Frøkensina Skrevet 29. desember 2021 #3921 Del Skrevet 29. desember 2021 Rumle skrev (Akkurat nå): Nei, jeg har ikke testet meg, for jeg får denne hosten innimellom jevnt og trutt, ved flere symptomer skal jeg teste meg da Jeg er ikke ute i samfunnet heller, sitter bare her hjemme og grubler over livet og treffer minimalt med folk Ok skjønner, da er det nok den gamle hosten Jeg er nesten bare hjemme jeg også, men må på butikk/sentere ibLnt 😅 Håper du har den derre brystbalsamen om den hjalp 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 29. desember 2021 #3922 Del Skrevet 29. desember 2021 Rumle skrev (1 minutt siden): Så bra Jeg har tatt den ja. Flott!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 29. desember 2021 #3923 Del Skrevet 29. desember 2021 (endret) Frøkensina skrev (1 minutt siden): Ok skjønner, da er det nok den gamle hosten Jeg er nesten bare hjemme jeg også, men må på butikk/sentere ibLnt 😅 Håper du har den derre brystbalsamen om den hjalp Det har jeg, men effekten har avtatt en del da, men hjelper litt mot kløe/kribling i halsen i alle fall Endret 29. desember 2021 av Rumle 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 29. desember 2021 #3924 Del Skrevet 29. desember 2021 Jeg har kjøpt sånne PP2 masker/KN95. De beskytter brukeren mye mer enn de vanlige kirurgiske. Var et bergensk firma jeg bestilte fra. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 29. desember 2021 #3925 Del Skrevet 29. desember 2021 Frøkensina skrev (Akkurat nå): Jeg har kjøpt sånne PP2 masker/KN95. De beskytter brukeren mye mer enn de vanlige kirurgiske. Var et bergensk firma jeg bestilte fra. Åja? Er det ikke mulig å kjøpe på apotek? De skulle jeg gjerne hatt også 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 29. desember 2021 #3926 Del Skrevet 29. desember 2021 Rumle skrev (Akkurat nå): Åja? Er det ikke mulig å kjøpe på apotek? De skulle jeg gjerne hatt også Nei de er ikke på apotek, det er jo ganske tåpelig. Ser at et apotek har hatt de for lenge siden , men er utsolgte. Dessuten var apotekprisen på de ekstremt høy Mye mer enn i Italia feks. Her er de jeg kjøpte til meg selv og faren min https://pvubergen.no/munnbind-menu/fpp2ogfpp3.html 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 29. desember 2021 #3927 Del Skrevet 29. desember 2021 Pappa så på nyheter at de beskytter 75 ganger bedre mot smitte enn de kirurgiske Noen land i Europa påbyr jo nettopp disse maskene nå, mulig det var Tyskland hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 29. desember 2021 #3928 Del Skrevet 29. desember 2021 Frøkensina skrev (1 minutt siden): Nei de er ikke på apotek, det er jo ganske tåpelig. Ser at et apotek har hatt de for lenge siden , men er utsolgte. Dessuten var apotekprisen på de ekstremt høy Mye mer enn i Italia feks. Her er de jeg kjøpte til meg selv og faren min https://pvubergen.no/munnbind-menu/fpp2ogfpp3.html Ok takk. Vet du at det er et trygt sted å kjøpe? 🤔 Jeg er alltid skeptisk, som du vet Liker best å kjøpe sånt på apoteket jeg, men ja, veldig dyrt der 😳 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 29. desember 2021 #3929 Del Skrevet 29. desember 2021 Rumle skrev (1 minutt siden): Ok takk. Vet du at det er et trygt sted å kjøpe? 🤔 Jeg er alltid skeptisk, som du vet Liker best å kjøpe sånt på apoteket jeg, men ja, veldig dyrt der 😳 Det virker helt ok, jeg fikk de i posten og alle har europeisk CE merke og riktig nr på Var litt skeptisk jeg også, men er fornøyd! Fargene jeg bestilte ble litt blandet om på, men det gjør meg ikke noe da. Det var kaotisk for de før jul med bestillinger når jeg ringte og lurte på hvor de ble av. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 29. desember 2021 #3930 Del Skrevet 29. desember 2021 Frøkensina skrev (2 minutter siden): Det virker helt ok, jeg fikk de i posten og alle har europeisk CE merke og riktig nr på Var litt skeptisk jeg også, men er fornøyd! Fargene jeg bestilte ble litt blandet om på, men det gjør meg ikke noe da. Det var kaotisk for de før jul med bestillinger når jeg ringte og lurte på hvor de ble av. Er de pakket inn en og en? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 29. desember 2021 #3931 Del Skrevet 29. desember 2021 Rumle skrev (3 minutter siden): Er de pakket inn en og en? Ja 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 29. desember 2021 Forfatter #3932 Del Skrevet 29. desember 2021 God bedring Rumle! Ble het mat, men veldig godt! Ribberester som har stått lenge i ovnen i leiregryte og blitt mørt, så revet til pulled pork, stekt tacolefser i panne med mye ost og hjemmelaget og sterk saus. Og til drakk jeg vin, og hel melk til å ta det sterke. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 29. desember 2021 #3933 Del Skrevet 29. desember 2021 Vin og melk er en noe uvanlig kombinasjon Maten høres god ut! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 29. desember 2021 #3934 Del Skrevet 29. desember 2021 (endret) Høres godt ut! Selv med vin og melk Jeg er sulten Skal lage meg pasta tror jeg. Endret 29. desember 2021 av Frøkensina 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 29. desember 2021 #3935 Del Skrevet 29. desember 2021 Jeg har rotet meg inn på Pinterest igjen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 29. desember 2021 Forfatter #3936 Del Skrevet 29. desember 2021 Rumle skrev (27 minutter siden): Jeg har rotet meg inn på Pinterest igjen Pintrest er et fint sted å være! Frøkensina skrev (33 minutter siden): Høres godt ut! Selv med vin og melk Jeg er sulten Skal lage meg pasta tror jeg. Pasta er jeg så glad i. Kunne spist det flere dager i uka. Rumle skrev (44 minutter siden): Vin og melk er en noe uvanlig kombinasjon Maten høres god ut! Ble mere melk enn vin altså. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 29. desember 2021 #3937 Del Skrevet 29. desember 2021 Rumle skrev (1 time siden): Jeg har rotet meg inn på Pinterest igjen Da vet vi hvor vi skal sende redningsmannskapet Denne kunne jeg ha samlet i en mappe selv der når jeg tenker meg om 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 29. desember 2021 #3938 Del Skrevet 29. desember 2021 Daryl Dixon skrev (47 minutter siden): Pintrest er et fint sted å være! Pasta er jeg så glad i. Kunne spist det flere dager i uka. Ble mere melk enn vin altså. Ja, jeg og 😅 Hender jeg gjør det også da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 29. desember 2021 #3939 Del Skrevet 29. desember 2021 Er det portvinstid nå? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 29. desember 2021 Forfatter #3940 Del Skrevet 29. desember 2021 Æsj... Jeg tror dette er lungebetennelse, feberen kom snikende og nå stikker det i brystet. Det orker jeg ikke nå.. Men portvin kan jeg ta! ser på 911, må se en episode til hvetfall før det er natta, så rekker et glass. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå