Daryl Dixon Skrevet 19. desember 2021 Forfatter #3261 Del Skrevet 19. desember 2021 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 20. desember 2021 Forfatter #3262 Del Skrevet 20. desember 2021 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 20. desember 2021 #3263 Del Skrevet 20. desember 2021 Daryl Dixon skrev (15 minutter siden): Haha, sånn er det. Hunden min pleide å få sløyfe på seg til jul og var ikke mange sekundene fra hun fikk den på, til hun hadde revet den av Jeg er pen nok som jeg er, var det som hun sa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 20. desember 2021 Forfatter #3264 Del Skrevet 20. desember 2021 Sola de skrev (20 minutter siden): Haha, sånn er det. Hunden min pleide å få sløyfe på seg til jul og var ikke mange sekundene fra hun fikk den på, til hun hadde revet den av Jeg er pen nok som jeg er, var det som hun sa Ja, de er jo det. Litt fristet til å ha på sløyfe på katten på julaften, men får se hva han synes om det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 20. desember 2021 #3265 Del Skrevet 20. desember 2021 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Ja, de er jo det. Litt fristet til å ha på sløyfe på katten på julaften, men får se hva han synes om det. Så fin Jeg forsøkte fra hun var liten å ha på tørkle og slikt, men var ikke snakk om. Til og med sko, når hun måtte bruke det pga hun fikk sår av alt salt på veier, så hoppet hun til fikk dem av seg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 20. desember 2021 Forfatter #3266 Del Skrevet 20. desember 2021 Sola de skrev (Akkurat nå): Så fin Jeg forsøkte fra hun var liten å ha på tørkle og slikt, men var ikke snakk om. Til og med sko, når hun måtte bruke det pga hun fikk sår av alt salt på veier, så hoppet hun til fikk dem av seg Har du hund nå? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 20. desember 2021 #3267 Del Skrevet 20. desember 2021 Daryl Dixon skrev (1 minutt siden): Har du hund nå? Nei. Er ikke klar for ny hund. Savner dem for mye når de går bort til å skaffe meg en ny. Kanskje en dag, men ikke med det første. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 20. desember 2021 Forfatter #3268 Del Skrevet 20. desember 2021 Sola de skrev (1 minutt siden): Nei. Er ikke klar for ny hund. Savner dem for mye når de går bort til å skaffe meg en ny. Kanskje en dag, men ikke med det første. Det er sant, man må være klar, skal ikke være en erstatning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 20. desember 2021 Forfatter #3269 Del Skrevet 20. desember 2021 Hvis blodprøvene jeg tok nå er bra, kan jeg øke dose i morgen, men fikk valget om å utsette det neste mandag om jeg ville det. Hater å få sånne valg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 20. desember 2021 #3270 Del Skrevet 20. desember 2021 Daryl Dixon skrev (6 minutter siden): Det er sant, man må være klar, skal ikke være en erstatning. Blir til man sammerligner dem, og det er ikke rettferdig. Daryl Dixon skrev (3 minutter siden): Hvis blodprøvene jeg tok nå er bra, kan jeg øke dose i morgen, men fikk valget om å utsette det neste mandag om jeg ville det. Hater å få sånne valg. Kanskje de tenker bivirkningene vil bli verre, og er jo jul, så de vil vel du skal klare å spise, slappe av og slikt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 20. desember 2021 Forfatter #3271 Del Skrevet 20. desember 2021 Sola de skrev (1 minutt siden): Blir til man sammerligner dem, og det er ikke rettferdig. Kanskje de tenker bivirkningene vil bli verre, og er jo jul, så de vil vel du skal klare å spise, slappe av og slikt. Nei, alle skal settes pris på og verdsettes ut i fra egen personlighet. Ja, det er det som er grunnen, men grunnen til økning er og god. Jeg holder meg så samme dose, for husfredens skyld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 20. desember 2021 #3272 Del Skrevet 20. desember 2021 Daryl Dixon skrev (1 minutt siden): Nei, alle skal settes pris på og verdsettes ut i fra egen personlighet. Ja, det er det som er grunnen, men grunnen til økning er og god. Jeg holder meg så samme dose, for husfredens skyld. Om bivirkningene du hadde i går, blir verre, så er det nok lurt. Gir jo deg litt hvile også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 20. desember 2021 Forfatter #3273 Del Skrevet 20. desember 2021 Sola de skrev (6 minutter siden): Om bivirkningene du hadde i går, blir verre, så er det nok lurt. Gir jo deg litt hvile også. Joda, gikk veldig bra utover kvelden da, og merker ikke noe i dag. Så kommer og går litt. Men greit å unngå økning ja, vil ikke være den som setter demper på julaften for de andre. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 20. desember 2021 Forfatter #3274 Del Skrevet 20. desember 2021 I dag må jeg ordne gjesterom. Savner litt hushjelpen, men pga corona så vil hun ikke reise så mye mellom hus, det respekterer vi. Da ordner vi selv. Er så lei corona... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 20. desember 2021 #3275 Del Skrevet 20. desember 2021 Daryl Dixon skrev (1 minutt siden): Joda, gikk veldig bra utover kvelden da, og merker ikke noe i dag. Så kommer og går litt. Men greit å unngå økning ja, vil ikke være den som setter demper på julaften for de andre. Det gjør du nok ikke uansett. Ens nærvær er mer enn nok, synes jeg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 20. desember 2021 #3276 Del Skrevet 20. desember 2021 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): I dag må jeg ordne gjesterom. Savner litt hushjelpen, men pga corona så vil hun ikke reise så mye mellom hus, det respekterer vi. Da ordner vi selv. Er så lei corona... Slike er gode å ha! Jeg teller på knappene for å skaffe meg en selv etter jul. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 20. desember 2021 Forfatter #3277 Del Skrevet 20. desember 2021 Sola de skrev (2 minutter siden): Slike er gode å ha! Jeg teller på knappene for å skaffe meg en selv etter jul. Det er så godt! Jeg har hatt samme lenge. Var egentlig ikke så glad for å ha det før hun begynte, men måtte bare. Men ble veldig glad i henne, og hun gjorde en kjempe jobb! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 20. desember 2021 #3278 Del Skrevet 20. desember 2021 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Det er så godt! Jeg har hatt samme lenge. Var egentlig ikke så glad for å ha det før hun begynte, men måtte bare. Men ble veldig glad i henne, og hun gjorde en kjempe jobb! Og alt man slipper å streve med selv. Verdt sin vekt i gull. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 20. desember 2021 Forfatter #3279 Del Skrevet 20. desember 2021 Og sånn ble jeg til.... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 20. desember 2021 #3280 Del Skrevet 20. desember 2021 Daryl Dixon skrev (30 minutter siden): Og sånn ble jeg til.... Den forsto jeg ikke, hva gjør han på det siste bildet? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå