Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.

Daryl Dixon

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

SB bestod en eksamen med god karakter i dag. Han var veldig glad for det. Tror han aldri blir ferdig med videreutdanning, kursing og sånn. Må stadig prøve seg videre. Han ender nok opp med master og doktorgrad og. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått bokashi bøttene mine! Men tar de ikke i bruk før etter jul. Men det blir spennende. Hørte en podcast om bokashi og de hadde god erfaring med det, blir litt å forberede på vinteren da, men det positive er at all brukt jord kan bli som ny igjen om det blandes med komposten. Er ikke sånn veldig gira på lukten som de pratet på... Så får se om det blir litt pause på vinteren, når bøttene ikke kan vaskes ute. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (3 timer siden):

Fått bokashi bøttene mine! Men tar de ikke i bruk før etter jul. Men det blir spennende. Hørte en podcast om bokashi og de hadde god erfaring med det, blir litt å forberede på vinteren da, men det positive er at all brukt jord kan bli som ny igjen om det blandes med komposten. Er ikke sånn veldig gira på lukten som de pratet på... Så får se om det blir litt pause på vinteren, når bøttene ikke kan vaskes ute. 

Blir spennende å høre hvordan det går :jepp: Veldig greit å lage egen ny jord da! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (1 time siden):

Blir spennende å høre hvordan det går :jepp: Veldig greit å lage egen ny jord da! 

Ja, gleder meg! Blir gøy å se hvordan planter liker jorden!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ser på han Monty fyren som driver med hager. Enten så minner han meg om noen, eller så er han sjarmerende, det er noe jeg ikke kan sette fingeren på. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (Akkurat nå):

Jeg ser på han Monty fyren som driver med hager. Enten så minner han meg om noen, eller så er han sjarmerende, det er noe jeg ikke kan sette fingeren på. 

Han er ganske så søt og tenk all den hagekunnskapen! :daane:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har pakket inn to store kasser med plantet løk i finmasket hønsenetting. Blir et spennende eksperiment, må bare huske å ta det bort før de vokser for mye! :P Jeg får lage noen mobilalarmer til meg selv så jeg husker å sjekke på nyåret :Nikke:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (Akkurat nå):

Jeg har pakket inn to store kasser med plantet løk i finmasket hønsenetting. Blir et spennende eksperiment, må bare huske å ta det bort før de vokser for mye! :P Jeg får lage noen mobilalarmer til meg selv så jeg husker å sjekke på nyåret :Nikke:

Oi så spennende da! Det må du fortelle oss om når det begynner å ta form!  :jepp:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (3 minutter siden):

Han er ganske så søt og tenk all den hagekunnskapen! :daane:

Kunne du tenke deg å gå hånd i hånd med han, med hver sin vannkanne gjennom hagen? :lur:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi så spennende da! Det må du fortelle oss om når det begynner å ta form!  :jepp:

Det skal jeg! Med mitt hell blir alt spist av mus den dagen jeg fjerner det :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne du tenke deg å gå hånd i hånd med han, med hver sin vannkanne gjennom hagen? :lur:

Det var nå kanskje å ta litt hardt i! :fnise: Men, han kunne gjerne komme og fikse litt ute i hagen min altså! :jepp:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (29 minutter siden):

Det var nå kanskje å ta litt hardt i! :fnise: Men, han kunne gjerne komme og fikse litt ute i hagen min altså! :jepp:

:ler: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ble tvangsforet med milkshake i dag. Ble veldig mett... nå tenker jeg å prøve å finne noe å se på, men vet ikke hva. Ikke noe frister, ligger under pledd for i dag er det huskaldt! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (35 minutter siden):

Milkshake-tvangsforing høres ikke noe særlig ut :unsure: Men, så er ikke jeg veldig glad I milkshake heller da.

Er i utgangspunktet glad i sånn, men det holder lenge med én!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (1 minutt siden):

Er i utgangspunktet glad i sånn, men det holder lenge med én!

Det vil jeg tro! 

:ler:

Du, har du funnet en ny, bra serie?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...