Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.

Daryl Dixon

Anbefalte innlegg

Rumle skrev (1 minutt siden):

Akkurat det med varmen er jeg litt urolig for, blir den veldig varm @Daryl Dixon?

Hvordan går det med deg? @Frøkensina :blomst:

Jeg kan bruke vanlig dyne i tillegg. Er sånn varmetransporterende stoff, synes den varmer, men ikke for mye. Liker det varmt jeg da.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Daryl Dixon skrev (1 minutt siden):

Jeg kan bruke vanlig dyne i tillegg. Er sånn varmetransporterende stoff, synes den varmer, men ikke for mye. Liker det varmt jeg da.

Ah ok, da kan det vel ikke være så ille? Har faktisk vurdert en ekstra dyne i år, ganske kaldt om natten her :Nikke:

Endret av Rumle
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah ok, da kan det vel ikke være så ille? Har faktisk vurdert en ekstra dyne i år, ganske kaldt om natten her :Nikke:

Aha! Vektdyne er perfekt da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat det med varmen er jeg litt urolig for, blir den veldig varm @Daryl Dixon?

Hvordan går det med deg? @Frøkensina :blomst:

Jeg ville prøvd den tynneste av de hvis jeg hadde prøvd en i allefall! 😅

Går ganske bra nå siste uka , så har fått gjort en del for en gangs skyld :blomst: Virker som jeg er helt delt i to hver måned 🤪 Prøver å ikke grue meg til om en uke eller to :fnise: :redd:

I dag har jeg kastet 15 poser med glass ( rettet fra flass 😂) og metall og 19 med papir/plast/søppel. Og så har jeg ordnet mye med leiligheten til mamma denne uka. 

Hvordan får det med deg? :blomst:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkensina skrev (1 minutt siden):

Jeg ville prøvd den tynneste av de hvis jeg hadde prøvd en i allefall! 😅

Går ganske bra nå siste uka , så har fått gjort en del for en gangs skyld :blomst: Virker som jeg er helt delt i to hver måned 🤪 Prøver å ikke grue meg til om en uke eller to :fnise: :redd:

I dag har jeg kastet 15 poser med glass ( rettet fra flass 😂) og metall og 19 med papir/plast/søppel. Og så har jeg ordnet mye med leiligheten til mamma denne uka. 

Hvordan får det med deg? :blomst:

Wow så bra, godt jobbet :jepp:

Jo ja, litt opp og ned :ler: Får gjort litt  saaaakte, over lang tid, på skrå :ler:

Hvordan går det med din mor? ❤

Endret av Rumle
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (4 minutter siden):

Håper det fungerer for deg :jepp:

Samme til deg, hvis du også bestemmer deg for å prøve!:jepp:🤞

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wow så bra, godt jobbet :jepp:

Jo ja, litt opp og ned :ler: Får gjort litt  saaaakte, over lang tid, på skrå :ler:

Hvordan går det med din mor? ❤

Sakte over lang tid på skrå høres ekstremt kjent ut :ler: Er bare denne uka jeg har klart flere fornuftige ting inkludert tannlegen :ninja:

Jo sånn passe. Noen dager skikkelig dårlig og andre dager bedre. Har besøkt henne litt i allefall, forrige uke så vi flere episoder av Drømmeslottet på ipaden min og så var jeg der med lusskatyer fra barkern på mandag, etter at hjelpemiddelmannen hadde reparert i leiligheten. I går ble jeg bare sittende å gråte på kvelden fordi hun ringte fortvilt over å ikke få hjelp og samtidig masse smerteluder fordi hun hadde så vondt :( jeg fikk ikke tak i noen på en time. I dag var hun litt bedre. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkensina skrev (Akkurat nå):

Sakte over lang tid på skrå høres ekstremt kjent ut :ler: Er bare denne uka jeg har klart flere fornuftige ting inkludert tannlegen :ninja:

Jo sånn passe. Noen dager skikkelig dårlig og andre dager bedre. Har besøkt henne litt i allefall, forrige uke så vi flere episoder av Drømmeslottet på ipaden min og så var jeg der med lusskatyer fra barkern på mandag, etter at hjelpemiddelmannen hadde reparert i leiligheten. I går ble jeg bare sittende å gråte på kvelden fordi hun ringte fortvilt over å ikke få hjelp og samtidig masse smerteluder fordi hun hadde så vondt :( jeg fikk ikke tak i noen på en time. I dag var hun litt bedre. 

:klem:

Bra med alt du har fått gjort da :duskedame:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkensina skrev (5 minutter siden):

:klemmer:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkensina skrev (3 minutter siden):

:klemmer: Håper du ikke har masse vondt for tiden! 

Jo takk, går opp og ned, men vært ganske greit nå en stund. Håper migrenen din ikke er plagsom nå. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daryl Dixon skrev (1 minutt siden):

Jo takk, går opp og ned, men vært ganske greit nå en stund. Håper migrenen din ikke er plagsom nå. 

Håper du har god smertebehandling når du har vondt i allefall :klem: Takk den har vært mye bedre :jepp: , enkelte dager er den der da. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du har god smertebehandling når du har vondt i allefall :klem: Takk den har vært mye bedre :jepp: , enkelte dager er den der da. 

Jeg har et helt apotek. :ninja: Ingen fredagspizza i dag? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Rumle skrev (Akkurat nå):

Jeg tusler i seng med boken min, klar til kamp! :ler:

Natta fine folk :vinke:

Lykke til!! Håper søvnen kommer!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (5 minutter siden):

Jeg har et helt apotek. :ninja: Ingen fredagspizza i dag? 

:5: Det har jeg og, tyter medisiner rundt overalt :fnise: Nei og jeg må egentlig på butikken! Eller skal jeg kjøre på maccern kanskje 😅

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (Akkurat nå):

Jeg tusler i seng med boken min, klar til kamp! :ler:

Natta fine folk :vinke:

Håper du leser noe fint og får sove godt! :vinke:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:5: Det har jeg og, tyter medisiner rundt overalt :fnise: Nei og jeg må egentlig på butikken! Eller skal jeg kjøre på maccern kanskje 😅

Unn deg noe godt uansett! Jeg elsker burgere..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...