Frøkensina Skrevet 23. november 2021 #2281 Del Skrevet 23. november 2021 Rumle skrev (8 minutter siden): Det finnes solsikkefrø inne enda, sjekket akkurat plantasjen, de har inne i mange butikker over hele landet Jeg har kjøpt litt meiseboller i år også, pleier ikke å gi det, så er spent på om de faller i smak. Så bra, takk! Hvor har du kjøpt meisebollene dine? De er veldig populære innimellom, kanskje jeg må ta sjansen på de i butikken. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 23. november 2021 #2282 Del Skrevet 23. november 2021 Frøkensina skrev (1 minutt siden): Så bra, takk! Hvor har du kjøpt meisebollene dine? De er veldig populære innimellom, kanskje jeg må ta sjansen på de i butikken. Jeg kjøpte på Plantasjen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 23. november 2021 Forfatter #2283 Del Skrevet 23. november 2021 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 23. november 2021 #2284 Del Skrevet 23. november 2021 Rumle skrev (7 minutter siden): Jeg kjøpte på Plantasjen Tror jeg har brukt både de og de fra Biltema på hytta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 23. november 2021 #2285 Del Skrevet 23. november 2021 Frøkensina skrev (16 minutter siden): Tror jeg har brukt både de og de fra Biltema på hytta Ja? Hva har du de i? Jeg må kjøpe noe å ha det i 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 23. november 2021 #2286 Del Skrevet 23. november 2021 Rumle skrev (2 minutter siden): Ja? Hva har du de i? Jeg må kjøpe noe å ha det i De plastboksene som de kommer i! 😅 Eller mener du materne kanskje? 🧐 Har to ulike på hytta og to ulike hjemme, men jeg har rotet vekk den ene. Den fineste hjemme er den røde nettinghytta jeg kjøpte på Gro’s hage. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 23. november 2021 #2287 Del Skrevet 23. november 2021 Frøkensina skrev (1 minutt siden): De plastboksene som de kommer i! 😅 Eller mener du materne kanskje? 🧐 Har to ulike på hytta og to ulike hjemme, men jeg har rotet vekk den ene. Den fineste hjemme er den røde nettinghytta jeg kjøpte på Gro’s hage. Åh ja, mente materne ja! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 23. november 2021 #2288 Del Skrevet 23. november 2021 Rumle skrev (1 minutt siden): Åh ja, mente materne ja! Nå begynner drømmeslottet jo! Må ringe mamma 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 23. november 2021 #2289 Del Skrevet 23. november 2021 Frøkensina skrev (Akkurat nå): Nå begynner drømmeslottet jo! Må ringe mamma Kos deg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 23. november 2021 Forfatter #2290 Del Skrevet 23. november 2021 Har nesten bare spist tørre sånne i flere dager nå, men nå har jeg lyst på burger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 23. november 2021 #2291 Del Skrevet 23. november 2021 Rumle skrev (48 minutter siden): Kos deg! Takk den er alltid koselig! Har du begynt å se på den? Daryl Dixon skrev (5 minutter siden): Har nesten bare spist tørre sånne i flere dager nå, men nå har jeg lyst på burger. På tide med en burger Jeg liker Finn Crisp så mye bedre enn disse, men det har de ikke på butikken her. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 23. november 2021 Forfatter #2292 Del Skrevet 23. november 2021 Frøkensina skrev (Akkurat nå): Takk den er alltid koselig! Har du begynt å se på den? På tide med en burger Jeg liker Finn Crisp så mye bedre enn disse, men det har de ikke på butikken her. Hvordan smaker de? Liker godt disse, de smaker mildt og godt. Liker at de er tynne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 23. november 2021 #2293 Del Skrevet 23. november 2021 Daryl Dixon skrev (2 minutter siden): Hvordan smaker de? Liker godt disse, de smaker mildt og godt. Liker at de er tynne. Bedre 😄 Og ikke så harde som rugsprø, de er vel tynnere Dessuten hadde vi de når jeg var liten Smaker ikke «sterkere» i allefall. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 23. november 2021 Forfatter #2294 Del Skrevet 23. november 2021 Lyst å prøve en med havre, men har ikke funnet det.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 23. november 2021 #2295 Del Skrevet 23. november 2021 Har barndomsminner av at jeg lekte med dem for når man har smør og brunost over så kan man klemme smøret gjennom de små hullene Fantes lenge før rugsprø. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 23. november 2021 #2296 Del Skrevet 23. november 2021 Daryl Dixon skrev (1 minutt siden): Lyst å prøve en med havre, men har ikke funnet det.. Kjøper bare den som heter original jeg, men kanskje havre er god. Det er Finn Crisp på de store Coop butikkene iallefall, litt usikker på hvor ellers de finnes nå. Før var de overalt 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 23. november 2021 Forfatter #2297 Del Skrevet 23. november 2021 Jeg var glad i startkjeks og kornmo som liten, og en annen kjeks som ikke finnes i Norge. Spiste det med smør eller prim. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 23. november 2021 #2298 Del Skrevet 23. november 2021 Kornmo liker jeg enda Hvordan var den utenlandske kjeksen da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 23. november 2021 Forfatter #2299 Del Skrevet 23. november 2021 Frøkensina skrev (5 minutter siden): Kornmo liker jeg enda Hvordan var den utenlandske kjeksen da? Den var søt, tror det var noe sirup i den, og litt kornete, men lett å bite i. Smuldret i munnen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 23. november 2021 #2300 Del Skrevet 23. november 2021 Frøkensina skrev (24 minutter siden): Takk den er alltid koselig! Har du begynt å se på den? --- Nei, har ikke det Daryl Dixon skrev (23 minutter siden): Hvordan smaker de? Liker godt disse, de smaker mildt og godt. Liker at de er tynne. Rugsprø er kjempegode, synes jeg. Spesielt med Jarlsberg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå