Sola de Skrevet 8. desember 2021 #2861 Del Skrevet 8. desember 2021 Daryl Dixon skrev (59 minutter siden): Jeg har en plan.. Det er å sy min egen duk. Jeg kan ikke å sy, aldri brukt symaskin, vet ikke hvordan den fungerer, men det må da gå an å lære seg det?? 🤔 Skal sy rundt kanten, få pene hjørner og unngå å sy seg selv i fingrene. Kan ta tid, men hjemmesydd duk er da stas. Så kan jeg brodere inn initialene mine i hjørnet. Overkommelig, eller er det bare galskapen som taler? Det bør gå fint. Bare ta det med ro, mens du syr. Greit å prøve seg på et rimelig stoff, før du setter i gang på det du skal ha duken i. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 8. desember 2021 #2862 Del Skrevet 8. desember 2021 (endret) Dixon, du må se på den siste videoen til whataboutbunny, Otter, valpen på 6 mnd har lært ved å følge med hva bunny gjør, å bruke noen av knappene hennes, og nå klarer han å bruke de med vilje for å få Bunny og mor ut (ved å klikke "outside"), sånn at han kan stjele bunny sine greier når de går ut 😅 Helt utrolig, tenk hva det krever av abstrakt tenking for å pønske ut det! Jeg ler og ler, de er helt fantastiske ❤ Endret 8. desember 2021 av Rumle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 8. desember 2021 Forfatter #2863 Del Skrevet 8. desember 2021 Sola de skrev (1 time siden): Det bør gå fint. Bare ta det med ro, mens du syr. Greit å prøve seg på et rimelig stoff, før du setter i gang på det du skal ha duken i. Ja, tenkte å prøve litt, både på å sy rett og brette pene hjørner, funnet oppskrift på det. Må bare finne meg en symaskin. Rumle skrev (1 time siden): Dixon, du må se på den siste videoen til whataboutbunny, Otter, valpen på 6 mnd har lært ved å følge med hva bunny gjør, å bruke noen av knappene hennes, og nå klarer han å bruke de med vilje for å få Bunny og mor ut (ved å klikke "outside"), sånn at han kan stjele bunny sine greier når de går ut 😅 Helt utrolig, tenk hva det krever av abstrakt tenking for å pønske ut det! Jeg ler og ler, de er helt fantastiske ❤ Så fine de er, og smarte! Vet du hva slags hunder de er? Det er godt å se hvor smarte de er! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 8. desember 2021 #2864 Del Skrevet 8. desember 2021 Daryl Dixon skrev (3 minutter siden): Ja, tenkte å prøve litt, både på å sy rett og brette pene hjørner, funnet oppskrift på det. Må bare finne meg en symaskin. Så fine de er, og smarte! Vet du hva slags hunder de er? Det er godt å se hvor smarte de er! Ja, ikke sant? Utrolig søte og artige! Er ikke sikker hvilken rase det er, vet bare det er puddel i mixen i allefall, men det står sikkert et sted der, men vet ikke hvor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 8. desember 2021 Forfatter #2865 Del Skrevet 8. desember 2021 Rumle skrev (1 minutt siden): Ja, ikke sant? Utrolig søte og artige! Er ikke sikker hvilken rase det er, vet bare det er puddel i mixen i allefall, men det står sikkert et sted der, men vet ikke hvor De ser veldig puddelaktig ut. Jeg liker puddel jeg, så en kongepuddel som var lys, og den var så pen og nett. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 8. desember 2021 #2866 Del Skrevet 8. desember 2021 Daryl Dixon skrev (1 minutt siden): De ser veldig puddelaktig ut. Jeg liker puddel jeg, så en kongepuddel som var lys, og den var så pen og nett. Ja, de er nydelige, ligner på kongepuddel, ja 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 8. desember 2021 Forfatter #2867 Del Skrevet 8. desember 2021 Lager røre til krumkaker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 8. desember 2021 #2868 Del Skrevet 8. desember 2021 Daryl Dixon skrev (40 minutter siden): Ja, tenkte å prøve litt, både på å sy rett og brette pene hjørner, funnet oppskrift på det. Må bare finne meg en symaskin. Kanskje søstrene dine har? Er mange rimelige maskiner i salg også 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 8. desember 2021 Forfatter #2869 Del Skrevet 8. desember 2021 Sola de skrev (Akkurat nå): Kanskje søstrene dine har? Er mange rimelige maskiner i salg også Mine søstre vet nok knapt hva en symaskin er. Men kona til en kompis hadde. Og han lurte på om det hadde veltet helt over for meg.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 8. desember 2021 Forfatter #2870 Del Skrevet 8. desember 2021 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 8. desember 2021 #2871 Del Skrevet 8. desember 2021 Daryl Dixon skrev (19 minutter siden): Mine søstre vet nok knapt hva en symaskin er. Men kona til en kompis hadde. Og han lurte på om det hadde veltet helt over for meg.. Er mange menn som syr. Bare se på alle de flinke som var med i symesterskapet Daryl Dixon skrev (5 minutter siden): Krumkaker! Jeg hopper inn på kjøkkenet ditt gjennom skjermen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 8. desember 2021 #2872 Del Skrevet 8. desember 2021 Daryl Dixon skrev (33 minutter siden): Nam! 😍 Ble kjempefin jo! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 8. desember 2021 Forfatter #2873 Del Skrevet 8. desember 2021 Sola de skrev (1 time siden): Er mange menn som syr. Bare se på alle de flinke som var med i symesterskapet Krumkaker! Jeg hopper inn på kjøkkenet ditt gjennom skjermen! Bare å komme! Tenkte krumkaker og kakao om litt. 😁 Rumle skrev (50 minutter siden): Nam! 😍 Ble kjempefin jo! Ble ikke så værst til å være den første. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 8. desember 2021 #2874 Del Skrevet 8. desember 2021 Daryl Dixon skrev (1 time siden): Bare å komme! Tenkte krumkaker og kakao om litt. 😁 Ble ikke så værst til å være den første. Er på vei 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 9. desember 2021 Forfatter #2875 Del Skrevet 9. desember 2021 Herregud å jeg har surret! jeg kjører minst mulig selv nå, føler det er tryggest for alle som ferdes i trafikken. Så har ordnet så min far kjører, og jeg var så sikker på at jeg skulle til frisøren klokken 10 i dag, og lege kl 9 i morgen. Men det var lege kl 10 i dag og frisør kl 9 i morgen. Heldigvis er faren så rutinert og vant til en surrete sønn, så han har skrevet det opp når vi avtalte det. Så jeg trodde jeg skulle klippe meg, men nei.. Jeg tror jeg får en stor digital kalender med alarm og blinkende lys til jul. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 9. desember 2021 Forfatter #2876 Del Skrevet 9. desember 2021 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 9. desember 2021 #2877 Del Skrevet 9. desember 2021 Daryl Dixon skrev (2 timer siden): 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 9. desember 2021 Forfatter #2878 Del Skrevet 9. desember 2021 Jeg har begynt å se denne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 9. desember 2021 #2879 Del Skrevet 9. desember 2021 Daryl Dixon skrev (2 timer siden): Jeg har begynt å se denne. Hvilken serie er det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 9. desember 2021 Forfatter #2880 Del Skrevet 9. desember 2021 Rumle skrev (4 minutter siden): Hvilken serie er det? Midnight mass. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå