Gjest SVK Skrevet 9. desember 2023 #17341 Del Skrevet 9. desember 2023 (endret) 33 minutter siden, Rumle said: Den må du smake, den er skikkelig god Skal sjekke om butikken jeg handler på har julebrunosten neste gang jeg handler. Endret 9. desember 2023 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 9. desember 2023 #17342 Del Skrevet 9. desember 2023 (endret) SVK skrev (56 minutter siden): Skal sjekke om butikken jeg handler på har julebrunosten neste gang jeg handler. Gjør det, tror det er å få i de fleste butikker om dagen Smaker egentlig bare som fløtemysost tilsatt kardemomme, så om du liker de to tingene liker du det sikkert. Endret 9. desember 2023 av Rumle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 9. desember 2023 #17343 Del Skrevet 9. desember 2023 Just now, Rumle said: Gjør det, tror det er å få i de fleste butikker om dagen Smaker egentlig bare som fløtemysost tilsatt kardemomme, så om du liker de to tingene liker du det sikkert. Høres absolutt ut som noe jeg liker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 9. desember 2023 #17344 Del Skrevet 9. desember 2023 Noe for Robin? https://www.nrk.no/osloogviken/nominer-din-katt-til-arets-lussekatt-2023-1.16654214 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 9. desember 2023 #17345 Del Skrevet 9. desember 2023 SVK skrev (Akkurat nå): Høres absolutt ut som noe jeg liker! Ja, det er skikkelig godt, føles litt som man spiser boller med mye kardemomme i, selv om man egentlig bare har osten på brød. Ikke feil det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 9. desember 2023 #17346 Del Skrevet 9. desember 2023 3 minutter siden, Rumle said: Ja, det er skikkelig godt, føles litt som man spiser boller med mye kardemomme i, selv om man egentlig bare har osten på brød. Ikke feil det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 10. desember 2023 Forfatter #17347 Del Skrevet 10. desember 2023 Rumle skrev (21 timer siden): Kanelboller er alltid godt! Jeg og! Liker faktisk humoren til Neby mer og mer Når han skulle piske krem. Rumle skrev (20 timer siden): Noe for Robin? https://www.nrk.no/osloogviken/nominer-din-katt-til-arets-lussekatt-2023-1.16654214 🥰 Han er jo gul som en lussekatt fra før så. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 10. desember 2023 Forfatter #17348 Del Skrevet 10. desember 2023 Har vært på julemarked i Oslo i dag. Det var ikke noe hyggelig synes jeg. Hatet det, men gjorde alt fot å skjule det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 10. desember 2023 #17349 Del Skrevet 10. desember 2023 6 minutter siden, Daryl Dixon said: Har vært på julemarked i Oslo i dag. Det var ikke noe hyggelig synes jeg. Hatet det, men gjorde alt fot å skjule det. Hva var galt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 10. desember 2023 Forfatter #17350 Del Skrevet 10. desember 2023 SVK skrev (10 minutter siden): Hva var galt? Jeg bare liker ikke slike marked. Og var stappfult med folk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 10. desember 2023 #17351 Del Skrevet 10. desember 2023 Just now, Daryl Dixon said: Jeg bare liker ikke slike marked. Og var stappfult med folk. Skjønner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 10. desember 2023 #17352 Del Skrevet 10. desember 2023 30 minutter siden, Daryl Dixon said: Har vært på julemarked i Oslo i dag. Det var ikke noe hyggelig synes jeg. Hatet det, men gjorde alt fot å skjule det. Angående julemarkeder. Ser at du ikke liker slike markeder, men noe jeg liker med slike markeder er at det ofte er noe litt annerledes fast food boder på slike markeder. Altså at det kommer noen fra utlandet til Norge og setter opp en matbod med fast food fra deres hjemland. Men misliker selvsagt som deg når det er helt stappfullt. Både fordi det blir mye køståing, men også fordi jeg ikke liker å føle at jeg står i veien for andre. Kan også være temmelig kaldt på julemarkeder, siden det jo er i desember. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 10. desember 2023 Forfatter #17353 Del Skrevet 10. desember 2023 SVK skrev (1 time siden): Angående julemarkeder. Ser at du ikke liker slike markeder, men noe jeg liker med slike markeder er at det ofte er noe litt annerledes fast food boder på slike markeder. Altså at det kommer noen fra utlandet til Norge og setter opp en matbod med fast food fra deres hjemland. Men misliker selvsagt som deg når det er helt stappfullt. Både fordi det blir mye køståing, men også fordi jeg ikke liker å føle at jeg står i veien for andre. Kan også være temmelig kaldt på julemarkeder, siden det jo er i desember. I teorien liker jeg veldig slike ting, for det er jo idyllisk å gå rundt med masse lys, lukter, musikk, osv. Det var masse matboder der, så du hadde sikkert funnet mye godt. Kan nok være lurt å dra på en hverdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 11. desember 2023 #17354 Del Skrevet 11. desember 2023 Daryl Dixon skrev (9 timer siden): I teorien liker jeg veldig slike ting, for det er jo idyllisk å gå rundt med masse lys, lukter, musikk, osv. Det var masse matboder der, så du hadde sikkert funnet mye godt. Kan nok være lurt å dra på en hverdag. Skulle akkurat til å si, hva du skriver på slutten her. Gå på en hverdag midt på dagen. Lite kø da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 11. desember 2023 Forfatter #17355 Del Skrevet 11. desember 2023 Stille i svømmehallen i dag. Ingen som føner pølsa si heller. Nå ser jeg på Home alone. de trøttingene jeg bor med har lagt seg. Før 9 på kvelden! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 11. desember 2023 #17356 Del Skrevet 11. desember 2023 Daryl Dixon skrev (1 time siden): Stille i svømmehallen i dag. Ingen som føner pølsa si heller. Nå ser jeg på Home alone. de trøttingene jeg bor med har lagt seg. Før 9 på kvelden! Føner pølsa si Hahaha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 11. desember 2023 Forfatter #17357 Del Skrevet 11. desember 2023 Sola de skrev (11 minutter siden): Føner pølsa si Hahaha! Vel, det skjer jo innimellom. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 12. desember 2023 Forfatter #17358 Del Skrevet 12. desember 2023 Det beste med Snøfall 2, er at alle har skikkelig gamle hjemmetelefoner. Skal jo ikke forestille at det er i gamledager heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 12. desember 2023 Forfatter #17359 Del Skrevet 12. desember 2023 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 12. desember 2023 #17360 Del Skrevet 12. desember 2023 Daryl Dixon skrev (11 timer siden): Har katten din vært på ferde i juletreet? Familiekatten holdt seg unna treet om det var klementinskall nederst i treet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå