Rumle Skrevet 7. desember 2021 #2801 Del Skrevet 7. desember 2021 Daryl Dixon skrev (1 minutt siden): Hadde faktisk vært koselig det! De så gode ut! De er utrolig gode! Men, stek forsiktig! Da blir de aller best 👌 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 7. desember 2021 #2802 Del Skrevet 7. desember 2021 Rumle skrev (Akkurat nå): Jeg skal lage de sånn i år; de er så søte 😍 Er dette biscotti? De var kjempefine ja 😍 Si fra hvor du får tak i sånt fint strø! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 7. desember 2021 Forfatter #2803 Del Skrevet 7. desember 2021 SidFernwilter skrev (2 minutter siden): Hehe, hver gang jeg ramler innom her så er temaet mat. Og jeg blir sulten. Mat og hage er to sentrale temaer. Vi er ute i hagen på vår, sommer og høst, vinter... da spiser vi! Rumle skrev (1 minutt siden): Jeg skal lage de sånn i år; de er så søte 😍 Oi! Hva er dette? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 7. desember 2021 #2804 Del Skrevet 7. desember 2021 Frøkensina skrev (Akkurat nå): Er dette biscotti? De var kjempefine ja 😍 Si fra hvor du får tak i sånt fint strø! Jeg har funnet det på Meny! Dr Oetker! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 7. desember 2021 #2805 Del Skrevet 7. desember 2021 Daryl Dixon skrev (2 minutter siden): @FruN vi tenker på deg! Bare hun ikke har sydd seg inn i en julekjole og er fanget! : 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 7. desember 2021 #2806 Del Skrevet 7. desember 2021 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Mat og hage er to sentrale temaer. Vi er ute i hagen på vår, sommer og høst, vinter... da spiser vi! Oi! Hva er dette? Det er egentlig samme som de mandelkjeksene, bare en annen oppskrift, jeg bare viste fordi jeg vil ha sånn glasur og strøssel på toppen på de denne gang 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 7. desember 2021 #2807 Del Skrevet 7. desember 2021 Rumle skrev (1 minutt siden): Jeg har funnet det på Meny! Dr Oetker! Ahh, takk! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 7. desember 2021 #2808 Del Skrevet 7. desember 2021 Rumle skrev (4 minutter siden): De er utrolig gode! Men, stek forsiktig! Da blir de aller best 👌 Blir de kanskje ikke så harde da, for de som er importert er ofte aaaltfor harde 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 7. desember 2021 #2809 Del Skrevet 7. desember 2021 Var det denne oppskriften på den guardianlinken? Eller den med pistasj? https://www.theguardian.com/lifeandstyle/2015/dec/17/how-bake-perfect-biscotti-coffee-felicity-cloake 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 7. desember 2021 #2810 Del Skrevet 7. desember 2021 (endret) Frøkensina skrev (1 minutt siden): Blir de kanskje ikke så harde da, for de som er importert er ofte aaaltfor harde 😅 Ja, de blir absolutt ikkesånn, myke og gode inni, som saftig marsipan Her er den de har på meny; Altså de er ikke runde, men fargene er riktige i alle fall Endret 7. desember 2021 av Rumle 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blå knapp Skrevet 7. desember 2021 #2811 Del Skrevet 7. desember 2021 (endret) SidFernwilter skrev (11 minutter siden): Hehe, hver gang jeg ramler innom her så er temaet mat. Og jeg blir sulten. Det samme skjedde med meg nå Den poppet opp som populær tråd, og jeg driver å prokrastinerer husarbeid, så jeg leser i tråder😅 Så nå har jeg bestemt meg for å lage brune pinner en dag denne uka Endret 7. desember 2021 av Blå knapp Skrivefeil 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 7. desember 2021 Forfatter #2812 Del Skrevet 7. desember 2021 Blå knapp skrev (Akkurat nå): Det samme skjedde med meg nå Den poppet opp som populær tråd, og jeg driver å prokrastinerer husarbeid, så jeg leser i tråder😅 Så nå har jeg bestemt meg for å lage brune pinner en dag denne uka Gjør det! Det er så godt, jeg kommer til å spise opp alt ganske fort.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 7. desember 2021 #2813 Del Skrevet 7. desember 2021 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 7. desember 2021 #2814 Del Skrevet 7. desember 2021 Rumle skrev (4 minutter siden): Ja, de blir absolutt ikkesånn, myke og gode inni, som saftig marsipan Her er den de har på meny; Altså de er ikke runde, men fargene er riktige i alle fall Den guardiansiden jeg fant var maks forvirrende Sånn gjør den og den det, men sånn gjør den og enda en sånn 🤪 Ja disse har jeg hatt før! Har du en link til de runde kjeksene med pynt på? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 7. desember 2021 Forfatter #2815 Del Skrevet 7. desember 2021 Jeg har noen gamle, rustne kakebokser etter bestemor. Den ene vet jeg hun pleide å ha kromkaker i. Hadde den ikke vært rusten, så hadde jeg brukt den jeg og. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 7. desember 2021 #2816 Del Skrevet 7. desember 2021 Blå knapp skrev (3 minutter siden): Det samme skjedde med meg nå Den poppet opp som populær tråd, og jeg driver å prokrastinerer husarbeid, så jeg leser i tråder😅 Så nå har jeg bestemt meg for å lage brune pinner en dag denne uka Jo flere kokker jo flere kaker! 😍 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 7. desember 2021 #2817 Del Skrevet 7. desember 2021 Daryl Dixon skrev (1 minutt siden): Jeg har noen gamle, rustne kakebokser etter bestemor. Den ene vet jeg hun pleide å ha kromkaker i. Hadde den ikke vært rusten, så hadde jeg brukt den jeg og. Så koselig Kanskje du kan kle de med bakepapir? Eller stoff og bruk de til noe annet da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 7. desember 2021 #2818 Del Skrevet 7. desember 2021 Jeg trenger barnehageopplæring i hvordan jeg skal skille egget Var noe sånt som å helle det fram og tilbake, men vet ikke helt hvordan det skal gå 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blå knapp Skrevet 7. desember 2021 #2819 Del Skrevet 7. desember 2021 Daryl Dixon skrev (1 minutt siden): Gjør det! Det er så godt, jeg kommer til å spise opp alt ganske fort.. Det er farlig godt!😩 Julekaker kan jeg spise ekstremt mye av 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 7. desember 2021 #2820 Del Skrevet 7. desember 2021 Frøkensina skrev (5 minutter siden): Den guardiansiden jeg fant var maks forvirrende Sånn gjør den og den det, men sånn gjør den og enda en sånn 🤪 Ja disse har jeg hatt før! Har du en link til de runde kjeksene med pynt på? Her; https://lilluna.com/italian-cookies/ men disse har jeg ikke prøvd altså. På guardiansiden; bare hopp over teksten og gå rett på oppskriften nederst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå