Rumle Skrevet 3. desember 2021 #2621 Del Skrevet 3. desember 2021 (endret) Daryl Dixon skrev (11 minutter siden): Det blir bra! Lurer på hvordan det blir med William. Vet du når den kommer? Åh jeg håper han tar en helt annen vei videre, føler han er den eneste som i små øyeblikk viser potensiale til forandring. Hvis han lever da, men det tror jeg. Hva tror du? Endret 3. desember 2021 av Rumle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 3. desember 2021 Forfatter #2622 Del Skrevet 3. desember 2021 Rumle skrev (8 minutter siden): Vet du når den kommer? Åh jeg håper han tar en helt annen vei videre, føler han er den eneste som i små øyeblikk viser potensiale til forandring. Hvis han lever da, men det tror jeg. Hva tror du? Kommer ikke før i år 2023! Jeg håper han lever. Liker at han er litt deittsekk som de andre, men håper han blir litt friskere. Jeg sympatiserer med han egentlig, håper han kommer seg på beina. Men han Adam kan godt få seg en smekk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 3. desember 2021 #2623 Del Skrevet 3. desember 2021 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Kommer ikke før i år 2023! Jeg håper han lever. Liker at han er litt deittsekk som de andre, men håper han blir litt friskere. Jeg sympatiserer med han egentlig, håper han kommer seg på beina. Men han Adam kan godt få seg en smekk. Jeg liker ikke at han er drittsekk, men jeg liker at når han først er det likevel så sliter han åpenbart med det, sånn tolker jeg det i alle fall, det gjør karakteren mye mer interessant også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 3. desember 2021 Forfatter #2624 Del Skrevet 3. desember 2021 Rumle skrev (1 minutt siden): Jeg liker ikke at han er drittsekk, men jeg liker at når han først er det likevel så sliter han åpenbart med det, sånn tolker jeg det i alle fall, det gjør karakteren mye mer interessant også Likte at han ga kona ungene, for sånn deittsekk trenger han ikke være, ikke mor dem eller mot søte Pim. Men hjerteløs i finansverden er bra. Liker Jeppe jeg, men ikke når hunden var syk. Da fikk jeg lyst å sparke han. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 3. desember 2021 Forfatter #2625 Del Skrevet 3. desember 2021 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 3. desember 2021 #2626 Del Skrevet 3. desember 2021 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Likte at han ga kona ungene, for sånn deittsekk trenger han ikke være, ikke mor dem eller mot søte Pim. Men hjerteløs i finansverden er bra. Liker Jeppe jeg, men ikke når hunden var syk. Da fikk jeg lyst å sparke han. Herregud ja, den scenen gjorde meg rasende! Men, drepte ikke William en ku i siste episode når han hadde helt meltdown? Eller husker jeg feil nå? 🧐 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 3. desember 2021 #2627 Del Skrevet 3. desember 2021 Ble det dårlig stemning nå eller? 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 3. desember 2021 Forfatter #2628 Del Skrevet 3. desember 2021 Rumle skrev (1 minutt siden): Herregud ja, den scenen gjorde meg rasende! Men, drepte ikke William en ku i siste episode når han hadde helt meltdown? Eller husker jeg feil nå? 🧐 Han skaut en ørn i hverfall.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 3. desember 2021 #2629 Del Skrevet 3. desember 2021 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Han skaut en ørn i hverfall.. Ja, men var de ikke en bisarr scene med en ku og? Eller er det noe jeg har drømt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 3. desember 2021 Forfatter #2630 Del Skrevet 3. desember 2021 Rumle skrev (Akkurat nå): Ble det dårlig stemning nå eller? 😅 Han er fin der. 😂😂 Helt enormt dårlig kostyme han valgte seg, tragisk løsskjegg. Da hadde Henrik et bedre, stor hvit kanin.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 3. desember 2021 #2631 Del Skrevet 3. desember 2021 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Han er fin der. 😂😂 Helt enormt dårlig kostyme han valgte seg, tragisk løsskjegg. Da hadde Henrik et bedre, stor hvit kanin.. Ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 3. desember 2021 Forfatter #2632 Del Skrevet 3. desember 2021 Rumle skrev (1 minutt siden): Ja, men var de ikke en bisarr scene med en ku og? Eller er det noe jeg har drømt Det husker jeg ikke.. 🤣🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 3. desember 2021 #2633 Del Skrevet 3. desember 2021 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Det husker jeg ikke.. 🤣🤣 Nå må jeg se den igjen for å sjekke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 3. desember 2021 Forfatter #2634 Del Skrevet 3. desember 2021 Rumle skrev (5 minutter siden): Nå må jeg se den igjen for å sjekke! Gjør det! Glad han overlevde når han skaut seg, synes han gir programmet litt tyngde. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 3. desember 2021 #2635 Del Skrevet 3. desember 2021 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Gjør det! Glad han overlevde når han skaut seg, synes han gir programmet litt tyngde. Enig, han er en veldig bra skuespiller. Bortsett fra i den siste drama/krim-serien han spiller i, vet ikke helt hva som skjedde der 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 3. desember 2021 Forfatter #2636 Del Skrevet 3. desember 2021 Rumle skrev (6 minutter siden): Enig, han er en veldig bra skuespiller. Bortsett fra i den siste drama/krim-serien han spiller i, vet ikke helt hva som skjedde der Furia?? Enig, der skar det seg helt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 3. desember 2021 Forfatter #2637 Del Skrevet 3. desember 2021 4kg medisterfarse stekt.. nå er jeg kvalm av den osen. Men kost meg med 2xepisode med julestemning, Ronny og Live. Og ukens Harm og Hegseth. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 3. desember 2021 #2638 Del Skrevet 3. desember 2021 Rumle skrev (2 timer siden): Enig! Jeg har hatt en pus som gjemte seg under putene i sofaen, akkurat slik den i filmen gjorde, under bamsen - bare min gjemte seg når det kom besøk med høye, lyse stemmer. Det var skumle greier! Ja, kanskje får gi den et forsøk til når jeg er i det rette humøret Hadde samme erfaringen med den Durell-familien også, hadde håpet jeg ville like den bedre Åh dakkar pusen Hadde jo glemt den, den som var sååå koselig! Hva var det du ikke likte med Durrells? Kanskje prøve på nytt 😅😅😅? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 3. desember 2021 #2639 Del Skrevet 3. desember 2021 Frøkensina skrev (50 minutter siden): Åh dakkar pusen Hadde jo glemt den, den som var sååå koselig! Hva var det du ikke likte med Durrells? Kanskje prøve på nytt 😅😅😅? Ja, si det, synes bare den var skikkelig kjedelig? Kanskje jeg bare ikke er i humør til den slags serier om dagen, føler den Maisel var litt i samme gate? Kanskje jeg prøver den igjen en dag hvis jeg får ånden over meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 3. desember 2021 #2640 Del Skrevet 3. desember 2021 Daryl Dixon skrev (1 time siden): 4kg medisterfarse stekt.. nå er jeg kvalm av den osen. Men kost meg med 2xepisode med julestemning, Ronny og Live. Og ukens Harm og Hegseth. Laget du medisterkaker da? Jeg aner ikke om det brukes til annet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå