Blå knapp Skrevet 28. desember 2021 #3881 Del Skrevet 28. desember 2021 Rumle skrev (7 minutter siden): Bli med du og! knives out på Netflix om du vil se, jeg må skyndte meg tilbake, for jeg ligger allerede langt etter frk. S! Har skikkelig dårlig konsentrasjon for tiden, så vet ikke om jeg klarer å komme meg igjennom hele🙈 Men jeg prøver nå jeg også 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 28. desember 2021 #3882 Del Skrevet 28. desember 2021 Blå knapp skrev (1 minutt siden): Har skikkelig dårlig konsentrasjon for tiden, så vet ikke om jeg klarer å komme meg igjennom hele🙈 Men jeg prøver nå jeg også Da er vi to! Koselig at du blir med! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blå knapp Skrevet 28. desember 2021 #3883 Del Skrevet 28. desember 2021 Rumle skrev (17 minutter siden): Da er vi to! Koselig at du blir med! Koselig å få være med Jeg er forkjølet, og trengte noe å se på egentlig. Men hadde ikke helt overskudd til å lete etter noe å se selv i stad. Så det passet fint å komme inn her 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 28. desember 2021 Forfatter #3884 Del Skrevet 28. desember 2021 Sorry, litt uggen i aften så har mest ligget og varmet meg. Blir med neste gang!! Ser gjerne Family Stone igjen uten forstyrrelser jeg Rumle! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 28. desember 2021 #3885 Del Skrevet 28. desember 2021 Rumle skrev (2 timer siden): Jeg har problemer med avspillingen! Kg har vært helt nede for meg! Forsvant mens vi snakket om å begynne å se på 😅 Men jeg så den, var ganske bra synes jeg! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 28. desember 2021 #3886 Del Skrevet 28. desember 2021 Daryl Dixon skrev (1 time siden): Sorry, litt uggen i aften så har mest ligget og varmet meg. Blir med neste gang!! Ser gjerne Family Stone igjen uten forstyrrelser jeg Rumle! Håper du ble varm og god da Jeg også kan se den 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blå knapp Skrevet 28. desember 2021 #3887 Del Skrevet 28. desember 2021 Frøkensina skrev (7 minutter siden): Kg har vært helt nede for meg! Forsvant mens vi snakket om å begynne å se på 😅 Men jeg så den, var ganske bra synes jeg! Siden var nede ganske lenge for meg også. Jeg syntes også at den var bra Så at det skulle komme en oppfølger til den, nå i 2022 faktisk. Så jeg skal se den også, når den kommer ut 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blå knapp Skrevet 28. desember 2021 #3888 Del Skrevet 28. desember 2021 Daryl Dixon skrev (1 time siden): Sorry, litt uggen i aften så har mest ligget og varmet meg. Blir med neste gang!! Ser gjerne Family Stone igjen uten forstyrrelser jeg Rumle! God bedring 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 28. desember 2021 #3889 Del Skrevet 28. desember 2021 Blå knapp skrev (2 minutter siden): Siden var nede ganske lenge for meg også. Jeg syntes også at den var bra Så at det skulle komme en oppfølger til den, nå i 2022 faktisk. Så jeg skal se den også, når den kommer ut Ja var mange feilmeldinger, en som det stod Guru og et eller annet på! Så bra du likte den også Hm, vet ikke om jeg har store håp til oppfølger, men skal bli interessant å se senere da. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blå knapp Skrevet 29. desember 2021 #3890 Del Skrevet 29. desember 2021 Frøkensina skrev (24 minutter siden): Ja var mange feilmeldinger, en som det stod Guru og et eller annet på! Så bra du likte den også Hm, vet ikke om jeg har store håp til oppfølger, men skal bli interessant å se senere da. Handlingen henger tydeligvis ikke sammen med den første filmen, ser jeg. Men jeg er veldig fornøyd med at jeg greide å se en hel film uten pauser, for det er en liten stund siden sist jeg klarte det😅 Så jeg skal gi oppfølgeren en sjanse også 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 29. desember 2021 #3891 Del Skrevet 29. desember 2021 Blå knapp skrev (6 minutter siden): Handlingen henger tydeligvis ikke sammen med den første filmen, ser jeg. Men jeg er veldig fornøyd med at jeg greide å se en hel film uten pauser, for det er en liten stund siden sist jeg klarte det😅 Så jeg skal gi oppfølgeren en sjanse også Ja det betyr ikke at jeg var noe misfornøyd altså. Synes den var god, jeg så hele i ett jeg også. Og det var skikkelig godt med en sånn film i dag Og mange gide skuespillere, story som hadde litt twists og ikke sånn som jeg gjettet. Hvis jeg ikke har for høye håp for en oppfølger så kanskje jeg blir overasket istedet for skuffet 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blå knapp Skrevet 29. desember 2021 #3892 Del Skrevet 29. desember 2021 Frøkensina skrev (8 minutter siden): Ja det betyr ikke at jeg var noe misfornøyd altså. Synes den var god, jeg så hele i ett jeg også. Og det var skikkelig godt med en sånn film i dag Og mange gide skuespillere, story som hadde litt twists og ikke sånn som jeg gjettet. Hvis jeg ikke har for høye håp for en oppfølger så kanskje jeg blir overasket istedet for skuffet 😅 Lurt Har ikke så høye forventninger til den jeg heller, men blir så glad når det ikke er så altfor lang ventetid mellom oppfølgere og nye sesonger😍😍 Hadde nok ikke orket å se den andre også, hvis den hadde kommet ut senere. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 29. desember 2021 #3893 Del Skrevet 29. desember 2021 (endret) Daryl Dixon skrev (4 timer siden): Sorry, litt uggen i aften så har mest ligget og varmet meg. Blir med neste gang!! Ser gjerne Family Stone igjen uten forstyrrelser jeg Rumle! Ja, den må vi se Håper du føler deg bedre? Frøkensina skrev (2 timer siden): Kg har vært helt nede for meg! Forsvant mens vi snakket om å begynne å se på 😅 Men jeg så den, var ganske bra synes jeg! Samme her! Jeg måtte bare legge meg! Jeg så den jeg og, men jeg sovnet og sovnet klarte bare ikke å konsentrere meg! Men, det har nok mer med søvnmangel å gjøre enn med kvaliteten på filmen, den virket bra Nå tusler jeg tilbake til sengs, håper jeg får et par timer til .. måtte bare sjekke om jeg kom inn her nå! Blå knapp skrev (2 timer siden): Siden var nede ganske lenge for meg også. Jeg syntes også at den var bra Så at det skulle komme en oppfølger til den, nå i 2022 faktisk. Så jeg skal se den også, når den kommer ut Så bra at du så den Endret 29. desember 2021 av Rumle 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 29. desember 2021 Forfatter #3894 Del Skrevet 29. desember 2021 SB fikk ordnet med testing i går, så vi skal teste oss kl 15 i dag, for sikkerhets skyld. Hurtigtest er negativ da. Koselig at dere fikk sett filmen i går, men synd det ble litt krøll og nedetid på KG, typisk. Frokost i dag ble lefse med sukker og smør, orket ikke noe annet. Rart hvor fort man føler seg stappet med julemat. Driver å funderer på om desember og jul kunne blitt feiret på en annen måte, fordelt det litt og ikke forvente at alt skal dreie seg om et par dager. