Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.

Daryl Dixon

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Rumle skrev (Akkurat nå):

Så bra! :jepp:

Jaaa! :hjerte: Det var litt av et styr med trekkene, men stort sett er asaleaene dekket til nå. Og så har jeg klippet verdens nusseligste minigran med meg som juketre, må få opp bordet først det kan stå på :fnise::tree: :lillesky:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkensina skrev (1 minutt siden):

Jaaa! :hjerte: Det var litt av et styr med trekkene, men stort sett er asaleaene dekket til nå. Og så har jeg klippet verdens nusseligste minigran med meg som juketre, må få opp bordet først det kan stå på :fnise::tree: :lillesky:

Så koselig 😊

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (22 minutter siden):

Nei, nei da ordla jeg meg feil, de er ferdigkjøpt, fra Hatting 😊

Ja, du får satse på det :jepp:

Aha... trodde du bakte jeg. 🤣 dagen for misforståelser. 

Han gadd ikke kjøpe med pølser til meg... :glare:

Frøkensina skrev (14 minutter siden):

Jeg og pappa var på hytta! Føler meg veldig flink i dag, og så var det koselig :jepp:

Så godt dere fikk tatt en tur! 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rumle skrev (4 minutter siden):

Nei, nå har jeg fått helt frosten i meg :fryser: tusler i seng, natta folkens :vinke:

Natta! Håper du blir god og varm. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja var veldig fint vi fikk tatt en tur ♥️ koselig med nærbutikken der også, alt sammen. 

Rumle pent og sov godt! :vinke: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg som sov så godt til kl 7, våknet litt og sovnet igjen til mareritt. :Gjesp:

Siste besøk i år av sykepleier i dag, så ordne siste rest til jul. Gruer meg til kjøpesenter nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sov godt, men aaaltfor lite. 4-5 timer, så våkner jeg med angst og det er så latterlig! Skulle tro jeg hadde mistet noen sånn som hodet/kroppen reagerer. Vet ikke hva jeg skal gjøre i dag. Om jeg ikke klarer å handle julegaver/mat eller besøke mamma i dag så må jeg i allefall få til en storrydding hjemme. Setter meg opp for FAIL når jeg får mindre tid og mer angst og mindre søvn som baller på seg..

God tur på kjøpesenteret :fnise:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkensina skrev (4 timer siden):

Jeg sov godt, men aaaltfor lite. 4-5 timer, så våkner jeg med angst og det er så latterlig! Skulle tro jeg hadde mistet noen sånn som hodet/kroppen reagerer. Vet ikke hva jeg skal gjøre i dag. Om jeg ikke klarer å handle julegaver/mat eller besøke mamma i dag så må jeg i allefall få til en storrydding hjemme. Setter meg opp for FAIL når jeg får mindre tid og mer angst og mindre søvn som baller på seg..

God tur på kjøpesenteret :fnise:

Jeg heier på deg!!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøpesenter er pyton. Men fikk kjøpt portvin som Rumle anbefalte! :danser:

Og vi ble nesten uvenner i dag i heimen.  Jeg liker ikke at SB er hjemme når jeg har besøk av spl, han er ikke rundt oss hele tiden, men om han går igjennom rommet så blir jeg litt stresset og distrahert. I dag stod han nesten og trippet så jeg ble stresset og ikke fikk noe spesielt ut av timen. Og så blir han irritert når jeg kjøper alkohol, for det mener han at jeg skal holde meg unna, og da kjente jeg at det lynte litt. Vi fyra av noen kraftsalver hver, det buldrer fælt når to menn krangler. Men, så gikk det over. 

Nå mangler meg bare litt som jeg må ha på matbutikken, før jeg sier at det er klart til jul. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (14 minutter siden):

Jeg heier på deg!!

Takk!! Det trengs 🤣🤣🤣 Jeg kan ikke kjøre pga helt svimete med søvnmangel i dag, så har avfunnet meg med å gjøre så godt jeg kan hjemme. Det inkluderer ganske så normale ting som tenkt å lage mat og dusje, men jeg har også begynt å rydde  litt. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (11 minutter siden):

Og vi ble nesten uvenner i dag i heimen.  Jeg liker ikke at SB er hjemme når jeg har besøk av spl, han er ikke rundt oss hele tiden, men om han går igjennom rommet så blir jeg litt stresset og distrahert. I dag stod han nesten og trippet så jeg ble stresset og ikke fikk noe spesielt ut av timen. Og så blir han irritert når jeg kjøper alkohol, for det mener han at jeg skal holde meg unna, og da kjente jeg at det lynte litt. Vi fyra av noen kraftsalver hver, det buldrer fælt når to menn krangler. Men, så gikk det over. 

Nå mangler meg bare litt som jeg må ha på matbutikken, før jeg sier at det er klart til jul. 

Hva het den for noe igjen? Må komme meg dit i morgen 😅

Skjønner du blir stresset med SB oppi spl. besøk :jepp: Bra dere ble venner igjen da :5: 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Daryl Dixon skrev (1 time siden):

Så gøy! Da kan vi nippe portvin sammen i tråden! :fnise: Håper den faller i smak :Nikke: Den er spesielt god til julekaker og marsipan, synes jeg. Men også god alene.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkensina skrev (1 time siden):

Hva het den for noe igjen? Må komme meg dit i morgen 😅

Skjønner du blir stresset med SB oppi spl. besøk :jepp: Bra dere ble venner igjen da :5: 

Graham's 10 Years Old Tawny :jepp:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (9 minutter siden):

Graham's 10 Years Old Tawny :jepp:

Nå har jeg skrevet den ned! :jepp: Må bare virkelig virkelig virkelig få sobe i natt så jeg får tatt en stor handletur i morgen :bond:

Rumle skrev (12 minutter siden):

Så gøy! Da kan vi nippe portvin sammen i tråden! :fnise: Håper den faller i smak :Nikke: Den er spesielt god til julekaker og marsipan, synes jeg. Men også god alene.

Det høres superkoselig ut, det vil jeg være med på :Nikke: håper vi liker den vi også da, ellers må du opprette en postboks vi kan sende de til deg i :fnise:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkensina skrev (1 minutt siden):

Nå har jeg skrevet den ned! :jepp: Må bare virkelig virkelig virkelig få sobe i natt så jeg får tatt en stor handletur i morgen :bond:

Det høres superkoselig ut, det vil jeg være med på :Nikke: håper vi liker den vi også da, ellers må du opprette en postboks vi kan sende de til deg i :fnise:

Håper du får sove! :Nikke:

Jaja send til meg :ler: Neida, tror dere vil like, den er veeeeldig god 😊

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...