Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.

Daryl Dixon

Anbefalte innlegg

Daryl Dixon skrev (9 minutter siden):

Han er vel ikke helt skeptisk, men sa en gang Skal vi Danse stod på, at han var glad jeg ikke kledde meg som en viss dommer der.. Men enhjørningtøfler blir vel mest ironisk og satt litt på spissen, så det hadde nok gått. 

Synes det er vanskelig å kjøpe og bestemme seg for møbler og hvitevarer nå. Og jeg klarer aldri på pris, men herre min hatt å strømprisene provoserer meg! Det sitter folk hjemme og fryser, ikke har råd til å vaske klær og seg selv en gang! Velger mat som bare raskt trenger å varmes for å slippe å bruke strøm. Det må finnes bedre måter å spare miljøet enn å la folk i beita!! Heller dyrere og bedre varer som varer lenger for å redusere bruk og kast! Nå synes jeg så synd på folk, og nå mot jul... Strø salt i såret på de som allerede har stevd for å få endene til å møtes. Det gjelder ikke meg, men medmennesket i meg reagerer voldsomt!!

Dagens andre utblåsning. 

Det er så provoserende at kraftselskapene får lov til å selge ut norsk strøm og sette opp prisene når vi trenger den selv! Den skulle aldri ha blitt privatisert, norsk vannkraft er det rene arvesølvet vårt. Kan ikke fortsette sånn, det er umenneskelig her i kulda uten strøm.

Endret av Frøkensina
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Frøkensina skrev (14 minutter siden):

Det er så provoserende at kraftselskapene får lov til å selge ut norsk strøm og sette opp prisene når vi trenger den selv! Den skulle aldri ha blitt privatisert, norsk vannkraft er det rene arvesølvet vårt. Kan ikke fortsette sånn, det er umenneskelig her i kulda uten strøm.

Enig! Blir så sint av å tenke på det. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkensina skrev (3 timer siden):

Sånt er så dårlig gjort, de lager de jo dårligere med vilje nå :kjefte:Jeg har jo ikke råd til å bytte hvitevarer ofte. På hytta er komfyren eldre enn 40 år. 
Jaaa de er kjempefine! :fnise: De sitter godt på også ja :ninuskapus: 

Utrolig irriterende er det! 

Daryl Dixon skrev (2 timer siden):

Han er vel ikke helt skeptisk, men sa en gang Skal vi Danse stod på, at han var glad jeg ikke kledde meg som en viss dommer der.. Men enhjørningtøfler blir vel mest ironisk og satt litt på spissen, så det hadde nok gått. 

Synes det er vanskelig å kjøpe og bestemme seg for møbler og hvitevarer nå. Og jeg klarer aldri på pris, men herre min hatt å strømprisene provoserer meg! Det sitter folk hjemme og fryser, ikke har råd til å vaske klær og seg selv en gang! Velger mat som bare raskt trenger å varmes for å slippe å bruke strøm. Det må finnes bedre måter å spare miljøet enn å la folk i beita!! Heller dyrere og bedre varer som varer lenger for å redusere bruk og kast! Nå synes jeg så synd på folk, og nå mot jul... Strø salt i såret på de som allerede har stevd for å få endene til å møtes. Det gjelder ikke meg, men medmennesket i meg reagerer voldsomt!!

Dagens andre utblåsning. 

Meg og!!!! :bond: Her er det ventet opp mot 5kr til uken! Gleder meg IKKE til den regningen! 😬 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (28 minutter siden):

Utrolig irriterende er det! 

Meg og!!!! :bond: Her er det ventet opp mot 5kr til uken! Gleder meg IKKE til den regningen! 😬 

Helt tullete at det kan holde på sånn. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nye medisiner, ny plan. 

Nå biter det godt ute, er lokalt varierende med grader, vært 8 minus, 12 og 15 minus der jeg har vært. I dag er det langermet ulltrøye og ullsokker som gjelder. Katten er ute kun 15min om gangen, overgang til vinter er hard. Jeg har vært effektiv i dag og, fått gjort mye. Mye til å være meg da. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (1 time siden):

Nye medisiner, ny plan. 

Nå biter det godt ute, er lokalt varierende med grader, vært 8 minus, 12 og 15 minus der jeg har vært. I dag er det langermet ulltrøye og ullsokker som gjelder. Katten er ute kun 15min om gangen, overgang til vinter er hard. Jeg har vært effektiv i dag og, fått gjort mye. Mye til å være meg da. 

Hvordan får du han inn etter 15 min? Eller er det av egen vilje?

Er du fornøyd med ny plan og medisiner?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (8 minutter siden):

Hvordan får du han inn etter 15 min? Eller er det av egen vilje?

Er du fornøyd med ny plan og medisiner?

Han vil inn selv etter kort tid, da er buskehalen stoooor! Han står ofte og kikker inn terrassedøra hvis jeg er treg.

Er vel fornøyd vil jeg tro, prøver med åpent sinn. Mye blodprøveoppfølging da. Fredag nå, så mandag igjen, og så hver uke i lang tid. Så en gang i mnd. Men det er greit, så lenge det fungerer og man ikke blir ødelagt av den. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (Akkurat nå):

Han vil inn selv etter kort tid, da er buskehalen stoooor! Han står ofte og kikker inn terrassedøra hvis jeg er treg.

---

Åhh ser det for meg! :rodmer:

Bra at du er fornøyd. Håper det går mye, mye bedre denne gang :jepp: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du har fått bedre medisiner, bra du får god oppfølging :jepp: Mamma har ristet sånn i natt, jeg er bekymret. Og ingen plan for at legen skal sjekke det så jeg må vel ringe dem igjen i morgen. 

Ser for meg at pelsdotten står og stirrer utålmodig inn jeg også :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkensina skrev (1 time siden):

Håper du har fått bedre medisiner, bra du får god oppfølging :jepp: Mamma har ristet sånn i natt, jeg er bekymret. Og ingen plan for at legen skal sjekke det så jeg må vel ringe dem igjen i morgen. 

Ser for meg at pelsdotten står og stirrer utålmodig inn jeg også :fnise: 

Ubehagelig å ligge å riste... stakkars. 

Rumle skrev (3 timer siden):

Åhh ser det for meg! :rodmer:

Bra at du er fornøyd. Håper det går mye, mye bedre denne gang :jepp: 

Han er så søt når han står med labbene opp på karmen og titter.

Håper og det går denne gangen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daryl Dixon skrev (5 minutter siden):

Ubehagelig å ligge å riste... stakkars. 

Han er så søt når han står med labbene opp på karmen og titter.

Håper og det går denne gangen.

:hjerte:  
Har du fått byttet ut de medisinene som du fikk problemer med? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkensina skrev (3 timer siden):

:hjerte:  
Har du fått byttet ut de medisinene som du fikk problemer med? 

Ja, måtte gi meg med de. Fikk så muskelstivhet at jeg ikke klarte noe. Er et par uker siden så det er helt borte nå.

Jeg spiser pikekyss til den store gullmedaljen. Men må gå litt mat og, så nå blir det nesten nattmat.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så deilig å stå opp tidlig og se at det er kommet litt snø, fyre i peisen, kaffe i koppen og podcast på høytaler. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (11 timer siden):

Ja, måtte gi meg med de. Fikk så muskelstivhet at jeg ikke klarte noe. Er et par uker siden så det er helt borte nå.

Jeg spiser pikekyss til den store gullmedaljen. Men må gå litt mat og, så nå blir det nesten nattmat.

Krysser fingrene for at de nye vil virke bedre.

Hva pleier dere å ha til middag i julen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (Akkurat nå):

Krysser fingrene for at de nye vil virke bedre.

Hva pleier dere å ha til middag i julen?

Ribbe, min svoger er fra Vestlandet og er vant til pinnekjøtt, så har av og til det i tillegg. Du da? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (10 minutter siden):

Ribbe, min svoger er fra Vestlandet og er vant til pinnekjøtt, så har av og til det i tillegg. Du da? 

Blir ribbe på julaften og så kalkun nyttårsaften. Blir muligens lutefisk 1 juledag. Blir pinnekjøtt 2 juledag, men da er det å reise bort på middagsbesøk :spise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...