Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.

Daryl Dixon

Anbefalte innlegg

Akkurat helt passe da jo! :ler: Høres veldig koselig ut :blomst:

Jeg baker pizza, gammeldags hjemmebakt med kjøttsaus. Bedre sent enn aldri, ganske fornøyd etter noen tunge dager for jeg har støvsugd vasket klær og handlet i dag (på kvelden). 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har alt rukket å lage en krem og en saus til senere i dag, og vært irritert... Når jeg skal i gang med noe så må SB og i gang med noe, og da helst rydde i MINE ting. Og så roper han på meg og ber meg komme å se på noe, rydde noe eller så bare roper han og forventer at jeg hører, når jeg står med vifta på kjøkkenet på og gjerne mye annen lyd, pluss at jeg må stå å røre konstant i sausen. Da kjenner jeg at jeg koker over... Orker ikke stresse på morgenen, det et søndag og klokka er ikkr 10 en gang. :dry:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (50 minutter siden):

Jeg har laget pikekyss! De ble perfekte! Klappe seg på skulderen! 

:hoppe: Så gøy da! Klappe-klappe :Nikke: Og så tidlig på en søndag :fnise: Jeg la meg sent så jeg tar morgenkaffen nå. :kaffekopp:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har begynt å skje noe rart når jeg baker pizza, tar de ut så ser det nesten for sent ut med at skorpen er gyllen/brun og osten litt overstekt samtidig så er bunnen under myk :klo: Og bunnen er ikke så tykk! Litt usikker på om jeg gjør noe feil eller om det er noe feil med ovnen. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frøkensina skrev (21 minutter siden):

Det har begynt å skje noe rart når jeg baker pizza, tar de ut så ser det nesten for sent ut med at skorpen er gyllen/brun og osten litt overstekt samtidig så er bunnen under myk :klo: Og bunnen er ikke så tykk! Litt usikker på om jeg gjør noe feil eller om det er noe feil med ovnen. 

Det har jeg opplevd innimellom også, er det undervarmen det er noe galt med kanskje? Jeg har aldri funnet ut av det, men ovnen steker jevnere nå, uten at jeg vet hva som har forandret seg :vetikke:

Endret av Rumle
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (18 minutter siden):

Det har jeg opplevd innimellom også, er det undervarmen det er noe galt med kanskje? Jeg har aldri funnet ut av det, men ovnen steker jevnere nå, uten at jeg vet hva som har forandret seg :vetikke:

Åh håper ikke den er i stykker! :( Får prøve å rense den skikkelig en dag. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (20 minutter siden):

Pikekyss! Er det smakeprøver til oss?! :hoppe:

Har du smakt det før? Er det marengstopper eller noe annet? Vi må smake ja! 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkensina skrev (Akkurat nå):

Har du smakt det før? Er det marengstopper eller noe annet? Vi må smake ja! 

Ja, det er sånne marengstopper som smelter i munnen :jepp:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her skinner solen i dag, men det er minusgrader og jeg er ikke ferdig å plante! :bond:

Håper det blir litt mildere igjen snart 🤞

Endret av Rumle
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rumle skrev (3 minutter siden):

Her skinner solen i dag, men det er minusgrader og jeg er ikke ferdig å plante! :bond:

Håper det blir litt mildere igjen snart 🤞

Samme her! 😅 Jeg trenger også mildvær for å få beskyttet asaleaene på hytta, sånne trekk som må festes med metallbuer/pinner i jorda. :bond:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkensina skrev (1 minutt siden):

Samme her! 😅 Jeg trenger også mildvær for å få beskyttet asaleaene på hytta, sånne trekk som må festes med metallbuer/pinner i jorda. :bond:

Vi er alltid like sent ute! :ninja:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Rumle skrev (1 minutt siden):

Nei, det er nå enda noe :fnise: Er du ferdig med plantingen @Daryl Dixon?

Er tøft nok å stresse alene :fnise: Men skulle jo ønske vi var ferdige da! :klemmer: Jeg vet ikke en gang om det er for sent for asaleablomstene, om rådyrene har kommet og spist knoppene. Har fortsatt tulipaner og en hel haug løk fra i fjor som det kaaanskje er liv i noen, har ikke fått meg til å kaste de 😅

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkensina skrev (1 minutt siden):

Er tøft nok å stresse alene :fnise: Men skulle jo ønske vi var ferdige da! :klemmer: Jeg vet ikke en gang om det er for sent for asaleablomstene, om rådyrene har kommet og spist knoppene. Har fortsatt tulipaner og en hel haug løk fra i fjor som det kaaanskje er liv i noen, har ikke fått meg til å kaste de 😅

Har du prøvd å pakke inn asaleaene dine om vinteren i sånne sekker man kan bruke til det? Altså de noen egentlig bruker for å beskytte plantet mot kulde?

Endret av Rumle
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk om man kunne ha ønsket seg ferdige bed med masse god jord til å plante i til jul :ninuskapus: Eller helst før da 😂

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...