Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.

Daryl Dixon

Anbefalte innlegg

33 minutter siden, Rumle said:

Den må du smake, den er skikkelig god :jepp:

Skal sjekke om butikken jeg handler på har julebrunosten neste gang jeg handler. :tommelopp2:

Endret av SVK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

SVK skrev (56 minutter siden):

Skal sjekke om butikken jeg handler på har julebrunosten neste gang jeg handler. :tommelopp2:

Gjør det, tror det er å få i de fleste butikker om dagen :jepp: Smaker egentlig bare som fløtemysost tilsatt kardemomme, så om du liker de to tingene liker du det sikkert.

Endret av Rumle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Rumle said:

Gjør det, tror det er å få i de fleste butikker om dagen :jepp: Smaker egentlig bare som fløtemysost tilsatt kardemomme, så om du liker de to tingene liker du det sikkert.

Høres absolutt ut som noe jeg liker! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (Akkurat nå):

Høres absolutt ut som noe jeg liker! :jepp:

Ja, det er skikkelig godt, føles litt som man spiser boller med mye kardemomme i, selv om man egentlig bare har osten på brød. Ikke feil det! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Rumle said:

Ja, det er skikkelig godt, føles litt som man spiser boller med mye kardemomme i, selv om man egentlig bare har osten på brød. Ikke feil det! :ler:

:arwen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rumle skrev (21 timer siden):

Kanelboller er alltid godt! :jepp:

Jeg og! Liker faktisk humoren til Neby mer og mer :ler:

Når han skulle piske krem. :ler:

Rumle skrev (20 timer siden):

Han er jo gul som en lussekatt fra før så. :ler:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på julemarked i Oslo i dag. Det var ikke noe hyggelig synes jeg. Hatet det, men gjorde alt fot å skjule det. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Daryl Dixon said:

Har vært på julemarked i Oslo i dag. Det var ikke noe hyggelig synes jeg. Hatet det, men gjorde alt fot å skjule det. 

Hva var galt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (10 minutter siden):

Hva var galt?

Jeg bare liker ikke slike marked. Og var stappfult med folk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Daryl Dixon said:

Angående julemarkeder. Ser at du ikke liker slike markeder, men noe jeg liker med slike markeder er at det ofte er noe litt annerledes  fast food boder på slike markeder. Altså at det kommer noen fra utlandet til Norge og setter opp en matbod med fast food fra deres hjemland. 

Men misliker selvsagt som deg når det er helt stappfullt. Både fordi det blir mye køståing, men også fordi jeg ikke liker å føle at jeg står i veien for andre.  Kan også være temmelig kaldt på julemarkeder, siden det jo er i desember. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (1 time siden):

Angående julemarkeder. Ser at du ikke liker slike markeder, men noe jeg liker med slike markeder er at det ofte er noe litt annerledes  fast food boder på slike markeder. Altså at det kommer noen fra utlandet til Norge og setter opp en matbod med fast food fra deres hjemland. 

Men misliker selvsagt som deg når det er helt stappfullt. Både fordi det blir mye køståing, men også fordi jeg ikke liker å føle at jeg står i veien for andre.  Kan også være temmelig kaldt på julemarkeder, siden det jo er i desember. 

I teorien liker jeg veldig slike ting, for det er jo idyllisk å gå rundt med masse lys, lukter, musikk, osv. Det var masse matboder der, så du hadde sikkert funnet mye godt. Kan nok være lurt å dra på en hverdag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daryl Dixon skrev (9 timer siden):

I teorien liker jeg veldig slike ting, for det er jo idyllisk å gå rundt med masse lys, lukter, musikk, osv. Det var masse matboder der, så du hadde sikkert funnet mye godt. Kan nok være lurt å dra på en hverdag. 

Skulle akkurat til å si, hva du skriver på slutten her. Gå på en hverdag midt på dagen. Lite kø da :)

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stille i svømmehallen i dag. Ingen som føner pølsa si heller.

Nå ser jeg på Home alone. de trøttingene jeg bor med har lagt seg. Før 9 på kvelden! 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (1 time siden):

Stille i svømmehallen i dag. Ingen som føner pølsa si heller.

Nå ser jeg på Home alone. de trøttingene jeg bor med har lagt seg. Før 9 på kvelden! 

Føner pølsa si :ler: Hahaha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det beste med Snøfall 2, er at alle har skikkelig gamle hjemmetelefoner. Skal jo ikke forestille at det er i gamledager heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (11 timer siden):

FB_IMG_1702365926463.thumb.jpg.b82ab1a52f31d2228fe4fa3ac30d9a71.jpg

Har katten din vært på ferde i juletreet? Familiekatten holdt seg unna treet om det var klementinskall nederst i treet.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...