Rumle Skrevet 25. desember 2021 #3601 Del Skrevet 25. desember 2021 Daryl Dixon skrev (22 minutter siden): Kan låne min litt du. Jatakkgjerne! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 25. desember 2021 #3602 Del Skrevet 25. desember 2021 Frøkensina skrev (24 minutter siden): Har du sett denne? Nei, herlig! 🥰 Det er samme systemet som Bunny bruker! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 25. desember 2021 #3603 Del Skrevet 25. desember 2021 Rumle skrev (1 minutt siden): Nei, herlig! 🥰 Det er samme systemet som Bunny bruker! Mad -knappen 😂 Og såå søt når hun trykker Love you! 🥰 Så gøy da! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 25. desember 2021 #3604 Del Skrevet 25. desember 2021 Frøkensina skrev (Akkurat nå): Mad -knappen 😂 Og såå søt når hun trykker Love you! 🥰 Så gøy da! Jaaa! Fikk du sett noen av videoene hennes? Hun er skikkelig god på å sette sammen ord slik at hun kan spørre/si mer kompliserte ting, veldig fascinerende! De har feks en katt, som jeg tror før var bare utekatt som nå har blitt innekatt, og hun benytter anledningen titt og ofte til å spørre når den fremmede, Ringo *så stirrer hun på katten* skal si bye bye og gå? Hun er ingen fan! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 25. desember 2021 #3605 Del Skrevet 25. desember 2021 Rumle skrev (Akkurat nå): Jaaa! Fikk du sett noen av videoene hennes? Hun er skikkelig god på å sette sammen ord slik at hun kan spørre/si mer kompliserte ting, veldig fascinerende! De har feks en katt, som jeg tror før var bare utekatt som nå har blitt innekatt, og hun benytter anledningen titt og ofte til å spørre når den fremmede, Ringo *så stirrer hun på katten* skal si bye bye og gå? Hun er ingen fan! Nei ikke enda, vil gjerne se de! Var det bare Bunny på instagram det het eller? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 25. desember 2021 #3606 Del Skrevet 25. desember 2021 Har du link til den videoen med katten? 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 25. desember 2021 #3607 Del Skrevet 25. desember 2021 Frøkensina skrev (Akkurat nå): Nei ikke enda, vil gjerne se de! Var det bare Bunny på instagram det het eller? @whataboutbunny heter den 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 25. desember 2021 #3608 Del Skrevet 25. desember 2021 Frøkensina skrev (Akkurat nå): Har du link til den videoen med katten? 😊 Skal prøve å få det til, har litt problemer med å linke .. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 25. desember 2021 #3609 Del Skrevet 25. desember 2021 Rumle skrev (Akkurat nå): @whataboutbunny heter den Da skal jeg hå og følge den nå 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 25. desember 2021 #3610 Del Skrevet 25. desember 2021 Rumle skrev (Akkurat nå): Skal prøve å få det til, har litt problemer med å linke .. Jeg kan se etter den selv jeg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 25. desember 2021 #3611 Del Skrevet 25. desember 2021 (endret) @Rumle Soon today Ringo bye? 🤣 Første sånn video med ord jeg så! Ivrig på å bli kvitt katten tydeligvis Veldig komplisert prating da! Utrolig. Endret 25. desember 2021 av Frøkensina 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 25. desember 2021 #3612 Del Skrevet 25. desember 2021 Frøkensina skrev (Akkurat nå): @Rumle Soon today Ringo bye? 🤣 Første sånn video med ord jeg så! Ivrig på å bli kvitt katten tydeligvis Veldig komplisert prating da! Utrolig. Jaaa! Men, det er flere som ganger, hvor hun sier når skal den fremmede gå? Hun er veldig opptatt av at Ringo ikke er "family" 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 25. desember 2021 #3613 Del Skrevet 25. desember 2021 (endret) Jeg elsker når hun bruker ??? knappen hummmm?? 🤣 Endret 25. desember 2021 av Rumle 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 25. desember 2021 #3614 Del Skrevet 25. desember 2021 Rumle skrev (Akkurat nå): Jaaa! Men, det er flere som ganger, hvor hun sier når skal den fremmede gå? Hun er veldig opptatt av at Ringo ikke er "family" Jeg må se flere! Den posten jeg så/skrev om står det Ringo is family på https://www.instagram.com/reel/CXQ_alvlRjr/?utm_source=ig_web_copy_link Vet ikke om dette virker? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 25. desember 2021 #3615 Del Skrevet 25. desember 2021 Rumle skrev (Akkurat nå): Jeg elsker når hun bruker ??? hnappen hummmm?? 🤣 Ja! Hmmm??? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 25. desember 2021 #3616 Del Skrevet 25. desember 2021 Frøkensina skrev (1 minutt siden): Jeg må se flere! Den posten jeg så/skrev om står det Ringo is family på https://www.instagram.com/reel/CXQ_alvlRjr/?utm_source=ig_web_copy_link Vet ikke om dette virker? Det funker! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 25. desember 2021 #3617 Del Skrevet 25. desember 2021 Det er også forskere knyttet opp mot prosjektet som hjelper å finne ut hva hun prøver å formidle i vanskelige tilfeller og å finne de rette ordene for at hun skal få uttrykt mer 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 25. desember 2021 #3618 Del Skrevet 25. desember 2021 Rumle skrev (Akkurat nå): Det er også forskere knyttet opp mot prosjektet som hjelper å finne ut hva hun prøver å formidle i vanskelige tilfeller og å finne de rette ordene for at hun skal få uttrykt mer Det er jo helt utrolig at det går an, tenk så forskjellig hunder kommuniserer i forhold til oss! Bra det er forskere med på dette😄 Her er hun frustrert siden hun ikke har et ord for det hun føler https://www.instagram.com/p/CViO2k9pHx9/ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 25. desember 2021 #3619 Del Skrevet 25. desember 2021 Frøkensina skrev (1 minutt siden): Det er jo helt utrolig at det går an, tenk så forskjellig hunder kommuniserer i forhold til oss! Bra det er forskere med på dette😄 Her er hun frustrert siden hun ikke har et ord for det hun føler https://www.instagram.com/p/CViO2k9pHx9/ Jaaa, den der er fin, hun får jo kommunisert problemet da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 25. desember 2021 #3620 Del Skrevet 25. desember 2021 Rumle skrev (5 minutter siden): Jaaa, den der er fin, hun får jo kommunisert problemet da Ja! Og den jeg så nå, hvor hun ikke hadde lyst på mat. Matmor sier hun må spise og Bunny trykker Why? Helt utrolig alt sammen! Og så finner hun ut at hun vil ha maten sin ute Lurer på hvordan det føles for en hund også å kunne snakke vårt språk til oss? Så rart alt dette altså! Og veldig morsomt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå