Daryl Dixon Skrevet 2. desember 2021 Forfatter #2501 Del Skrevet 2. desember 2021 Frøkensina skrev (10 minutter siden): Måtte ty til medisin/beroligende fordi jeg har enda en vanskelig sak jeg er redd for i dag og klarer ikke tenke klart ellers. Dessverre virker den bare en stund og jeg kan ikke ta hver gang jeg har behov.. 😅 Men burde glede meg over at den virker litt nå da Av og til er det lov å måtte ty til en beroligende! Frøkensina skrev (8 minutter siden): Det er lov å utsette ting iblant hvis dagen din er for vanskelig. Men noen ganger er det også verdt å tvinge seg til det til tross for ubehaget, du får se hva som er best for deg i dag Blir hentet snart, så litt sent å avbestille, og litt dumt å ikke møte opp sikkert.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 2. desember 2021 #2502 Del Skrevet 2. desember 2021 Daryl Dixon skrev (3 minutter siden): Av og til er det lov å måtte ty til en beroligende! Blir hentet snart, så litt sent å avbestille, og litt dumt å ikke møte opp sikkert.. Takk, ja det er nødvendig av og til , blir bare redd for å ikke ha noen hvis/når jeg blir enda verre-like ille Da kan du føle deg ekstra fornøyd med deg selv etterpå, og så slipper du tanker på at det var dumt å avbestille i siste liten. God tur, snart er det overstått! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 2. desember 2021 #2503 Del Skrevet 2. desember 2021 Og husk å fortell ærlig hvordan du har det i dag med både kvalme og humør Den du skal til vil sikkert forstå og ta hensyn til det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 2. desember 2021 #2504 Del Skrevet 2. desember 2021 Daryl Dixon skrev (2 timer siden): Kvalm og dårlig humør i dag. Passer dårlig for jeg har time i dag. Håper det har gått seg til utover dagen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 2. desember 2021 Forfatter #2505 Del Skrevet 2. desember 2021 Takk jenter. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 2. desember 2021 #2506 Del Skrevet 2. desember 2021 Håper det gikk ok, og iallefall at du føler deg bedre nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 2. desember 2021 Forfatter #2507 Del Skrevet 2. desember 2021 Frøkensina skrev (27 minutter siden): Håper det gikk ok, og iallefall at du føler deg bedre nå! Jo takk, var ingen kjære mor. 🤣 var sliten og kald når jeg kom hjem, men en times søvn gjorde godt. Nå har jeg tint noen kanelboller... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 2. desember 2021 #2508 Del Skrevet 2. desember 2021 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Jo takk, var ingen kjære mor. 🤣 var sliten og kald når jeg kom hjem, men en times søvn gjorde godt. Nå har jeg tint noen kanelboller... Skjønner 😅 Da blir det noen veldig velfortjente kanelboller! Namm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 2. desember 2021 Forfatter #2509 Del Skrevet 2. desember 2021 Frøkensina skrev (1 minutt siden): Skjønner 😅 Da blir det noen veldig velfortjente kanelboller! Namm Var heldige med de, sender over en mental bolle til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 2. desember 2021 #2510 Del Skrevet 2. desember 2021 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Var heldige med de, sender over en mental bolle til deg. Du var veldig flink som dro!! Hadde noen vanskelige greier i dag jeg og, veldig glad jeg er ferdig med dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 2. desember 2021 Forfatter #2511 Del Skrevet 2. desember 2021 Frøkensina skrev (1 minutt siden): Du var veldig flink som dro!! Hadde noen vanskelige greier i dag jeg og, veldig glad jeg er ferdig med dem. Det gikk bra? Alltid godt være ferdig med ting, blir verre å utsette.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 2. desember 2021 #2512 Del Skrevet 2. desember 2021 Daryl Dixon skrev (1 minutt siden): Det gikk bra? Alltid godt være ferdig med ting, blir verre å utsette.. Alltid verre å utsette selv om det føles helt umulig i blant.. ja gikk ok 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 2. desember 2021 Forfatter #2513 Del Skrevet 2. desember 2021 Frøkensina skrev (1 minutt siden): Alltid verre å utsette selv om det føles helt umulig i blant.. ja gikk ok Så bra! Godt gjennomført. Da kan du og unne deg noe godt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 2. desember 2021 #2514 Del Skrevet 2. desember 2021 Hører på Dishin’ with the Divas mens jeg virkelig tar meg sammen for å gjøre noe med at jeg er kjempesulten 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 2. desember 2021 #2515 Del Skrevet 2. desember 2021 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Så bra! Godt gjennomført. Da kan du og unne deg noe godt! Takktakk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 2. desember 2021 Forfatter #2516 Del Skrevet 2. desember 2021 Frøkensina skrev (3 minutter siden): Hører på Dishin’ with the Divas mens jeg virkelig tar meg sammen for å gjøre noe med at jeg er kjempesulten 😅 Hva skal du spise? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 2. desember 2021 #2517 Del Skrevet 2. desember 2021 Daryl Dixon skrev (2 minutter siden): Hva skal du spise? Vet ikke! Skulle ønske jeg hadde biff, men orker ikke handle og butikken nærmest har bare dårlig biff. Jeg må vel gå og snuse i skapene litt. Har egg og bacon, så det er jo mulig. Har en kalkunmiddag, men den vil ta altfor lang tid nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 2. desember 2021 Forfatter #2518 Del Skrevet 2. desember 2021 Frøkensina skrev (Akkurat nå): Vet ikke! Skulle ønske jeg hadde biff, men orker ikke handle og butikken nærmest har bare dårlig biff. Jeg må vel gå og snuse i skapene litt. Har egg og bacon, så det er jo mulig. Har en kalkunmiddag, men den vil ta altfor lang tid nå. Egg og bacon er godt da! Spesielt med tomatbønner. Det har jeg ikke hatt på lenge. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 2. desember 2021 #2519 Del Skrevet 2. desember 2021 Daryl Dixon skrev (11 minutter siden): Egg og bacon er godt da! Spesielt med tomatbønner. Det har jeg ikke hatt på lenge. Åja, tomatbønner må jeg huske å kjøpe en dag! Det er godt uten og da Ellers kan jeg ha bacon i pasta m parmesan over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 2. desember 2021 Forfatter #2520 Del Skrevet 2. desember 2021 Frøkensina skrev (3 minutter siden): Åja, tomatbønner må jeg huske å kjøpe en dag! Det er godt uten og da Ellers kan jeg ha bacon i pasta m parmesan over. Å ja! Pasta! Elsker det jeg. Høres godt ut det nå.. må ha det en dag. Hvis du blander eggeplomme og parmesan får du jo en carbonara. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå