Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.

Daryl Dixon

Anbefalte innlegg

Rumle skrev (1 minutt siden):

Åh?

Pga oss :jepp: De ble temmet/temmet seg selv når mennesker begynte å dyrke korn og mus og rotter ble konsentrert i mengder pga kornet. Så menneskene ble jo glade for hjelpen med å redde kornlagerne. Det er ikke naturlig for noe dyr å fortsette å jakte når de ikke trenger mat (da bruker de opp energi de er nødt til å spare for å være sikker på overlevelse), men om noen katter gjorde dette likevel så ville de jo fått en fordel over de andre hos menneskene som sikkert veldig gjerne ville ha slike katter og passet ekstra godt på nettopp disse. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rumle skrev (14 minutter siden):

6c255f4cf201806215a3baa285039fc4--i-spy-

Han har nok full kontroll :fnise:

Husker det gikk et barne- tv for mange år siden om noen som bodde under gulvet. Tror de var lånere :unsure: Mener det gikk i julen :klo:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkensina skrev (1 minutt siden):

Pga oss :jepp: De ble temmet/temmet seg selv når mennesker begynte å dyrke korn og mus og rotter ble konsentrert i mengder pga kornet. Så menneskene ble jo glade for hjelpen med å redde kornlagerne. Det er ikke naturlig for noe dyr å fortsette å jakte når de ikke trenger mat (da bruker de opp energi de er nødt til å spare for å være sikker på overlevelse), men om noen katter gjorde dette likevel så ville de jo fått en fordel over de andre hos menneskene som sikkert veldig gjerne ville ha slike katter og passet ekstra godt på nettopp disse. 

Ja, det høres jo ganske sannsynlig ut :jepp:

Sola de skrev (1 minutt siden):

Husker det gikk et barne- tv for mange år siden om noen som bodde under gulvet. Tror de var lånere :unsure: Mener det gikk i julen :klo:

Ja, det husker jeg veldig vagt noe om også, hmm :klo:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (4 minutter siden):

Jaaa, hukser noe vagt. Men de var minimennesker var de ikke? Og måtte passe seg for katten ja! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg så en del av en animert film om noen lånere også, den var helt nydelig laget, lurer på hvorfor jeg ikke så hele. Og hva het den igjen? :klo:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (1 time siden):

Er det katten som har tatt den med seg inn, eller har døren stått oppe, så den har kommet inn selv?

Det kan være en bitteliten åpning et sted som den kan ha kommet seg inn gjennom kanskje. Det eneste jeg vet er at den ikke er invitert, og jeg blir sint på den forde jeg vil jo ikke drepe den!

Frøkensina skrev (45 minutter siden):

Du har jo en biologisk musedrapsmaskin i huset, han får trå til! :pasha:

Hvis musa kommer ut fra veggen så lever den farlig, men inni veggen så er katten hjelpesløs, og jeg frustrert!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkensina skrev (2 minutter siden):

Jaaa, hukser noe vagt. Men de var minimennesker var de ikke? Og måtte passe seg for katten ja! 

Ja. Sitter og ser på første episode nå. Spennende :ler:

Rumle skrev (Akkurat nå):

Der ja! Tror det var en av de seriene som gikk om romjulen, på morgenen? :jepp:

:Nikke: Likte det så godt og Drømmen om Narnia også :rodmer:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (Akkurat nå):

Det kan være en bitteliten åpning et sted som den kan ha kommet seg inn gjennom kanskje. Det eneste jeg vet er at den ikke er invitert, og jeg blir sint på den forde jeg vil jo ikke drepe den!

Hvis musa kommer ut fra veggen så lever den farlig, men inni veggen så er katten hjelpesløs, og jeg frustrert!

Håper det ikke er mer enn en. At den ikke har laget bol :redd:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (1 minutt siden):

Ja, var veldig koselig :jepp:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (1 minutt siden):

Kanskje det finnes en human felle? Finnes jo for andre dyr i naturen på programmer jeg har sett.. Synes heller ikke det er noe gøy å drepe mus! 😅 Møtte på en ansikt til ansikt utendørs på hytta i fjor eller forfjor, den var jo såå søt. Og fortalte ikke andre enn pappa for jeg vil ikke ha musefeller og hysteri rundt :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sola de skrev (3 minutter siden):

Narniaserien var som en juledrøm i romjula, virkelig en av mine favoritter som barn :rodmer:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkensina skrev (1 minutt siden):

Narniaserien var som en juledrøm i romjula, virkelig en av mine favoritter som barn :rodmer:

Min og. Tenker på Narnia hver gang jeg romsterer i jakkeskapet mitt :ler:

Rumle skrev (3 minutter siden):

Ja, var veldig koselig :jepp:

:Nikke:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Sola de skrev (Akkurat nå):

Min og. Tenker på Narnia hver gang jeg romsterer i jakkeskapet mitt :ler:

:Nikke:

Det skapet altså! :ninuskapus: 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg sovet aaaaltfor lite. Men det var min egen feil attpåtil :daane:Bestemte meg for å se film i natt selv om jeg burde hatt vett til å legge meg! Så da måtte hyttedagstur avlyses. Jeg burde egentlig gjøre masse nå før det blir mørkt og jeg blir enda mer på bærtur 😆 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...