Daryl Dixon Skrevet 17. desember 2021 Forfatter #3021 Del Skrevet 17. desember 2021 Lefsethights. Jeg trodde det var en sykdom. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 17. desember 2021 Forfatter #3022 Del Skrevet 17. desember 2021 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 17. desember 2021 #3023 Del Skrevet 17. desember 2021 Daryl Dixon skrev (4 minutter siden): Var egentlig ikke så mye jeg gjorde, for det rettet seg mest av seg selv. Merkelig. Prøvd sånn vektdyne? Har ikke det, men vurderer. Synes du det hjelper? Daryl Dixon skrev (1 minutt siden): Lefsethights. Jeg trodde det var en sykdom. 🤣 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 17. desember 2021 Forfatter #3024 Del Skrevet 17. desember 2021 Rumle skrev (1 minutt siden): Har ikke det, men vurderer. Synes du det hjelper? 🤣 Ja, spesielt når jeg stresser eller girer opp egen angst. Min er på 9 kg tror jeg.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 17. desember 2021 #3025 Del Skrevet 17. desember 2021 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Ja, spesielt når jeg stresser eller girer opp egen angst. Min er på 9 kg tror jeg.. Ja? Jeg sliter ofte med å "lande" muskulaturen i hele kroppen på madrassen når jeg skal roe meg og sove, om det gir mening? Derfor jeg tror det kanskje hadde vært en ide å prøve 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 17. desember 2021 Forfatter #3026 Del Skrevet 17. desember 2021 Rumle skrev (2 minutter siden): Ja? Jeg sliter ofte med å "lande" muskulaturen i hele kroppen på madrassen når jeg skal roe meg og sove, om det gir mening? Derfor jeg tror det kanskje hadde vært en ide å prøve Ja, at musklene er i spenn og det føles som om man ligger så vidt på lakenet? Kjenner absolutt til det. Dyna klemmer en litt sammen og man får en sånn god trygg følelse. Og blir god og varm. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 17. desember 2021 #3027 Del Skrevet 17. desember 2021 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Ja, at musklene er i spenn og det føles som om man ligger så vidt på lakenet? Kjenner absolutt til det. Dyna klemmer en litt sammen og man får en sånn god trygg følelse. Og blir god og varm. Ja, akkurat sånn! Veldig vanskelig å roe seg nok til å sove når det er sånn. Høres bra ut, må få kjøpt meg en sånn 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 17. desember 2021 Forfatter #3028 Del Skrevet 17. desember 2021 Rumle skrev (Akkurat nå): Ja, akkurat sånn! Veldig vanskelig å roe seg nok til å sove når det er sånn. Høres bra ut, må få kjøpt meg en sånn Veldig billige på claes Olson nå. Cura Pearl. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 17. desember 2021 #3029 Del Skrevet 17. desember 2021 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Veldig billige på claes Olson nå. Cura Pearl. Ja? Takk for tipset! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 17. desember 2021 Forfatter #3030 Del Skrevet 17. desember 2021 Rumle skrev (7 minutter siden): Ja? Takk for tipset! Jepp. Tok et raskt google søk. Da kan du velge den vekten du vil ha. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 17. desember 2021 Forfatter #3031 Del Skrevet 17. desember 2021 Rumle skrev (23 timer siden): Fin video, føles som en ser inn i en snøkule Og de røde fuglene er så fine, er det Cardinals de heter? (Jupp jeg sjekket, det er det ) Så vist ikke denne før nå. Nydelig! 😍😍 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 17. desember 2021 #3032 Del Skrevet 17. desember 2021 Daryl Dixon skrev (1 minutt siden): Så vist ikke denne før nå. Nydelig! 😍😍 Jaaa, ikke sant? Elsker når snøen daler sånn 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 17. desember 2021 Forfatter #3033 Del Skrevet 17. desember 2021 Rumle skrev (Akkurat nå): Jaaa, ikke sant? Elsker når snøen daler sånn Sant! Hvordan er snøsituasjonen hos deg? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 17. desember 2021 #3034 Del Skrevet 17. desember 2021 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Sant! Hvordan er snøsituasjonen hos deg? Endelig tint! Nå må jeg bare ha en god dag, så er det ut å plante ferdig! Snø hos dere fremdeles? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 17. desember 2021 #3035 Del Skrevet 17. desember 2021 Men, håper på dalende snø på julaften altså! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 17. desember 2021 Forfatter #3036 Del Skrevet 17. desember 2021 Rumle skrev (Akkurat nå): Endelig tint! Nå må jeg bare ha en god dag, så er det ut å plante ferdig! Snø hos dere fremdeles? Håper du får plantet! Her er det hvitt, men vekselsvis varme og kuldegrader. Skal være mildt i helga, så kaldt og mere snø til jul. Vi får bare håpe det stemmer. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 17. desember 2021 #3037 Del Skrevet 17. desember 2021 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Håper du får plantet! Her er det hvitt, men vekselsvis varme og kuldegrader. Skal være mildt i helga, så kaldt og mere snø til jul. Vi får bare håpe det stemmer. Ja, håper det 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 17. desember 2021 Forfatter #3038 Del Skrevet 17. desember 2021 Rumle skrev (1 minutt siden): Men, håper på dalende snø på julaften altså! Ja! Har du store planer? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 17. desember 2021 #3039 Del Skrevet 17. desember 2021 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Ja! Har du store planer? Haha nei, det blir stille og rolig her, men hadde vært fint med litt snø for stemningen da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blå knapp Skrevet 17. desember 2021 #3040 Del Skrevet 17. desember 2021 Daryl Dixon skrev (2 timer siden): Veldig billige på claes Olson nå. Cura Pearl. Det passet veldig veldig bra at jeg tilfeldigvis klikket meg inn her nå! Har tenkt på å kjøpe meg en vektdyne veldig lenge, men har ikke gjort det enda. Men nå skal jeg faktisk gjøre det, siden det er på tilbud 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå