Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.

Daryl Dixon

Anbefalte innlegg

Frøkensina skrev (Akkurat nå):

I dag har jeg sovet aaaaltfor lite. Men det var min egen feil attpåtil :daane:Bestemte meg for å se film i natt selv om jeg burde hatt vett til å legge meg! Så da måtte hyttedagstur avlyses. Jeg burde egentlig gjøre masse nå før det blir mørkt og jeg blir enda mer på bærtur 😆 

Hva så du? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rumle skrev (Akkurat nå):

Hva så du? :)

Jeg så I, Tonya men klarte ikke å se den ferdig for halvsovnet i stolen 🤪

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så I, Tonya men klarte ikke å se den ferdig for halvsovnet i stolen 🤪

Ah, om hun skøyteløperen?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (Akkurat nå):

Jeg lagde en Narnia- tråd i sosial prat :ler:

Skulle hatt serien å se på sammen i jula! :lillesky:Filmene ble ikke det samme, hadde vært gøy å se serien igjen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle hatt serien å se på sammen i jula! :lillesky:Filmene ble ikke det samme, hadde vært gøy å se serien igjen.

Ja, det hadde vært koselig :jepp:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (Akkurat nå):

Ah, om hun skøyteløperen?

:jepp: For et liv, og det virker som hun ikke var ansvarlig for det angrepet heller. Den er laget i en ganske lett tone, men det er jo mye vold fra moren fra hun var liten og med den sprø mannen/første kjæresten hennes. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:jepp: For et liv, og det virker som hun ikke var ansvarlig for det angrepet heller. Den er laget i en ganske lett tone, men det er jo mye vold fra moren fra hun var liten og med den sprø mannen/første kjæresten hennes. 

Ja, husker alt det dramaet som var rundt det under OL, helt absurd. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (9 minutter siden):

Ja, husker alt det dramaet som var rundt det under OL, helt absurd. 

Ja det var sprøtt.  Hun fikk all skylden og en massiv mediasverte. Hun fikk aldri lov til å gå kunstløp igjen etterpå, trist for hun var unik i disse trippelakselene sine. I filmen er hun med på å psykisk sverte Nancy, men ante ingenting om han som dro og slo henne. Hun ble også hele tiden ansett som ikke verdig til å stille fordi hun var «trailertrash» , mens Nancy var inne i varmen. 

Tror kanskje folk ville sett på det litt annerledes om de visste om all volden hun ble utsatt for fra hun var fire og presset fra den syke moren. Men men. Hun var ikke uskyldig, men heller ikke så djevelsk som hun ble portrettert.

Endret av Frøkensina
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkensina skrev (6 minutter siden):

Ja det var sprøtt.  Hun fikk all skylden og en massiv mediasverte. Hun fikk aldri lov til å gå kunstløp igjen etterpå, trist for hun var unik i disse trippelakselene sine. I filmen er hun med på å psykisk sverte Nancy, men ante ingenting om han som dro og slo henne. Hun ble også hele tiden ansett som ikke verdig til å stille fordi hun var «trailertrash» , mens Nancy var inne i varmen. 

Tror kanskje folk ville sett på det litt annerledes om de visste om all volden hun ble utsatt for fra hun var fire og presset fra den syke moren. Men men. Hun var ikke uskyldig, men heller ikke så djevelsk som hun ble portrettert.

Så det var bokstavelig talt enden på karrieren hennes der og da, husket ikke dette jeg, men når du sier det husker jeg mer.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (1 minutt siden):

Så det var bokstavelig talt enden på karrieren hennes der og da, husket ikke dette jeg, men når du sier det husker jeg mer.

:jepp: Husket ikke alt jeg heller, så synes det var en interessant film. Og det var jo heller ingen fokus på livet hennes ellers slik som i filmen som gjør bakteppet til alt dette noe mer forståelig. Aner ikke om han komplette idioten som slo Nancyi kneet fikk noen straff for jeg sovnet jo :ler: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkensina skrev (1 minutt siden):

:jepp: Husket ikke alt jeg heller, så synes det var en interessant film. Og det var jo heller ingen fokus på livet hennes ellers slik som i filmen som gjør bakteppet til alt dette noe mer forståelig. Aner ikke om han komplette idioten som slo Nancyi kneet fikk noen straff for jeg sovnet jo :ler: 

Det var nå godt du fikk sove litt i alle fall :Nikke:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rumle skrev (1 minutt siden):

Det var nå godt du fikk sove litt i alle fall :Nikke:

:fnise: Ja sant det. Fikk du sove da? :blomst: :kaffekopp:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkensina skrev (52 minutter siden):

:fnise: Ja sant det. Fikk du sove da? :blomst: :kaffekopp:

Ja, fikk heldigvis sove ganske raskt, men våknet 01.30 og var lys våken, ugh :ler:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Rumle skrev (18 minutter siden):

Ja, fikk heldigvis sove ganske raskt, men våknet 01.30 og var lys våken, ugh :ler:

Det var altfor tidlig! 😅Håper du får sove ordentlig i natt da :blomst:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (49 minutter siden):

Her regner og regner det :regn:

Bergens vær, uten julestemning altså?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...