Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.

Daryl Dixon

Anbefalte innlegg

Anki- skrev (14 timer siden):

I dag eller i går? Gratulerer enten det nå var i går eller i dag :danse:

I dag har jeg bursdag - rundt tall :)

29. 😀 Takk!

Gratulerer med rundt tall! :kake:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Frøkensina skrev (2 timer siden):

Rødstrupen og jeg kikket litt på hverandre, nå spiser han ❤️

Så koselig!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser på prænkesisten på NRK, det er både og, jeg tror jeg kunne lurt noen bedre enn noen av de der.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker julepynt som er litt eventyrinspirert. Har noe julekonger, sånne tinnsoldater på trommer osv, og elsker pyntegjenstander som ser ut som trær. Heller det enn nisser og engler. Har lyst på et lite tre med bare eventyrinspirert juletrepynt på. Og heller mye juleblomster, kranser osv. Sitter og ser over hva jeg har og hva jeg har lyst på til neste år.  :ninja:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (12 minutter siden):

Er du klar for nyttår? :)

Takk for det gamle :blomst:

Takk for det gamle. 💮

Jeg går inn i det mye med knusende ro. Du da?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (Akkurat nå):

Takk for det gamle. 💮

Jeg går inn i det mye med knusende ro. Du da?

Så bra :jepp: Kan ikke si jeg gjør det akkurat, det får bli som det blir, tenker jeg :Nikke:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (8 minutter siden):

Så bra :jepp: Kan ikke si jeg gjør det akkurat, det får bli som det blir, tenker jeg :Nikke:

Det samme tenker jeg og, det blir som det blir. Tenker jeg for mye på det så blir det ikke noe godt. Når folk sier at man starter med mye blanke ark så får jeg mest lyst å vise fingeren. Det endrer bare årstall, mine ark blir aldri blanke igjen, bagasjen min har jeg med uansett, så året får bli som det blir uansett tall og sesong. Får gjøre det beste ut av den tiden og stunden man står i her og nå. :Nikke: 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (1 minutt siden):

Det samme tenker jeg og, det blir som det blir. Tenker jeg for mye på det så blir det ikke noe godt. Når folk sier at man starter med mye blanke ark så får jeg mest lyst å vise fingeren. Det endrer bare årstall, mine ark blir aldri blanke igjen, bagasjen min har jeg med uansett, så året får bli som det blir uansett tall og sesong. Får gjøre det beste ut av den tiden og stunden man står i her og nå. :Nikke: 

Enig i det :jepp:

Skal dere ha gjester i kveld?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (4 minutter siden):

Enig i det :jepp:

Skal dere ha gjester i kveld?

Nei, vi er bedt bort. Så var diskusjon her om SB skulle dra alene, eller om vi skulle bli hjemme. Jeg mente han skulle dra, ingen grunn til at han skal måtte sitte hjemme, og høre på meg hoste og ralle, han har testet negativt og de han skal til er friske. Han var usikker selv, men tror han drar. Jeg passer på katten så han ikke blir unødvendig redd. 

Du da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rumle skrev (6 minutter siden):

Pleier katten å bli veldig redd? 

Her blir det reprise av julaften, pinnekjøttmiddag med min far :jepp:

Høres perfekt ut!! Godt selskap og god mat!

Han blir stresset hvis det smeller mye, er egentlig ikke mange rundt her som sender opp mye, men det høres så godt. Han pleier derfor å gå inn i det nye året enten under sofaen eller liggende på badet. Prøver å ta han inn på badet hvis jeg drar skal bort eller ha gjester på nyttårsaften, setter på vifta og litt lav musikk, da reagerer han nesten ikke. Han liker å ligge der ellers, har en seng der som han varmer seg i etter en tur ute. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (1 minutt siden):

Høres perfekt ut!! Godt selskap og god mat!

Han blir stresset hvis det smeller mye, er egentlig ikke mange rundt her som sender opp mye, men det høres så godt. Han pleier derfor å gå inn i det nye året enten under sofaen eller liggende på badet. Prøver å ta han inn på badet hvis jeg drar skal bort eller ha gjester på nyttårsaften, setter på vifta og litt lav musikk, da reagerer han nesten ikke. Han liker å ligge der ellers, har en seng der som han varmer seg i etter en tur ute. 

Høres ut som en god løsning :jepp: Håper det blir lite smell 🙂 Jeg er bekymret for fuglene som vanlig, har gitt de ekstra mye godbiter ute i dag, har en ide om at de kanskje takler stress bedre hvis de er gode og mette? :vetikke: Egentlig er det vel bare er en mestringsstrategi for min egen del fordi jeg er så nervøs for de. Uansett, de klager ikke :ler:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Rumle skrev (7 minutter siden):

Høres ut som en god løsning :jepp: Håper det blir lite smell 🙂 Jeg er bekymret for fuglene som vanlig, har gitt de ekstra mye godbiter ute i dag, har en ide om at de kanskje takler stress bedre hvis de er gode og mette? :vetikke: Egentlig er det vel bare er en mestringsstrategi for min egen del fordi jeg er så nervøs for de. Uansett, de klager ikke :ler:

Ja, ikke sant! Gi de litt godt i håp om at det hjelper. Tenker så mye på alle dyra ute. Vært lite fugler her hittil, så vært generelt bekymret for de, håper de bare er hos en nabo. Til og med rådyret som har herpet det ene epletreet og bedet mitt håper jeg slipper å bli redd i natt.

Har du mange fugler i hagen om dagen nå? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (2 minutter siden):

Ja, ikke sant! Gi de litt godt i håp om at det hjelper. Tenker så mye på alle dyra ute. Vært lite fugler her hittil, så vært generelt bekymret for de, håper de bare er hos en nabo. Til og med rådyret som har herpet det ene epletreet og bedet mitt håper jeg slipper å bli redd i natt.

Har du mange fugler i hagen om dagen nå? 

Ja, jeg ser jo hele tiden hvor redd de er for alt mulig, alltid på vakt. Kan nesten ikke forestille meg hvor redd de blir når alt braker løs, stummørkt er det og :( 

Har mye fugler her ja, mest kjøttmeis, en del blåmeis, flaggspett, noen gigantiske flokker med spurv som kommer og går, kråker, skjærer, masse trost nå på vinteren. Og synes jeg hørte duen "min" her en dag, så lurer på om den er kommet tilbake og :vetikke: Rødstruper, en del forskjellige finkearter jeg ikke husker navnet på og en og annen innimellom jeg ikke vet hva er :jepp:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (2 minutter siden):

Ja, jeg ser jo hele tiden hvor redd de er for alt mulig, alltid på vakt. Kan nesten ikke forestille meg hvor redd de blir når alt braker løs, stummørkt er det og :( 

Har mye fugler her ja, mest kjøttmeis, en del blåmeis, flaggspett, noen gigantiske flokker med spurv som kommer og går, kråker, skjærer, masse trost nå på vinteren. Og synes jeg hørte duen "min" her en dag, så lurer på om den er kommet tilbake og :vetikke: Rødstruper, en del forskjellige finkearter jeg ikke husker navnet på og en og annen innimellom jeg ikke vet hva er :jepp:

Skikkelig liv! Så koselig! Det er som meditasjon å sitte å se på fugler! Det og akvarium. Håper duen kommer tilbake!! 

SB hadde parkert bilen min under en rogn med frosne bær en dag, så kom sidensvansen og spiste og koste seg,  og det syntes på bilen for å si det sånn...:glare: Men men.. bilen kan vaskes, håper de fikk et godt måltid hverfall. :jepp:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (3 minutter siden):

Skikkelig liv! Så koselig! Det er som meditasjon å sitte å se på fugler! Det og akvarium. Håper duen kommer tilbake!! 

SB hadde parkert bilen min under en rogn med frosne bær en dag, så kom sidensvansen og spiste og koste seg,  og det syntes på bilen for å si det sånn...:glare: Men men.. bilen kan vaskes, håper de fikk et godt måltid hverfall. :jepp:

Åhhh sidensvans er så nydelige! 😍 Ser ut som små papegøyer når de drar opp den "dutten" på toppen :ler: Har bare hatt besøk av de her en gang, det var en super dag! Sto i vinduet og spionere helt til det var mørkt :ler:

Er de ofte på besøk hos dere?

Endret av Rumle
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...