Daryl Dixon Skrevet 23. november 2021 Forfatter #2321 Del Skrevet 23. november 2021 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 23. november 2021 #2322 Del Skrevet 23. november 2021 (endret) Jeg har drevet og eksperimentert med hvor lenge pizzaen skal hvile etter den kommer ut av ovnen før den smaker 👌 Har landet på 30 min, men det er en tålmodighetsprøve når man er suuuulten Endret 23. november 2021 av Rumle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 23. november 2021 #2323 Del Skrevet 23. november 2021 Daryl Dixon skrev (1 minutt siden): Åhhh! 😍 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 23. november 2021 Forfatter #2324 Del Skrevet 23. november 2021 Så en og en halv episode om drapene i akebakken i dag, hørt podcast om det før, men ble for kraftig kost i dag og måtte skru av. Grusomt. Stakkars barn, offer og foreldre. Fikk nesten trang til å trøste et barn etter å ha sett noe sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 24. november 2021 #2325 Del Skrevet 24. november 2021 Daryl Dixon skrev (3 timer siden): Herrlighet da Rumle skrev (3 timer siden): Jeg har drevet og eksperimentert med hvor lenge pizzaen skal hvile etter den kommer ut av ovnen før den smaker 👌 Har landet på 30 min, men det er en tålmodighetsprøve når man er suuuulten Hvile? Noen som gjør sånt altså? Så bra at du fikk bakt deg pizza også 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 24. november 2021 #2326 Del Skrevet 24. november 2021 Daryl Dixon skrev (2 timer siden): Så en og en halv episode om drapene i akebakken i dag, hørt podcast om det før, men ble for kraftig kost i dag og måtte skru av. Grusomt. Stakkars barn, offer og foreldre. Fikk nesten trang til å trøste et barn etter å ha sett noe sånn. Jeg så en halv episode, men så klarte jeg ikke mer. Så tragisk og ubehagelig sak, virker som de små guttene var uskyldige også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 24. november 2021 Forfatter #2327 Del Skrevet 24. november 2021 Rumle skrev (9 timer siden): Jeg har drevet og eksperimentert med hvor lenge pizzaen skal hvile etter den kommer ut av ovnen før den smaker 👌 Har landet på 30 min, men det er en tålmodighetsprøve når man er suuuulten Jeg klarer som regel å la den stå i 10minutter, men lasagnen må stå i hverfall 20min. Og som du sier tålmodighetsprøve! I natt drømte jeg om pålegg, så når jeg våknet hadde jeg lyst på blåmuggost og pultost på knekkebrød. Godt jeg skal handle i dag da. God morgen i boka hvertfall! Jeg får besøk av min spl ( ikke alle som har sin egen , og han er vel ikke min da, bare i ca 1 time i uka. Og heller ikke SÅNN min.. dette ble dumt) om noen timer, og så blir det handling i kveld med SB. Det er min plan. Mulig jeg ser litt på den dokumentaren... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 24. november 2021 #2328 Del Skrevet 24. november 2021 Daryl Dixon skrev (2 timer siden): Jeg klarer som regel å la den stå i 10minutter, men lasagnen må stå i hverfall 20min. Og som du sier tålmodighetsprøve! I natt drømte jeg om pålegg, så når jeg våknet hadde jeg lyst på blåmuggost og pultost på knekkebrød. Godt jeg skal handle i dag da. God morgen i boka hvertfall! Jeg får besøk av min spl ( ikke alle som har sin egen , og han er vel ikke min da, bare i ca 1 time i uka. Og heller ikke SÅNN min.. dette ble dumt) om noen timer, og så blir det handling i kveld med SB. Det er min plan. Mulig jeg ser litt på den dokumentaren... Ja, det er kjempevanskelig, men synes den smaker mye bedre når den har hvilt seg litt. Startet dette etter å sikkert ha brent meg hundredevis av ganger på ost i forskjellige varianter Pultost har jeg aldri smakt, er litt skeptisk 🤔 blåskimmelost er jeg veldig glad i Her ble det Østavind på rugsprø til frokost, med gravensteinseple ved siden av. Helt ny ost for meg det, likte den godt, overraskende god Håper du får en fin dag 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 24. november 2021 #2329 Del Skrevet 24. november 2021 Rumle skrev (5 minutter siden): Ja, det er kjempevanskelig, men synes den smaker mye bedre når den har hvilt seg litt. Startet dette etter å sikkert ha brent meg hundredevis av ganger på ost i forskjellige varianter Pultost har jeg aldri smakt, er litt skeptisk 🤔 blåskimmelost er jeg veldig glad i Her ble det Østavind på rugsprø til frokost, med gravensteinseple ved siden av. Helt ny ost for meg det, likte den godt, overraskende god Håper du får en fin dag Slike oster.. Er det godt? Har aldri smakt noe som helst sånt noe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 24. november 2021 #2330 Del Skrevet 24. november 2021 Sola de skrev (Akkurat nå): Slike oster.. Er det godt? Har aldri smakt noe som helst sånt noe. Ja, jeg synes jo det, er veldig glad i ost Hvilke oster liker du? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 24. november 2021 #2331 Del Skrevet 24. november 2021 Rumle skrev (Akkurat nå): Ja, jeg synes jo det, er veldig glad i ost Hvilke oster liker du? Jarlsberg, norvegia ( av og til hvertfall), gräddost, edamerost, leerdammer, rekeost, diverse brunoster. Er vel det tror jeg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 24. november 2021 #2332 Del Skrevet 24. november 2021 (endret) Mozarella og Endret 24. november 2021 av Sola de Og cottage cheese Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 24. november 2021 #2333 Del Skrevet 24. november 2021 (endret) Sola de skrev (10 minutter siden): Jarlsberg, norvegia ( av og til hvertfall), gräddost, edamerost, leerdammer, rekeost, diverse brunoster. Er vel det tror jeg Men da liker du jo en del, kanskje du kan prøve først noen som minner om disse? Østavind feks som jeg prøvde i dag minner litt om Jarlsberg, ser ut som skivet gräddost men er mye, mye tørrere og litt skarpere. Hva med kremoster, liker du det? Jeg har spist mye Kremgo med afrikansk paprika i det siste, den er mild og god, men med litt smak i, veldig god på grovbrødskive med tomat på Endret 24. november 2021 av Rumle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 24. november 2021 #2334 Del Skrevet 24. november 2021 Rumle skrev (31 minutter siden): Men da liker du jo en del, kanskje du kan prøve først noen som minner om disse? Østavind feks som jeg prøvde i dag minner litt om Jarlsberg, ser ut som skivet gräddost men er mye, mye tørrere og litt skarpere. Hva med kremoster, liker du det? Jeg har spist mye Kremgo med afrikansk paprika i det siste, den er mild og god, men med litt smak i, veldig god på grovbrødskive med tomat på Jeg har bare spist to Den mandarin og ananas og den der creme cherie kirsebær. Ingen andre. Om den er mild, kan den kanskje testes ut Jeg er så skeptisk til den type oster. Sånn muggoster og slikt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 24. november 2021 #2335 Del Skrevet 24. november 2021 (endret) Sola de skrev (4 timer siden): Jeg har bare spist to Den mandarin og ananas og den der creme cherie kirsebær. Ingen andre. Om den er mild, kan den kanskje testes ut Jeg er så skeptisk til den type oster. Sånn muggoster og slikt Ja, hold deg til de milde du, sikkert lurt det. Er jo ikke noe poeng i å spise noe bare for å gjøre det. Hva med Camembert og Brie, har du smakt det? Smakte en veldig god en for noen måneder siden, den var nesten som en smøreost, mild og skikkelig god. Men, hva var det den het igjen da Fant den! https://president.dk/produkter/president-creme-de-brie/ fint sted å starte før du eventuelt prøver deg på vanlig Brie Endret 24. november 2021 av Rumle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 24. november 2021 Forfatter #2336 Del Skrevet 24. november 2021 Jeg liker Castello blue creamy! Rumle skrev (5 timer siden): Håper du får en fin dag Takk, håper du og har hatt en fin dag! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 24. november 2021 #2337 Del Skrevet 24. november 2021 Daryl Dixon skrev (1 minutt siden): Jeg liker Castello blue creamy! Takk, håper du og har hatt en fin dag! Den er kjempegod! Takk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 24. november 2021 #2338 Del Skrevet 24. november 2021 (endret) Jeg har endelig fått plantet litt mer løk i dag, ble tvunget ut av langtidsvarselet på yr! Gikk det greit med sykepleieren? Endret 24. november 2021 av Rumle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 24. november 2021 Forfatter #2339 Del Skrevet 24. november 2021 Rumle skrev (6 minutter siden): Jeg har endelig fått plantet litt mer løk i dag, ble tvunget ut av langtidsvarselet på yr! Gikk det greit med sykepleieren? Jada, det gikk greit. Vi skulle egentlig gå tur i dag, men pga sur vind så droppet vi det. Så spurte han om jeg kunne spille på piano så da spilte jeg litt før vi pratet. Tungt tema i dag, men gikk greit. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 24. november 2021 #2340 Del Skrevet 24. november 2021 Daryl Dixon skrev (1 minutt siden): Jada, det gikk greit. Vi skulle egentlig gå tur i dag, men pga sur vind så droppet vi det. Så spurte han om jeg kunne spille på piano så da spilte jeg litt før vi pratet. Tungt tema i dag, men gikk greit. Bra det går greit å prate med ham, det har så mye å si 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå