Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.

Daryl Dixon

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Daryl Dixon skrev (1 minutt siden):

Den er på viaplay. :jepp:

Den er kjempe fin! Og ja, selv om det er en julesekvens så er det ikke en julefilm, det er en feelgood helårsfilm for meg. Men Notting hill er og julefilm for mange, men det er jo ikke en julefilm.

Ja! Sånn er det med mange filmer, Sleepless in Seattle  er litt sånn for meg og, selv om det ikke er en julefilm har den litt handling lagt til julen :jepp:

Frøkensina skrev (Akkurat nå):

Jeg har sett på Bunny i noen timer siden jeg våknet 😅 Fant en video hvor hun hadde Dream-knapp for første gang tror jeg, men ikke flere av de.

Åhh! ❤ Da kommer nok resten etter det, hun bruker MYE tid på det :Nikke:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste år skal jeg ikke se Love Actually. Når jeg så den å år kjente det ut som at jeg var litt lei den, så tenker at den skal jeg gi en lang pause. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (11 minutter siden):

Ja! Sånn er det med mange filmer, Sleepless in Seattle  er litt sånn for meg og, selv om det ikke er en julefilm har den litt handling lagt til julen :jepp:

Åhh! ❤ Da kommer nok resten etter det, hun bruker MYE tid på det :Nikke:

Men altså, jeg så disse eksistensielle videoene og jeg ble helt 🤯 :overrasket: :fnise: At hun er dog og ikke human, og ikke MINST Why dog? Og så får hun ikke noe fornuftig svar stakkar 😅

Daryl Dixon skrev (6 minutter siden):

Neste år skal jeg ikke se Love Actually. Når jeg så den å år kjente det ut som at jeg var litt lei den, så tenker at den skal jeg gi en lang pause. 

Jeg orket ikke å se den i år jeg, lei ja. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frøkensina skrev (2 minutter siden):

Men altså, jeg så disse eksistensielle videoene og jeg ble helt 🤯 :overrasket: :fnise: At hun er dog og ikke human, og ikke MINST Why dog? Og så får hun ikke noe fornuftig svar stakkar 😅

Jaaaa, er det ikke helt vilt?! Hun er jo rene filosofen innimellom :fnise:

Og har du sett Otter som lærer ved å observere Bunny! Han kommer jo til å bli knallgod etterhvert! 

Endret av Rumle
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkensina skrev (3 minutter siden):

Og har du sett den hvor hun spør Where is yesterday? 😳

Endret av Rumle
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (Akkurat nå):

Jaaaa, er det ikke helt vilt?! Hun er jo rene filosofen innimellom :fnise:

Og har du sett Otter som lærer ved å observere! Han kommer jo til å bli knallgod etterhvert! 

Jo virkelig! Helt sprøtt, rene Descartes jo 🥰 Nei jeg har ikke sett så mye med han enda, det er enormt mange poster :fnise: Men jeg så noen med han som ikke handlet om knapper, så gøy at de skal prøve med han også da :jepp:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (Akkurat nå):

Nei!!?!! 😳 Wow! :fnise: Hun er nesten skummelt smart, men det er jo så søtt også! ❤️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (1 minutt siden):

Men så du den Please, human? Da lo jeg høyt!! :ler: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei!!?!! 😳 Wow! :fnise: Hun er nesten skummelt smart, men det er jo så søtt også! ❤️

Leser du kommentarfeltet under, ofte mange vittige kommentarer der til det hun sier. 

Vi er jo blitt helt Bunny-groupies :ler:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei,tror ikke jeg har sett den? :ler:

Jeg prøver å finne den igjen, men det er så vanskelig! 😅Jeg lette etter  noen med Dream, så enten er det rundt der eller mange uker før når jeg lette der og fra uke 38 eller noe sånt.. Det er veldig mange jeg ikke har sett da😅 Kanskje jeg finner den via likesene mine, går det an? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leser du kommentarfeltet under, ofte mange vittige kommentarer der til det hun sier. 

Vi er jo blitt helt Bunny-groupies :ler:

Ja har lest en god del kommentarer! Jupp :ler: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkensina skrev (7 minutter siden):

Jo virkelig! Helt sprøtt, rene Descartes jo 🥰 Nei jeg har ikke sett så mye med han enda, det er enormt mange poster :fnise: Men jeg så noen med han som ikke handlet om knapper, så gøy at de skal prøve med han også da :jepp:

Han brukte Bunny sitt brett til å si "outside" for å få Bunny og mor til å gå ut, sånn at han kunne gå bort og ta beinet til Bunny! 🤣 Det er helt absurd at han kan tenke seg fram til det faktisk 

Endret av Rumle
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og sorry til Dixon som nå får alt jeg maser til han om Bunny her inne vanligvis i reprise nå :blomst::fnise:

Endret av Rumle
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkensina skrev (9 minutter siden):

Ja, det er helt vanvittig mange!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (6 minutter siden):

Han brukte Bunny sitt brett til å si "outside" for å få Bunny og mor til å gå ut, sånn at han kunne gå bort og ta beinet til Bunny! 🤣 Det er helt absurd at han kan tenke seg fram til det faktisk 

Oj, herlig! :ler: Jeg driver og leter enda det burde jo vært numereri g eller noe på alle postene 😅

Fant igjen denne her da, den var også litt morsom.

https://www.instagram.com/p/CNsKXMThgfp/

Rumle skrev (6 minutter siden):

Og sorry til Dixon som nå får alt jeg maser til han om Bunny her inne vanligvis i reprise nå :blomst::fnise:

Ja du får si fra hvis det blir for mye Bunny her Daryl! 😅 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, herlig! :ler: Jeg driver og leter enda det burde jo vært numereri g eller noe på alle postene 😅

Fant igjen denne her da, den var også litt morsom.

https://www.instagram.com/p/CNsKXMThgfp/

Ja du får si fra hvis det blir for mye Bunny her Daryl! 😅 

Søt, den hadde jeg heller ikke sett! 😳 :fnise:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...