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 29. desember 2021 #3895 Del Skrevet 29. desember 2021 Daryl Dixon skrev (4 timer siden): SB fikk ordnet med testing i går, så vi skal teste oss kl 15 i dag, for sikkerhets skyld. Hurtigtest er negativ da. Koselig at dere fikk sett filmen i går, men synd det ble litt krøll og nedetid på KG, typisk. Frokost i dag ble lefse med sukker og smør, orket ikke noe annet. Rart hvor fort man føler seg stappet med julemat. Driver å funderer på om desember og jul kunne blitt feiret på en annen måte, fordelt det litt og ikke forvente at alt skal dreie seg om et par dager. Har dere blitt utsatt for noe smitte? Håper alt er negativt da Ja det blir mye klemt sammen, skjønner hva du mener. Når jeg var liten så var det vanlig å ta med barna på juletrefest på jobben hos foreldrene i januar, med nissen og godterier der 😅 Men tror jeg hadde fått hetta om jeg skulle ha jul langt uti januar nå. Morfaren min pleide å spise det, lefser eller lomper med sukker og smør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 29. desember 2021 #3896 Del Skrevet 29. desember 2021 Rumle skrev (10 timer siden): Ja, den må vi se Håper du føler deg bedre? Samme her! Jeg måtte bare legge meg! Jeg så den jeg og, men jeg sovnet og sovnet klarte bare ikke å konsentrere meg! Men, det har nok mer med søvnmangel å gjøre enn med kvaliteten på filmen, den virket bra Nå tusler jeg tilbake til sengs, håper jeg får et par timer til .. måtte bare sjekke om jeg kom inn her nå! Så bra at du så den Håper du fikk sove mer! Jeg sov dårlig/for lite først, men så tok jeg medisin til hjelp i morges for å få sove noen timer til og det var godt kjenner jeg. Håper du får sett den ferdig i dag da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 29. desember 2021 Forfatter #3897 Del Skrevet 29. desember 2021 Frøkensina skrev (15 minutter siden): Har dere blitt utsatt for noe smitte? Håper alt er negativt da Ja det blir mye klemt sammen, skjønner hva du mener. Når jeg var liten så var det vanlig å ta med barna på juletrefest på jobben hos foreldrene i januar, med nissen og godterier der 😅 Men tror jeg hadde fått hetta om jeg skulle ha jul langt uti januar nå. Morfaren min pleide å spise det, lefser eller lomper med sukker og smør Vi har ikke vært utsatt for noe kjent smitte. Men SB jobber mye med dårlige slagpasienter, helt i startfasen av opptrening, og det er så viktig at de klarer å trene, blir de syke mister de dyrebar tid som kan være avgjørende for hvor godt de kommer seg, så han vil være ekstra forsiktig. Jeg tror vi var på noe juletrefest i romjula før, en gang eller noe, men aldri i januar. Ser noen er så flinke til å samle til grøtlag, eller å bake sammen før jul. Nå er det litt dumt av meg å tenke sånn, for jeg blir jo sliten av folk og da. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 29. desember 2021 #3898 Del Skrevet 29. desember 2021 Jeg pleide også å gå på juletrefest i januar, det var kjempekoselig, julen var mye bedre før egentlig Høres veldig fornuftig ut med testing, for en spennende jobb SB har 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 29. desember 2021 #3899 Del Skrevet 29. desember 2021 Faderen, at jeg gang på gang lar meg provosere av tråder som helt åpenbart er trolletråder .. argh 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 29. desember 2021 #3900 Del Skrevet 29. desember 2021 Kjempebra at SB er så forsiktig! Det er godt å vite at viktig helsepersonell er så omtenksomme med pasientene sine ❤️ Ja det var jo koselig den gangen da, men en utdøende tradisjon siden folk begynner med jul tidligere og tidligere. Det var jo vanlig enda lenger før det at juletreet skulle stå til 13. dag jul for det var da de vise menn kom med gaver til Jesus Snakket med ergoteraputen, han var veldig hyggelig. Men litt leit å fordtå at det blir veldig lite fysioterapi på mamma. Gruppetreningen er avlyst pga korona, og ellers må de prioritere mer akutte pasienter en eller to fysioterapeuter på hele sykehjemmet) . 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå