Frøkensina Skrevet 29. desember 2021 #3901 Del Skrevet 29. desember 2021 Rumle skrev (1 minutt siden): Faderen, at jeg gang på gang lar meg provosere av tråder som helt åpenbart er trolletråder .. argh Hvilken er det? 😅 Og det gjør jeg også 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 29. desember 2021 #3902 Del Skrevet 29. desember 2021 Frøkensina skrev (Akkurat nå): Hvilken er det? 😅 Og det gjør jeg også Beskjed til dyreeiere bla bla 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 29. desember 2021 #3903 Del Skrevet 29. desember 2021 Rumle skrev (1 minutt siden): Beskjed til dyreeiere bla bla Ok nå må jeg se! Har jeg sagt at jeg har fått en rødstrupe? Ja tror jeg har sagt det foresten Er så koselig! Men i sted ble han jaget vekk av noen veldig hissige/innpåslitne store svarttroster når han var i nærheten av skålen med rosiner 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 29. desember 2021 #3904 Del Skrevet 29. desember 2021 Frøkensina skrev (Akkurat nå): Ok nå må jeg se! Har jeg sagt at jeg har fått en rødstrupe? Ja tror jeg har sagt det foresten Er så koselig! Men i sted ble han jaget vekk av noen veldig hissige/innpåslitne store svarttroster når han var i nærheten av skålen med rosiner 😅 Ja, det har du nevnt 😊 Er de glad i rosiner? Det har jeg aldri tenkt på å gi 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 29. desember 2021 #3905 Del Skrevet 29. desember 2021 Rumle skrev (1 minutt siden): Ja, det har du nevnt 😊 Er de glad i rosiner? Det har jeg aldri tenkt på å gi Ja det er en trolletråd, så den nå 😅 Verre med hun som vil avlive katten som tisser, der stpr det at mange har gjort det samme Tror det, jeg hadde en boks som var litt gammel, men fortsatt ok rosiner. Sitter en trost RETT ved siden av skålen nå i allefall 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 29. desember 2021 #3906 Del Skrevet 29. desember 2021 Jeg ser ikke så godt innenfra hvor mye rosiner de har spist. Men kan sjekke senere når det ikke er så mye fugler her. De spiser jo mye bær og frukt når det ikke går an å spise mark og kryp, så tenkte de ville like rosiner. Har hatt rosiner i meiseboller før også og de ble spist av ulike fugler. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 29. desember 2021 #3907 Del Skrevet 29. desember 2021 Daryl Dixon skrev (5 timer siden): SB fikk ordnet med testing i går, så vi skal teste oss kl 15 i dag, for sikkerhets skyld. Hurtigtest er negativ da. Koselig at dere fikk sett filmen i går, men synd det ble litt krøll og nedetid på KG, typisk. Frokost i dag ble lefse med sukker og smør, orket ikke noe annet. Rart hvor fort man føler seg stappet med julemat. Driver å funderer på om desember og jul kunne blitt feiret på en annen måte, fordelt det litt og ikke forvente at alt skal dreie seg om et par dager. Håper dere er negative. Har hatt samme tanker selv, siste dagene. Er så alt for mye mat og man mister jo helt lysten på mat i noen dager etter spisegildet. Så mye kjas og mas i lange tider, for bare noen dager. Og jeg elsker julen. For de som ikke liker julen, kan det ikke være så greit. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 29. desember 2021 Forfatter #3908 Del Skrevet 29. desember 2021 Jeg ble litt flau i dag, samtidig får jeg et stikk i magen hver gang jeg hører SB blir kvass mot andre, det er sjeldent da. SB ble testet først og desverre så stakk hun skjevt og klorte han i nesen, og det var nok vondt og han blødde bittelitt. Når det var min tur så klarte han å si at hun fikk være forsiktig for jeg gikk på blodfortynnende. Da ble jeg litt flau og litt sjokkert. Ba han slutte, og unnskyldte til det stakkars mennesker bak alt smittevern utstyret. Jeg merket nesten ingenting av testen. Har begynt å hoste, men fortsatt ikke noe tro på corona. I dag slipper jeg å lage mat, har stått for maten i så mange dager. Så det lå både fersk og tørket chili på benken, . Dette blir spennende.... 🔥🔥🔥🔥 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 29. desember 2021 #3909 Del Skrevet 29. desember 2021 Jeg forstår dere begge to jeg Bra SB passer på deg, og bra du sa unnskyld om han var veldig kvass. Håper det er en vanlig forkjølelse Jeg har begynt å få så mye allergiske plager at jeg lurer på om jeg må kaste ut det nusselige juletreet mitt tidlig. Har lånt bilen og laget meg kaff 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 29. desember 2021 #3910 Del Skrevet 29. desember 2021 -e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 29. desember 2021 Forfatter #3911 Del Skrevet 29. desember 2021 Frøkensina skrev (31 minutter siden): Jeg forstår dere begge to jeg Bra SB passer på deg, og bra du sa unnskyld om han var veldig kvass. Håper det er en vanlig forkjølelse Jeg har begynt å få så mye allergiske plager at jeg lurer på om jeg må kaste ut det nusselige juletreet mitt tidlig. Har lånt bilen og laget meg kaff Kos deg med kaff. 😆 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 29. desember 2021 #3912 Del Skrevet 29. desember 2021 Daryl Dixon skrev (5 minutter siden): Kos deg med kaff. 😆 😆👍 Kos deg med å bli laget mat til! Vel fortjent Ha rømme/melk klart i tilfelle det er mye krutt i 🌶🌶🌶🌶🌶 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 29. desember 2021 #3913 Del Skrevet 29. desember 2021 og hostekuler her også 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 29. desember 2021 #3914 Del Skrevet 29. desember 2021 Rumle skrev (2 minutter siden): og hostekuler her også Hostekuler? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 29. desember 2021 #3915 Del Skrevet 29. desember 2021 (endret) Frøkensina skrev (1 minutt siden): Hostekuler? Ja, hoster og harker, men det er ikke corona altså. Eller jeg regner sterkt med at det ikke er det i alle fall, kan vel aldri være 100% sikker på noe i dag. Endret 29. desember 2021 av Rumle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 29. desember 2021 #3916 Del Skrevet 29. desember 2021 Rumle skrev (Akkurat nå): Ja, hoster og harker, men det er ikke corona altså. Kjedelig Veldig bra det ikke er corona! Har du testet deg? Jeg hoster littegrann, men ellers er det nesa og svimethet i hodet som gjør at jeg tror jeg er allergisk mer enn forkjøla. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 29. desember 2021 #3917 Del Skrevet 29. desember 2021 Og at det går bedre i bilen uten juletre da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 29. desember 2021 #3918 Del Skrevet 29. desember 2021 Frøkensina skrev (Akkurat nå): Kjedelig Veldig bra det ikke er corona! Har du testet deg? Jeg hoster littegrann, men ellers er det nesa og svimethet i hodet som gjør at jeg tror jeg er allergisk mer enn forkjøla. Nei, jeg har ikke testet meg, for jeg får denne hosten innimellom jevnt og trutt, ved flere symptomer skal jeg teste meg da Jeg er ikke ute i samfunnet heller, sitter bare her hjemme og grubler over livet og treffer minimalt med folk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 29. desember 2021 #3919 Del Skrevet 29. desember 2021 Tror jeg snart kommer til å få tilbud om 3. dose. Har dere fått den? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 29. desember 2021 #3920 Del Skrevet 29. desember 2021 Frøkensina skrev (Akkurat nå): Tror jeg snart kommer til å få tilbud om 3. dose. Har dere fått den? Så bra Jeg har tatt den ja. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå