Rumle Skrevet 30. november 2021 #2441 Del Skrevet 30. november 2021 Daryl Dixon skrev (2 timer siden): Så deilig å stå opp tidlig og se at det er kommet litt snø, fyre i peisen, kaffe i koppen og podcast på høytaler. Høres koselig ut Jeg hadde forventet mye snø når jeg våknet, men det hadde bare kommet litt. Blåste noe voldsomt i natt da, så mulig det har blåst bort 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 30. november 2021 Forfatter #2442 Del Skrevet 30. november 2021 Sola de skrev (35 minutter siden): Blir ribbe på julaften og så kalkun nyttårsaften. Blir muligens lutefisk 1 juledag. Blir pinnekjøtt 2 juledag, men da er det å reise bort på middagsbesøk Planen er klar ser jeg! 😁 Pleier og å ha kalkun nyttårsaften, husker ikke om vi hadde noe nyttårsaften feiring i fjor jeg. Og vet ikke om det blir mulig å samle alle i år, men om det går så blir det kalkun. Må ha pinnekjøtt en dag og. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 30. november 2021 Forfatter #2443 Del Skrevet 30. november 2021 Rumle skrev (24 minutter siden): Høres koselig ut Jeg hadde forventet mye snø når jeg våknet, men det hadde bare kommet litt. Blåste noe voldsomt i natt da, så mulig det har blåst bort Er det kaldt da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 30. november 2021 #2444 Del Skrevet 30. november 2021 Daryl Dixon skrev (1 minutt siden): Er det kaldt da? Kaldt nok, ligger vel på minus 2 ca. Det har ikke smeltet, har nok bare kommet mindre enn de meldte 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 30. november 2021 Forfatter #2445 Del Skrevet 30. november 2021 Jeg slapp ut Flyffy McFlufferson i dag tidlig, etter 10 min kom han enda mer fluffy inn, og lagde sånne søte prrrrt prrrrt lyder mens han hoppet rett opp på kjøkkenøya. Han luktet så godt og friskt. Skal og ha litt faste ukentlige besøk, men ble utsatt til senere på dagen. Jeg vurderer å rydde litt i kjøkkenskap og skuffer. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 30. november 2021 Forfatter #2446 Del Skrevet 30. november 2021 Rumle skrev (Akkurat nå): Kaldt nok, ligger vel på minus 2 ca. Det har ikke smeltet, har nok bare kommet mindre enn de meldte Her er det sånn lett puddersnø, snør litt enda. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 30. november 2021 #2447 Del Skrevet 30. november 2021 Daryl Dixon skrev (1 minutt siden): Her er det sånn lett puddersnø, snør litt enda. Fint, her er det mer som melisdryss, med litt mer snø enkelte steder 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 30. november 2021 #2448 Del Skrevet 30. november 2021 Daryl Dixon skrev (3 minutter siden): Jeg slapp ut Flyffy McFlufferson i dag tidlig, etter 10 min kom han enda mer fluffy inn, og lagde sånne søte prrrrt prrrrt lyder mens han hoppet rett opp på kjøkkenøya. Han luktet så godt og friskt. Skal og ha litt faste ukentlige besøk, men ble utsatt til senere på dagen. Jeg vurderer å rydde litt i kjøkkenskap og skuffer. Åhhh den lukten! 😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 30. november 2021 Forfatter #2449 Del Skrevet 30. november 2021 Rumle skrev (Akkurat nå): Åhhh den lukten! 😍 Naturmedisin!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 30. november 2021 #2450 Del Skrevet 30. november 2021 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Naturmedisin!! Katter ja? Finnes ikke noe bedre ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 30. november 2021 Forfatter #2451 Del Skrevet 30. november 2021 Rumle skrev (1 minutt siden): Katter ja? Finnes ikke noe bedre ❤ Enig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 30. november 2021 #2452 Del Skrevet 30. november 2021 Daryl Dixon skrev (29 minutter siden): Planen er klar ser jeg! 😁 Pleier og å ha kalkun nyttårsaften, husker ikke om vi hadde noe nyttårsaften feiring i fjor jeg. Og vet ikke om det blir mulig å samle alle i år, men om det går så blir det kalkun. Må ha pinnekjøtt en dag og. Er det samme hvert år stort sett. Noen ganger har vi juletorsk i stedet for lutefisk. Er godt med julemat 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 30. november 2021 #2453 Del Skrevet 30. november 2021 Daryl Dixon skrev (3 timer siden): Så deilig å stå opp tidlig og se at det er kommet litt snø, fyre i peisen, kaffe i koppen og podcast på høytaler. Superkoselig! Bra du ble kvitt medisinene med altfor mye bivirkninger 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 30. november 2021 #2454 Del Skrevet 30. november 2021 Nå har jeg begynt å høre på Live og Ronny også 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 30. november 2021 Forfatter #2455 Del Skrevet 30. november 2021 Rumle skrev (24 minutter siden): Nå har jeg begynt å høre på Live og Ronny også Hva synes du? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 30. november 2021 #2456 Del Skrevet 30. november 2021 Daryl Dixon skrev (31 minutter siden): Hva synes du? Høres lovende ut, har bare hørt en episode så langt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 30. november 2021 Forfatter #2457 Del Skrevet 30. november 2021 Rumle skrev (1 time siden): Høres lovende ut, har bare hørt en episode så langt Enig, virker veldig lovende! Morsomme folk! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 30. november 2021 #2458 Del Skrevet 30. november 2021 Daryl Dixon skrev (1 time siden): Enig, virker veldig lovende! Morsomme folk! Hva er det fornoe/handler om? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 30. november 2021 Forfatter #2459 Del Skrevet 30. november 2021 Frøkensina skrev (2 timer siden): Hva er det fornoe/handler om? Podcast om julestemning 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 30. november 2021 Forfatter #2460 Del Skrevet 30. november 2021 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå