på lenge. Og tradisjon tro festet jeg spiret toppen ved hjelp av en gaffel. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 19. desember 2023 #17417 Del Skrevet 19. desember 2023 2 hours ago, Purple_Pixiedust said: God førjulstid. Jeg skulle til å lage enkel konfekt, men så viste det seg at jeg hadde for lite mandler. Får ta det i morgen da. Nå skal rundstykker, julebrød, konfekt og eggsalat lages de neste dagene her. Men egentlig kan julen bare bli over for min del for 12 januar skal jeg hente en liten valp. Så det gleder jeg meg jo til. God førjulstid! Mye godt du har laget og skal lage! Gratulerer med valpen! 1 hour ago, Daryl Dixon said: Ja, ikke sant? Blir like flott som nordlys. Enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple_Pixiedust Skrevet 20. desember 2023 #17418 Del Skrevet 20. desember 2023 Daryl Dixon skrev (13 timer siden): Ååå så gøy? Han eller hun? Rase? Det blir stas! God førjulstid!❤️ Ja jeg gleder meg veldig! Det er en liten tispe. Hun er en cookapoo, blanding mellom puddel og cocker spaniel. Takk. 😊 SVK skrev (11 timer siden): God førjulstid! Mye godt du har laget og skal lage! Gratulerer med valpen! Takk! 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 20. desember 2023 #17419 Del Skrevet 20. desember 2023 Daryl Dixon skrev (13 timer siden): Vi har pyntet tre i dag. Pleier å vente til 23.des, men kjørte på i dag jeg. Og lot til og med niesen min hjelpe til, jeg pleier ikke å la noen hjelpe heller. Men det var utrolig koselig, vi drev på lenge. Og tradisjon tro festet jeg spiret toppen ved hjelp av en gaffel. Så koselig Her bruker jeg blyant eller strikkepinne, alt etter hva som er tilgjengelig til å stive opp toppen, så jeg får stjernen på 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 20. desember 2023 Forfatter #17420 Del Skrevet 20. desember 2023 Purple_Pixiedust skrev (6 timer siden): Ja jeg gleder meg veldig! Det er en liten tispe. Hun er en cookapoo, blanding mellom puddel og cocker spaniel. Takk. 😊 Takk! 😊 De er søte, og så små at man sikkert føler man har valp hele tiden. Sola de skrev (5 timer siden): Så koselig Her bruker jeg blyant eller strikkepinne, alt etter hva som er tilgjengelig til å stive opp toppen, så jeg får stjernen på Man tar det man har, lenge leve kreativitet! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå