Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.

Daryl Dixon

Anbefalte innlegg

Daryl Dixon skrev (1 minutt siden):

Ja, for det er bare antall man skal ha restruksjoner på og ikke avlyse absolutt alt? 

Sånn forsto jeg det på pressekonferansen i går, men har ikke full kontroll, for jeg skal ikke på noe sånt selv. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rumle skrev (45 minutter siden):

Sånn forsto jeg det på pressekonferansen i går, men har ikke full kontroll, for jeg skal ikke på noe sånt selv. 

Jeg får bare følge med, hvis ikke kommer vi til tomt hus, og det værste er at vi bare må dra hjem. Ingen krise det. 😊

Hørte på podcast med Live og Ronny, de skal se film med alle lytterne, en julefilm blir stemt frem, og folk ser den kl 21 i morgen. Syntes det var så fint!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (16 minutter siden):

Jeg får bare følge med, hvis ikke kommer vi til tomt hus, og det værste er at vi bare må dra hjem. Ingen krise det. 😊

Hørte på podcast med Live og Ronny, de skal se film med alle lytterne, en julefilm blir stemt frem, og folk ser den kl 21 i morgen. Syntes det var så fint!

Så koselig 😍 Har kommet helt bakpå med den podcasten jeg.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (10 minutter siden):

Så koselig 😍 Har kommet helt bakpå med den podcasten jeg.

Ble 3 episoder på meg i dag. Glemt i helgen. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sola de skrev (2 minutter siden):

:rodmer: Det er såååå pent!

Ja, det er veldig koselig. Vet omtrent alle har det, men jeg liker det så godt. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (2 minutter siden):

Ja, det er veldig koselig. Vet omtrent alle har det, men jeg liker det så godt. 

Det er vakkert :Nikke: Jeg har flere juleserviser også. Et fra porsgrund, 2 fra firkløveren, og aner ikke hvor resten kommer fra :ler:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (5 minutter siden):

Det er vakkert :Nikke: Jeg har flere juleserviser også. Et fra porsgrund, 2 fra firkløveren, og aner ikke hvor resten kommer fra :ler:

Hvordan ser de ut? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (27 minutter siden):

Hvordan ser de ut? 

Nisser, nisser og atter nisser :daane:  Av de jeg ikke vet hvor kommer fra, ser ut som en vinternatt. De er mine favoritter.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (3 minutter siden):

Nisser, nisser og atter nisser :daane:  Av de jeg ikke vet hvor kommer fra, ser ut som en vinternatt. De er mine favoritter.

Vinternatt høres fint ut! Koselig med nisser og, om det ikke tar helt av.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daryl Dixon skrev (Akkurat nå):

Vinternatt høres fint ut! Koselig med nisser og, om det ikke tar helt av.

Jeg har arvet mesteparten. Har bare kjøpt porsgrund, disse vintertallerkene og et frokostservise selv.  Kjøpte de to siste som veldig ung, så husker ikke hvor jeg kjøpte dem :unsure:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (13 timer siden):

Jeg har arvet mesteparten. Har bare kjøpt porsgrund, disse vintertallerkene og et frokostservise selv.  Kjøpte de to siste som veldig ung, så husker ikke hvor jeg kjøpte dem :unsure:

Husker jeg hørte om Disney serviset, tenkte at det ville jeg ha! Men så fikk jeg se det, og tenkte at jeg ikke ville ha det alikevel. 🙄

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (1 time siden):

Husker jeg hørte om Disney serviset, tenkte at det ville jeg ha! Men så fikk jeg se det, og tenkte at jeg ikke ville ha det alikevel. 🙄

Haha, samme tenkte jeg, men er heldigvis ikke de jeg har. Har et med slike gammeldagse nisser og et annet mer gammelt norsk. Tror det også er fra firkløveren, men finner det ikke når jeg googler, så kan være det er fra annet sted :unsure: Bestemor som kjøpte sistnevnte for ca 20 år siden.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Sola de skrev (15 minutter siden):

Jeg måtte ta meg en tur i skapet. Det heter Primstav og var laget spesielt for bokklubben i sin tid :)

Gamledagse nisser er jo koselig, er ikke så glad i de moderne..

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt uggen og lurvete i dag. Ikke mye jeg orker å gjøre. Men har vært å kastet et lass med papp, støvsugd 3 stuer, kontor og trapp, pyntet rekkverk på trapp etter inspirasjon av pintrest, og nå er en maskin med ullklær ferdig. Nå må jeg hente det opp, og så litt pause!!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (37 minutter siden):

Gamledagse nisser er jo koselig, er ikke så glad i de moderne..

:Nikke: Må være såpass ærlig å si at de sjelden er i bruk, de servisene. En periode var jeg flink til å bruke av dem i hele desember, men i år er det hvertfall ikke sånn :ler: Men skal bruke det med gammeldagse nisser på julaften tror jeg :nisse:

Daryl Dixon skrev (33 minutter siden):

Jeg er litt uggen og lurvete i dag. Ikke mye jeg orker å gjøre. Men har vært å kastet et lass med papp, støvsugd 3 stuer, kontor og trapp, pyntet rekkverk på trapp etter inspirasjon av pintrest, og nå er en maskin med ullklær ferdig. Nå må jeg hente det opp, og så litt pause!!

Synes du har fått gjort MYE jeg! Pynt på rekkverk er pent :tree:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...