Rumle Skrevet 27. desember 2021 #3781 Del Skrevet 27. desember 2021 (endret) Jeg begynte på en serie på Hbo nordic, som heter Mildred Pierce, har du sett den? Jeg måtte gi opp fordi jeg irriterte meg sånn over en karakter, men jeg tror det er en sånn typisk type serie som du vil like Det er ikkesikkert du blir like irritert, bare meg som ikke klarer å konsentrere meg når jeg først begynner Endret 27. desember 2021 av Rumle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 27. desember 2021 #3782 Del Skrevet 27. desember 2021 Tror jeg skal ta meg noe mat og kanskje sette den på fra begynnelsen. Så du Cooper @Daryl Dixon? Jeg prøvde i går, men da tålte jeg ikke noe juleting, så har den også som en mulighet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 27. desember 2021 #3783 Del Skrevet 27. desember 2021 Rumle skrev (1 minutt siden): Jeg begynte på en serie på Hbo nordic, som heter Mildred Pierce, har du sett den? Jeg måtte gi opp fordi jeg irriterte meg sånn over en karakter, men jeg tror det er en sånn typisk type serie som du vil like Så jeg vil ikke irritere meg jeg da? Takk for tips Hbo og jeg er ikke gode venner siden telia mener jeg må betale både for ny boks og ekstra i måneden for å få en mer brukbar Hbo. Barry er unntaket fordi den er så bra at den er verdt å banne til tvn for hver gang man skal finne fram 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 27. desember 2021 #3784 Del Skrevet 27. desember 2021 (endret) Frøkensina skrev (1 minutt siden): Så jeg vil ikke irritere meg jeg da? Takk for tips Hbo og jeg er ikke gode venner siden telia mener jeg må betale både for ny boks og ekstra i måneden for å få en mer brukbar Hbo. Barry er unntaket fordi den er så bra at den er verdt å banne til tvn for hver gang man skal finne fram Det kan jo være, men det finner du fort ut Den virket bra utenom det Endret 27. desember 2021 av Rumle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 27. desember 2021 Forfatter #3785 Del Skrevet 27. desember 2021 Frøkensina skrev (4 minutter siden): Tror jeg skal ta meg noe mat og kanskje sette den på fra begynnelsen. Så du Cooper @Daryl Dixon? Jeg prøvde i går, men da tålte jeg ikke noe juleting, så har den også som en mulighet. Nei, så den ikke.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 27. desember 2021 Forfatter #3786 Del Skrevet 27. desember 2021 Jeg tok en halv sovetablett. Bør legge fra meg telefonen for ellers skriver jeg så mye rart. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 27. desember 2021 #3787 Del Skrevet 27. desember 2021 Daryl Dixon skrev (1 minutt siden): Jeg tok en halv sovetablett. Bør legge fra meg telefonen for ellers skriver jeg så mye rart. Sov godt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 27. desember 2021 #3788 Del Skrevet 27. desember 2021 Rumle skrev (7 minutter siden): Det kan jo være, men det finner du fort ut Den virket bra utenom det Hm, synes den ser mer Rumlete ut jeg Bortsett fra at jeg elsker sånn periode da. Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Jeg tok en halv sovetablett. Bør legge fra meg telefonen for ellers skriver jeg så mye rart. Nei ikke legg deg! Rart er gøy! Er det en innsovningstablett? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 27. desember 2021 #3789 Del Skrevet 27. desember 2021 Frøkensina skrev (Akkurat nå): Hm, synes den ser mer Rumlete ut jeg Bortsett fra at jeg elsker sånn periode da. --- Åh? Ja, er mest pga perioden jeg tenkte på deg 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 27. desember 2021 #3790 Del Skrevet 27. desember 2021 Jeg kunne få litt sånn delvis rusfølelse av å være våken etter at jeg tok de husker jeg, veldig behagelig og avslappende sådan Men jeg sluttet å bruke de siden jeg fikk så depressive bivirkninger av de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 27. desember 2021 #3791 Del Skrevet 27. desember 2021 Rumle skrev (1 minutt siden): Åh? Ja, er mest pga perioden jeg tenkte på deg 😊 Og sånt seriøst drama som jeg tenker på deg 😅 Det aner meg at den kan slutte trist, men vet jo ikke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 27. desember 2021 #3792 Del Skrevet 27. desember 2021 Håper du får sove godt Dixon 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 27. desember 2021 #3793 Del Skrevet 27. desember 2021 Frøkensina skrev (19 minutter siden): Og sånt seriøst drama som jeg tenker på deg 😅 Det aner meg at den kan slutte trist, men vet jo ikke. Åja? Det tenkte jeg ikke, den var ikke så trist i de første episodene i alle fall, eller kanskje litt, men men 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 27. desember 2021 #3794 Del Skrevet 27. desember 2021 Rumle skrev (Akkurat nå): Åja? Det tenkte jeg ikke, den var ikke så trist i de første episodene i alle fall, eller kanskje litt, men men Ja jeg vet jo ikke helt, har jo ikke sett den 😅 Men nå er jeg nok igjen veldig oversensitiv for film/litteratur som er trist. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 27. desember 2021 #3795 Del Skrevet 27. desember 2021 Men Bunny er ikke trist! Noen ganger er hun MAD da Har enda ikke kommet fram til nåtiden liksom, jeg vil så gjerne se hvordan utviklingen har vært. Selv om jeg har sett enkelte av de nyeste postene også for iblant må man jo starte å scrolle helt forfra 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 27. desember 2021 #3796 Del Skrevet 27. desember 2021 Frøkensina skrev (Akkurat nå): Ja jeg vet jo ikke helt, har jo ikke sett den 😅 Men nå er jeg nok igjen veldig oversensitiv for film/litteratur som er trist. Ja, men det er jo i grunnen jeg og, bare på en annen måte, jeg liker å dykke ordentlig ned i sterke følelser, er nok derfor jeg dras mot den type filmer/litteratur mye. Tror jeg, hvem vet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 27. desember 2021 #3797 Del Skrevet 27. desember 2021 Frøkensina skrev (Akkurat nå): Men Bunny er ikke trist! Noen ganger er hun MAD da Har enda ikke kommet fram til nåtiden liksom, jeg vil så gjerne se hvordan utviklingen har vært. Selv om jeg har sett enkelte av de nyeste postene også for iblant må man jo starte å scrolle helt forfra Haha nei! Men hun er plenty følsom da! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 27. desember 2021 #3798 Del Skrevet 27. desember 2021 Husker du når Bunny endelig fant ut at katten aldri vil leke med henne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 27. desember 2021 #3799 Del Skrevet 27. desember 2021 Rumle skrev (Akkurat nå): Ja, men det er jo i grunnen jeg og, bare på en annen måte, jeg liker å dykke ordentlig ned i sterke følelser, er nok derfor jeg dras mot den type filmer/litteratur mye. Tror jeg, hvem vet Ja jeg tror jeg skjønner det, for deg så blir det også ordentlig trist/mye følelser, men samtidig er det en hjelp/katarsis eller noe sånt. Mens jeg blir ekstra engstelig eller ekstra lei meg uten at det hjalp 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 27. desember 2021 #3800 Del Skrevet 27. desember 2021 Frøkensina skrev (Akkurat nå): Ja jeg tror jeg skjønner det, for deg så blir det også ordentlig trist/mye følelser, men samtidig er det en hjelp/katarsis eller noe sånt. Mens jeg blir ekstra engstelig eller ekstra lei meg uten at det hjalp Ja, det er nok der forskjellen ligger 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå