Daryl Dixon Skrevet 2. desember 2023 Forfatter #17241 Del Skrevet 2. desember 2023 Har noe irriterende på begge øynene. Ligger å drypper øyne i sengen og blir ikke kvitt det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 3. desember 2023 Forfatter #17242 Del Skrevet 3. desember 2023 Sverre Magnus har blitt 18. Alltid tenkt på han som en søt liten gutt, men så voksen han har blitt! Og så kjekk, han er like kjekk som søstera er vakker. Ser så tydelig både mor og far i ansiktet hans. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 3. desember 2023 #17243 Del Skrevet 3. desember 2023 Daryl Dixon skrev (55 minutter siden): Sverre Magnus har blitt 18. Alltid tenkt på han som en søt liten gutt, men så voksen han har blitt! Og så kjekk, han er like kjekk som søstera er vakker. Ser så tydelig både mor og far i ansiktet hans. Jeg synes han ligner litt på kong Olav 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 3. desember 2023 Forfatter #17244 Del Skrevet 3. desember 2023 Sola de skrev (13 minutter siden): Jeg synes han ligner litt på kong Olav Det synes jeg og. Sånn bredt, vennlig og voksent ansikt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 3. desember 2023 #17245 Del Skrevet 3. desember 2023 Daryl Dixon skrev (32 minutter siden): Det synes jeg og. Sånn bredt, vennlig og voksent ansikt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 3. desember 2023 Forfatter #17246 Del Skrevet 3. desember 2023 Jeg har ikke lilla lys, ikke funnet adventsstaken heller. Jeg har sånne Trenger jo ikke lilla lys, finere med andre farger. Kanskje grønne i år. Lilla passer ikke inn hos oss akkurat. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 3. desember 2023 #17247 Del Skrevet 3. desember 2023 Daryl Dixon skrev (1 minutt siden): Jeg har ikke lilla lys, ikke funnet adventsstaken heller. Jeg har sånne Trenger jo ikke lilla lys, finere med andre farger. Kanskje grønne i år. Lilla passer ikke inn hos oss akkurat. Jeg har arvet flere, men kjøpte denne selv i fjor tror jeg det var Har grønne lys i den. Synes det ble best. Sammen med annen pynt, ble det ålreit. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 3. desember 2023 Forfatter #17248 Del Skrevet 3. desember 2023 Sola de skrev (53 minutter siden): Jeg har arvet flere, men kjøpte denne selv i fjor tror jeg det var Har grønne lys i den. Synes det ble best. Sammen med annen pynt, ble det ålreit. Kähler har mye fint. Passer nok fint med grønne i den ja. Fant lys i gull, tenkte det får holde. Må bruke opp det man har. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 3. desember 2023 #17249 Del Skrevet 3. desember 2023 Daryl Dixon skrev (4 minutter siden): Kähler har mye fint. Passer nok fint med grønne i den ja. Fant lys i gull, tenkte det får holde. Må bruke opp det man har. Helt enig! Jeg er ikke begeistret for stripete vasene deres, men liker andre ting de har 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple_Pixiedust Skrevet 3. desember 2023 #17250 Del Skrevet 3. desember 2023 Jeg elsker å ha lilla lys jeg. Jeg har 4 kubelys på et rundt speilfat også har jeg kongler på fatet som min sønn plukket for sånn 8 åt siden. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 3. desember 2023 #17251 Del Skrevet 3. desember 2023 Daryl Dixon skrev (7 timer siden): Jeg har ikke lilla lys, ikke funnet adventsstaken heller. Jeg har sånne Trenger jo ikke lilla lys, finere med andre farger. Kanskje grønne i år. Lilla passer ikke inn hos oss akkurat. De var fine Her har det snødd sånne store, fine snøflak i dag, det gir skikkelig julestemning! Har du sett de første dagene med Snøfall? Andre som ser den her inne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 3. desember 2023 Forfatter #17252 Del Skrevet 3. desember 2023 Har hektet meg fast på et dørhåndtak og skar meg, brent meg og fått papercut, alt på samme finger, det er bra å samle det på en! Jeg hadde et lager med plaster og tape osv, brukt opp alt og nå hadde jeg bare et bamseplaster igjen. Da ble det bamse da. Purple_Pixiedust skrev (6 timer siden): Jeg elsker å ha lilla lys jeg. Jeg har 4 kubelys på et rundt speilfat også har jeg kongler på fatet som min sønn plukket for sånn 8 åt siden. Så koselig tradisjon! 💜 Og så koselig at du har tatt vare på konglene! Rumle skrev (57 minutter siden): De var fine Her har det snødd sånne store, fine snøflak i dag, det gir skikkelig julestemning! Har du sett de første dagene med Snøfall? Andre som ser den her inne? Det er så koselig når det snør sånn! Du hører kjenningsmelodien til skomakergata helt innerst i hodet da?? Ja, sett på. Foreløbig ganske grei, liker at mange av de samme er med. Får jo veldig vondt av han gutten da. Alltid har barna i kalenderene det ganske så kjipt i starten... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 3. desember 2023 #17253 Del Skrevet 3. desember 2023 Har ikke kommet snø helt enda her jeg bor. Men det har vært bikkjekaldt og det er frost i bakken så når det først kommer nedbør så få jeg nok snø. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 3. desember 2023 #17254 Del Skrevet 3. desember 2023 10 hours ago, Daryl Dixon said: Jeg har ikke lilla lys, ikke funnet adventsstaken heller. Jeg har sånne Trenger jo ikke lilla lys, finere med andre farger. Kanskje grønne i år. Lilla passer ikke inn hos oss akkurat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 3. desember 2023 #17255 Del Skrevet 3. desember 2023 Daryl Dixon skrev (42 minutter siden): Har hektet meg fast på et dørhåndtak og skar meg, brent meg og fått papercut, alt på samme finger, det er bra å samle det på en! Jeg hadde et lager med plaster og tape osv, brukt opp alt og nå hadde jeg bare et bamseplaster igjen. Da ble det bamse da. Så koselig tradisjon! 💜 Og så koselig at du har tatt vare på konglene! Det er så koselig når det snør sånn! Du hører kjenningsmelodien til skomakergata helt innerst i hodet da?? Ja, sett på. Foreløbig ganske grei, liker at mange av de samme er med. Får jo veldig vondt av han gutten da. Alltid har barna i kalenderene det ganske så kjipt i starten... Ja, det er det! Godt spørsmål, jeg er ikke sikker faktisk, men det skulle ikke forundre meg, hører den nå i alle fall! Ja, det er alltid noe leit Jeg savner den fine kjenningsmelodien! Sikkert fin den nye og, men altså! SVK skrev (4 minutter siden): Har ikke kommet snø helt enda her jeg bor. Men det har vært bikkjekaldt og det er frost i bakken så når det først kommer nedbør så få jeg nok snø. Håper du på en hvit jul? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 3. desember 2023 #17256 Del Skrevet 3. desember 2023 Just now, Rumle said: Håper du på en hvit jul? Absolutt! Føler snøen trengs for å gi ordentlig julestemning når man er ute. I tillegg så blir det mye lysere når det er snø. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 3. desember 2023 #17257 Del Skrevet 3. desember 2023 SVK skrev (3 minutter siden): Absolutt! Føler snøen trengs for å gi ordentlig julestemning når man er ute. I tillegg så blir det mye lysere når det er snø. Det er veldig koselig til jul 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 3. desember 2023 #17258 Del Skrevet 3. desember 2023 Just now, Rumle said: Det er veldig koselig til jul Jepp, jeg har også en utsikt ut av vinduet som blir mye finere når det er snø. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 4. desember 2023 Forfatter #17259 Del Skrevet 4. desember 2023 Det er mye rar oppførsel i garderoben. Jeg stirrer aldri på noen, men når det i sidesynet står en kar å føner utstyret sitt, med bena godt fra hverandre, så får jeg det med meg. Og samme fyr setter seg naken ned og leser avisa. Hvis man vil lese avisa naken får man jo lov til det, men hadde ville gjort det hjemme i såfall. Og, i svømmehallen, hvis man skal bruke speedo, så er det best å velge en som ikke er 2 nummer for stor. Det var dagens. Har lett etter krok i hele huset. En liten til å ha i vinduet, kjøpt en kule til soveromsvinduet. Finner bare store tjukke kroker. Pokker å. Er 18minus her nå. Kaldt og snøkvitt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 4. desember 2023 #17260 Del Skrevet 4. desember 2023 Jeg leser om norske skipsrederfamilier. Når jeg ser alle kranglene disse formuene har ført med seg så er jeg glad jeg ikke er i en milliardær-familie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå