Rumle Skrevet 22. desember 2021 #3441 Del Skrevet 22. desember 2021 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Jeg liker psykememes på insta og lo så godt av story nå. Jeg skal støvsuge litt så smake på portvin. Oooh de kjenner jeg ikke til! Må sjekkes ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 22. desember 2021 #3442 Del Skrevet 22. desember 2021 Rumle skrev (1 minutt siden): Takk! Den må prøves Nei den het visst Cavalotto 😂 Jeg vet ikke om jeg kan stole på denne 🧠 nå, kanskje det ikke er den en gang som jeg fikk i gave et par ganger av eksen. Synes det ligner i navnet i allefall Men, du kan sikkert ta en prat med personalet på polet når det er litt roligere der? De kan nok MYE mer enn meg! 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 22. desember 2021 #3443 Del Skrevet 22. desember 2021 Frøkensina skrev (1 minutt siden): Nei den het visst Cavalotto 😂 Jeg vet ikke om jeg kan stole på denne 🧠 nå, kanskje det ikke er den en gang som jeg fikk i gave et par ganger av eksen. Synes det ligner i navnet i allefall Men, du kan sikkert ta en prat med personalet på polet når det er litt roligere der? De kan nok MYE mer enn meg! 😅 God ide 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 22. desember 2021 #3444 Del Skrevet 22. desember 2021 Rumle skrev (4 minutter siden): God ide Jeg valgte den også pga fylden, du vet de symbolene de har på skiltene. Så ja, forklar de hva du liker og at du vil prøve en barolo så finner de sikkert en god en til deg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 22. desember 2021 #3445 Del Skrevet 22. desember 2021 Frøkensina skrev (1 minutt siden): Jeg valgte den også pga fylden, du vet de symbolene de har på skiltene. Så ja, forklar de hva du liker og at du vil prøve en barolo så finner de sikkert en god en til deg kan sjekke ut anmeldelser også, finner nok en bra 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 22. desember 2021 #3446 Del Skrevet 22. desember 2021 Portvin må ha vært mer populært før, folk hadde jo portvinsnese! Rart det ikke er mer populært nå, det er jo veldig godt! @Daryl Dixon må slutte å støvsuge og hive deg på flaska 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 22. desember 2021 #3447 Del Skrevet 22. desember 2021 Frøkensina skrev (Akkurat nå): Portvin må ha vært mer populært før, folk hadde jo portvinsnese! Rart det ikke er mer populært nå, det er jo veldig godt! @Daryl Dixon må slutte å støvsuge og hive deg på flaska Ja, ikke sant? Godt det ikke bare er meg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 22. desember 2021 #3448 Del Skrevet 22. desember 2021 Rumle skrev (Akkurat nå): kan sjekke ut anmeldelser også, finner nok en bra 🙂 Amarone er også 😍 Men jeg vet ikke helt forskjellen på dem Så ingen amarone i hyllene i dag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 22. desember 2021 #3449 Del Skrevet 22. desember 2021 Frøkensina skrev (Akkurat nå): Amarone er også 😍 Men jeg vet ikke helt forskjellen på dem Så ingen amarone i hyllene i dag. Ja 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 22. desember 2021 #3450 Del Skrevet 22. desember 2021 Rumle skrev (Akkurat nå): Ja, ikke sant? Godt det ikke bare er meg! Nei det er ikke bare deg! Veldig kos å nippe til 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 22. desember 2021 #3451 Del Skrevet 22. desember 2021 Frøkensina skrev (Akkurat nå): Nei det er ikke bare deg! Veldig kos å nippe til ❤🎄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 22. desember 2021 #3452 Del Skrevet 22. desember 2021 Rumle skrev (Akkurat nå): ❤🎄 Cin cin! God bittelillejulaften 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 22. desember 2021 #3453 Del Skrevet 22. desember 2021 Frøkensina skrev (Akkurat nå): Cin cin! God bittelillejulaften Cin ciiiin! 🎄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 22. desember 2021 Forfatter #3454 Del Skrevet 22. desember 2021 Frøkensina skrev (14 minutter siden): Portvin må ha vært mer populært før, folk hadde jo portvinsnese! Rart det ikke er mer populært nå, det er jo veldig godt! @Daryl Dixon må slutte å støvsuge og hive deg på flaska Skal bare, skal bare først. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 22. desember 2021 #3455 Del Skrevet 22. desember 2021 Rumle skrev (8 minutter siden): Cin ciiiin! 🎄 Ciin ciiiiin! Daryl Dixon skrev (4 minutter siden): Skal bare, skal bare først. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 22. desember 2021 Forfatter #3456 Del Skrevet 22. desember 2021 Sånn! Den var god! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 22. desember 2021 #3457 Del Skrevet 22. desember 2021 Daryl Dixon skrev (1 minutt siden): Sånn! Den var god! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 22. desember 2021 #3458 Del Skrevet 22. desember 2021 Daryl Dixon skrev (8 minutter siden): Sånn! Den var god! Portvinsklubben er herved komplett! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 22. desember 2021 #3459 Del Skrevet 22. desember 2021 men nå må jeg tusle i seng, ha en fin kveld videre 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 22. desember 2021 #3460 Del Skrevet 22. desember 2021 Rumle skrev (9 minutter siden): men nå må jeg tusle i seng, ha en fin kveld videre Sov godt! Vi nippes snart igjen! Eller det hørtes suspekt ut 😂 Natta 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå