Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.

Daryl Dixon

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er redd... Katten ligger på fanget mitt og har det fandenivoldske blikket. Her må jeg forholde meg både rolig og taktisk. Den minste feil kan få fatale følger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (2 minutter siden):

Jeg er redd... Katten ligger på fanget mitt og har det fandenivoldske blikket. Her må jeg forholde meg både rolig og taktisk. Den minste feil kan få fatale følger.

Fortell katten at du har vennlige hensikter. Se på den med øynene dine halvt sammenknepet, og blunk SAKTE, flere ganger. Katter liker det, og blir vennlig innstilt. Det er kattespråk for "jeg er din venn, la oss være venner".

Funket med min gamle katt jeg hadde på nittitallet. Et rivjern av en katte, men den blunkingen pleide å funke, da dempet hun seg litt, selv når hun var på sitt mest gretne.

Leste det i en kattebok for mange, mange år siden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Million skrev (14 minutter siden):

Fortell katten at du har vennlige hensikter. Se på den med øynene dine halvt sammenknepet, og blunk SAKTE, flere ganger. Katter liker det, og blir vennlig innstilt. Det er kattespråk for "jeg er din venn, la oss være venner".

Funket med min gamle katt jeg hadde på nittitallet. Et rivjern av en katte, men den blunkingen pleide å funke, da dempet hun seg litt, selv når hun var på sitt mest gretne.

Leste det i en kattebok for mange, mange år siden :)

Joda, det kan funke på mange det, men når han her er i demonhumør,  da må man bare passe seg. Jeg avledet han så gikk fint, denne gangen. Stort sett snill altså!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grønn duk eller natur lin på spisebordet til jul? Det spurte jeg SB om, for å høre hans mening, men det kunne han ikke skjønne var en problemstilling en gang, måtte da være å være ta en. Men jeg tenker på det. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (3 timer siden):

Grønn duk eller natur lin på spisebordet til jul? Det spurte jeg SB om, for å høre hans mening, men det kunne han ikke skjønne var en problemstilling en gang, måtte da være å være ta en. Men jeg tenker på det. 

Hvilket servise skal du dekke med da, og hva annet skal du ha på bordet? 🙂

Jeg har sett på begravelsen til Kim Friele på nrk. For en dame ❤

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne ble sunget av et kor, hadde helt glemt hvor fin den er.

Hm jo mer jeg hører den tror jeg faktisk jeg forveksler den med en annen fra den gangen. Nydelig er den uansett :Nikke:

Endret av Rumle
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (21 minutter siden):

Hvilket servise skal du dekke med da, og hva annet skal du ha på bordet? 🙂

Jeg har sett på begravelsen til Kim Friele på nrk. For en dame ❤

Ja, hun var litt av ei dame! Jeg burde så klart vite mer når hun har gjort så mye for homofile i Norge, kanskje jeg skal gi meg den oppgaven som lekse. Lær mer om Kim Friele.

Jeg har flere serviser, et blått, som er finest, et hvitt litt kjedelig, og et hvitt og brunt som er skikkelig gammelt. Det blå går overens med grønt, men det gamle blir finest. Ble litt usikker om jeg har nok tallerkner. Tenker muligens natur lin på bordet, grønn løper med granbar, lange lys i mørk grønn. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (28 minutter siden):

Denne ble sunget av et kor, hadde helt glemt hvor fin den er.

Hm jo mer jeg hører den tror jeg faktisk jeg forveksler den med en annen fra den gangen. Nydelig er den uansett :Nikke:

Den har jeg aldri hørt før faktisk. Veldig fin. 💜

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (8 minutter siden):

Ja, hun var litt av ei dame! Jeg burde så klart vite mer når hun har gjort så mye for homofile i Norge, kanskje jeg skal gi meg den oppgaven som lekse. Lær mer om Kim Friele.

Jeg har flere serviser, et blått, som er finest, et hvitt litt kjedelig, og et hvitt og brunt som er skikkelig gammelt. Det blå går overens med grønt, men det gamle blir finest. Ble litt usikker om jeg har nok tallerkner. Tenker muligens natur lin på bordet, grønn løper med granbar, lange lys i mørk grønn. 

Ja, det må du gjøre :jepp: Der er mange fine intervjuer på nrk feks :jepp:

Støre var en av de som holdt tale og han fortalte blant annet om at faren hennes hadde synes det var verre at hun hadde meldt seg inn i Arbeiderpartiet enn at hun var homofil :fnise: (Altså når hun hadde fortalt det til ham, hadde han reagert mer på det)

Høres veldig fint ut, blir sikkert flott :Nikke:

Endret av Rumle
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (14 minutter siden):

Ja, det må du gjøre :jepp: Der er mange fine intervjuer på nrk feks :jepp:

Støre var en av de som holdt tale og han fortalte blant annet om at faren hennes hadde synes det var verre at hun hadde meldt seg inn i Arbeiderpartiet enn at hun var homofil :fnise: (Altså når hun hadde fortalt det til ham, hadde han reagert mer på det)

Høres veldig fint ut, blir sikkert flott :Nikke:

Herlig reaksjon da! Var sikkert ikke bare bare å komme ut på den tiden, er ikke alltid greit nå heller. Skal sjekke de ut, hun har fortjent at folk kan historien hennes. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daryl Dixon skrev (35 minutter siden):

Herlig reaksjon da! Var sikkert ikke bare bare å komme ut på den tiden, er ikke alltid greit nå heller. Skal sjekke de ut, hun har fortjent at folk kan historien hennes. 

Enig. Gjør det :jepp:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

dcxet3c-82858caf-9153-4888-8db5-a7cd61f086bb.gif.483f3242a0b622a43a5cd6bc6aa68710.gifJeg er så lat i dag. Alt er for krevende, flytter meg bare fra sofa til stol, fra stol til sofa. 

Endret av Daryl Dixon
...
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (7 timer siden):

Daryl Dixon skrev (3 timer siden):

Først ville jeg sagt grønn duk, men når du skrev siste linjen, så hørtes det helt fantastisk vakkert ut :Nikke: 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Sola de skrev (27 minutter siden):

Først ville jeg sagt grønn duk, men når du skrev siste linjen, så hørtes det helt fantastisk vakkert ut :Nikke: 

Så bra. :jepp: Blir det bra så skal jeg prøve å danke ut Halvor Bakke. :tommelopp:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (1 minutt siden):

Så bra. :jepp: Blir det bra så skal jeg prøve å danke ut Halvor Bakke. :tommelopp:

Det tror jeg du klarer om du vil :Nikke: Leste forresten en artikkel om julehjemmet hans her om dagen. Meget pent hjem.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (Akkurat nå):

Det tror jeg du klarer om du vil :Nikke: Leste forresten en artikkel om julehjemmet hans her om dagen. Meget pent hjem.

Han er veldig flink. Ikke sikkert jeg ville latt han pusse opp i hjemmet mitt, men hadde jeg hatt hytte så slykke han fått lov. 

Sett julehjemmet hans på TV, og jeg liker det godt. Han bruker mye naturprodukter, det liker jeg!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (Akkurat nå):

Han er veldig flink. Ikke sikkert jeg ville latt han pusse opp i hjemmet mitt, men hadde jeg hatt hytte så slykke han fått lov. 

Sett julehjemmet hans på TV, og jeg liker det godt. Han bruker mye naturprodukter, det liker jeg!

Synes de er veldig flinke. Især han ene snekkeren som er med der. Han uten særlig hår på hodet. Husker ikke hva de heter :ler:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...