Daryl Dixon Skrevet 22. desember 2021 Forfatter #3461 Del Skrevet 22. desember 2021 Natta rumle! Jeg pynter juletre og drikker portvin. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 22. desember 2021 #3462 Del Skrevet 22. desember 2021 Daryl Dixon skrev (3 minutter siden): Natta rumle! Jeg pynter juletre og drikker portvin. Det skal jeg gjøre i morgen Skål! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 22. desember 2021 Forfatter #3463 Del Skrevet 22. desember 2021 Frøkensina skrev (Akkurat nå): Det skal jeg gjøre i morgen Skål! Skål! Måtte ta en pause. Ble vist varm! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 22. desember 2021 #3464 Del Skrevet 22. desember 2021 Daryl Dixon skrev (14 minutter siden): Skål! Måtte ta en pause. Ble vist varm! Har du stort juletre? Kommer til å ha et bittelite i år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 22. desember 2021 Forfatter #3465 Del Skrevet 22. desember 2021 Frøkensina skrev (14 minutter siden): Har du stort juletre? Kommer til å ha et bittelite i år Ja, vi har stort for det er høyt oppunder taket. Det er koselig med de små og da. Fortsatt portvin i glasset? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 22. desember 2021 #3466 Del Skrevet 22. desember 2021 Daryl Dixon skrev (2 minutter siden): Ja, vi har stort for det er høyt oppunder taket. Det er koselig med de små og da. Fortsatt portvin i glasset? Ja en liten slurk! Høres flott ut! Blir sikkert kjempefint med masse pynt på. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 22. desember 2021 Forfatter #3467 Del Skrevet 22. desember 2021 Frøkensina skrev (23 minutter siden): Ja en liten slurk! Høres flott ut! Blir sikkert kjempefint med masse pynt på. Så du på det julesanatoriet? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 22. desember 2021 #3468 Del Skrevet 22. desember 2021 Daryl Dixon skrev (2 minutter siden): Så du på det julesanatoriet? Ja så på det Du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 22. desember 2021 Forfatter #3469 Del Skrevet 22. desember 2021 Frøkensina skrev (Akkurat nå): Ja så på det Du? Nei.. var det bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 22. desember 2021 #3470 Del Skrevet 22. desember 2021 Daryl Dixon skrev (2 minutter siden): Nei.. var det bra? Det var ok, ikke like morsomt som jeg trodde men morsomt innimellom og litt underfundig/trist (men så er jeg veldig sensitiv nå da ) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 22. desember 2021 Forfatter #3471 Del Skrevet 22. desember 2021 Frøkensina skrev (16 minutter siden): Det var ok, ikke like morsomt som jeg trodde men morsomt innimellom og litt underfundig/trist (men så er jeg veldig sensitiv nå da ) Hmmm... tror ikke jeg skal se noe trist heller. Humor er bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 22. desember 2021 #3472 Del Skrevet 22. desember 2021 Daryl Dixon skrev (5 minutter siden): Hmmm... tror ikke jeg skal se noe trist heller. Humor er bedre. Kan hende Rumle ikke syntes det var noe trist i det hele tatt Den beste sangen var kanskje den med Sankta Lucia, men den har jeg hørt før. Den er så tatt på kornet! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 22. desember 2021 Forfatter #3473 Del Skrevet 22. desember 2021 Frøkensina skrev (3 minutter siden): Kan hende Rumle ikke syntes det var noe trist i det hele tatt Den beste sangen var kanskje den med Sankta Lucia, men den har jeg hørt før. Den er så tatt på kornet! Den har jeg ikke hørt..den skal jeg søke opp. Hva het de igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 22. desember 2021 #3474 Del Skrevet 22. desember 2021 Daryl Dixon skrev (3 minutter siden): Den har jeg ikke hørt..den skal jeg søke opp. Hva het de igjen? Daryl Dixon skrev (3 minutter siden): Den har jeg ikke hørt..den skal jeg søke opp. Hva het de igjen? Fant den til deg fra en tidligere ting! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 22. desember 2021 Forfatter #3475 Del Skrevet 22. desember 2021 Frøkensina skrev (4 minutter siden): Fant den til deg fra en tidligere ting! Ikke lett å være ung jente i desember. Fikk Snap på luciadagen, et tog på en arbeidsplass med en mannlig mann som Lucia. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 23. desember 2021 #3476 Del Skrevet 23. desember 2021 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Ikke lett å være ung jente i desember. Fikk Snap på luciadagen, et tog på en arbeidsplass med en mannlig mann som Lucia. Hadde ikke sett akkurat denne før nå med skjærende blokkfløyte og at hun fikk latterkrampe Kult! Nye tider ja, jeg kunne aldri bli Lucia for jeg hadde ikke lyst nok hår 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 23. desember 2021 Forfatter #3477 Del Skrevet 23. desember 2021 Frøkensina skrev (9 minutter siden): Hadde ikke sett akkurat denne før nå med skjærende blokkfløyte og at hun fikk latterkrampe Kult! Nye tider ja, jeg kunne aldri bli Lucia for jeg hadde ikke lyst nok hår 😅 Fælt at det var sånn før, ikke bra nok pga hårfarge. Teit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 23. desember 2021 #3478 Del Skrevet 23. desember 2021 (endret) Daryl Dixon skrev (4 minutter siden): Fælt at det var sånn før, ikke bra nok pga hårfarge. Teit. Ikke bare hårfarge, måtte være «søt» eller «pen» også Gjerne blant de mest populære og. Jeg forstod det dårligere i barnehagen enn på skolen husker jeg. I barnehagen trodde man jo at alle kunne bli Lucia inntil det ble klart når man ble eldre at sånn var det ikke . Endret 23. desember 2021 av Frøkensina 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 23. desember 2021 Forfatter #3479 Del Skrevet 23. desember 2021 Frøkensina skrev (6 timer siden): Ikke bare hårfarge, måtte være «søt» eller «pen» også Gjerne blant de mest populære og. Jeg forstod det dårligere i barnehagen enn på skolen husker jeg. I barnehagen trodde man jo at alle kunne bli Lucia inntil det ble klart når man ble eldre at sånn var det ikke . Stakkars barn. Godt det et blitt bedre. Måtte kravle meg i seng, fikk så vondt i bena i går kveld. Våknet brått at SB var litt å småpanikk og bad meg ordne noe i dag, og jeg som ikke er så glad i å kjøre bil nå for tiden. Jeg får dra i god tid. Lille julaften.. Dagen der mange stresser, jeg skal prøve å unngå det! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 23. desember 2021 #3480 Del Skrevet 23. desember 2021 Daryl Dixon skrev (53 minutter siden): Stakkars barn. Godt det et blitt bedre. Måtte kravle meg i seng, fikk så vondt i bena i går kveld. Våknet brått at SB var litt å småpanikk og bad meg ordne noe i dag, og jeg som ikke er så glad i å kjøre bil nå for tiden. Jeg får dra i god tid. Lille julaften.. Dagen der mange stresser, jeg skal prøve å unngå det! Er du istand til å kjøre i dag så gjør det tidlig! Tror det bare blir mer folk jo senere det blir. I går var det kø på veiene fra jeg dro 1130. Jeg våknet med en kjempeangst Vil så gjerne få det litt julekoselig hjemme, men tenker bare på mamma og blir lei meg/engstelig. Det hjelper jo ikke å tenke på alt det triste! Og det hadde hjulpet meg selv å få gjort litt rent/ryddig og få opp juletre, bake pepperkaker. Men jeg har andre ting også som matbutikken og gi bilen til pappa. Litt trist for han også oppi alt det sentimenale herreguuud Skulle ønske jeg hadde en humørboosterknapp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå