Rumle Skrevet 18. november 2021 #2121 Del Skrevet 18. november 2021 Daryl Dixon skrev (5 timer siden): Jeg vet ikke helt. Nå er det diskusjon mellom fastlege og psykiater. Fastlegen er irritert og vil at medisiner skal godkjennes av han. Jeg er litt skuffet og mistet litt tillit til psykiater, ble veldig dyster.. Når muskelstivheten er helt borte så kan det hende jeg skal ha lamictal ingen, bare alene i liten dose, den kan være den som ga så muskelstivhet, men da er det større kontroll på det. Jeg kunne ønske jeg bare kunne bli lobotomert. Forstår veldig godt at du blir deppa av dette Håper dere finner en løsning som kan fungere snart. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 18. november 2021 Forfatter #2122 Del Skrevet 18. november 2021 Jeg finner ikke igjen ringen min... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 18. november 2021 #2123 Del Skrevet 18. november 2021 Daryl Dixon skrev (44 minutter siden): Jeg finner ikke igjen ringen min... Mistet den inne eller ute? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 18. november 2021 Forfatter #2124 Del Skrevet 18. november 2021 Sola de skrev (1 minutt siden): Mistet den inne eller ute? Jeg har egentlig ikke registrert at jeg har tatt den av meg. Tenkte over det først i går, og letet i dag og finner den ikke... aner ikke hvor den kan være. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 18. november 2021 Forfatter #2125 Del Skrevet 18. november 2021 Robin liker ikke sølvpapir. Jeg testet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 18. november 2021 #2126 Del Skrevet 18. november 2021 Daryl Dixon skrev (1 time siden): Robin liker ikke sølvpapir. Jeg testet. Er han fornærmet nå? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 18. november 2021 Forfatter #2127 Del Skrevet 18. november 2021 Rumle skrev (2 minutter siden): Er han fornærmet nå? Nei, men jeg la litt på benken og spurte om han kunne tråkke på den. Når det raslet så løp han. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 18. november 2021 #2128 Del Skrevet 18. november 2021 Daryl Dixon skrev (6 minutter siden): Nei, men jeg la litt på benken og spurte om han kunne tråkke på den. Når det raslet så løp han. Aww det var skumle greier 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 18. november 2021 Forfatter #2129 Del Skrevet 18. november 2021 Rumle skrev (2 minutter siden): Aww det var skumle greier Ja, det så sånn ut. Men han hjalp til å teste teorien da hvertfall. Da har jeg gjort noe nyttig! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 18. november 2021 #2130 Del Skrevet 18. november 2021 Daryl Dixon skrev (1 time siden): Jeg har egentlig ikke registrert at jeg har tatt den av meg. Tenkte over det først i går, og letet i dag og finner den ikke... aner ikke hvor den kan være. Kanskje på kjøkkenet eller badet eller i gangen, eller nattbordet? Steder du pleier legge den om du tar den av. Har du brilleetuier? Kanskje i et av dem? Der du har nøklene liggende. I hanskerommet på bilen? Håper du snart finner den igjen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 18. november 2021 #2131 Del Skrevet 18. november 2021 Daryl Dixon skrev (1 time siden): Robin liker ikke sølvpapir. Jeg testet. Haha, så bra. Kjekt å ha testet ut 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 18. november 2021 Forfatter #2132 Del Skrevet 18. november 2021 Sola de skrev (8 minutter siden): Kanskje på kjøkkenet eller badet eller i gangen, eller nattbordet? Steder du pleier legge den om du tar den av. Har du brilleetuier? Kanskje i et av dem? Der du har nøklene liggende. I hanskerommet på bilen? Håper du snart finner den igjen. Sett over alt, alle skap og skuffer, etuier, inne i mobilomslaget, bilen.. må krype til korset og høre om SB har sett den. Er redd den har havnet i søppla. Den passer mer nå så tror ikke den bare har falt av. Håper det samme. Takk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 18. november 2021 #2133 Del Skrevet 18. november 2021 Daryl Dixon skrev (1 minutt siden): Sett over alt, alle skap og skuffer, etuier, inne i mobilomslaget, bilen.. må krype til korset og høre om SB har sett den. Er redd den har havnet i søppla. Den passer mer nå så tror ikke den bare har falt av. Håper det samme. Takk Kan den ha havnet mellom sofaputene, under senga, stolen, bord eller sofa? Håper han vet hvor den er. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 18. november 2021 #2134 Del Skrevet 18. november 2021 Kanskje den har falt på gulvet og Robin har brukt den som hockeypuck? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 18. november 2021 #2135 Del Skrevet 18. november 2021 Jeg pleide alltid å finne alt slags merkelige ting under kjøleskapet og lengst inne under kommoder og seng og sofa pga kattene i alle fall 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 18. november 2021 Forfatter #2136 Del Skrevet 18. november 2021 Sola de skrev (4 minutter siden): Kan den ha havnet mellom sofaputene, under senga, stolen, bord eller sofa? Håper han vet hvor den er. Skal endevende sofa og seng nå, takk for tips! Rumle skrev (2 minutter siden): Kanskje den har falt på gulvet og Robin har brukt den som hockeypuck? Du skal ikke se at det er usannsynlig at det har vært en liten hockey kamp med en hårete spiller.. får se under alle møbler! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 18. november 2021 #2137 Del Skrevet 18. november 2021 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Skal endevende sofa og seng nå, takk for tips! Du skal ikke se at det er usannsynlig at det har vært en liten hockey kamp med en hårete spiller.. får se under alle møbler! Lykke til! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 18. november 2021 Forfatter #2138 Del Skrevet 18. november 2021 Ned på alle 4 og krappe huset rundt! Klar, ferdig, GÅ! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 18. november 2021 Forfatter #2139 Del Skrevet 18. november 2021 Nei... finner ikke. Ikke har SB sett heller. Har nok blitt kastet, eller så dukker den oppigjen når jeg slutter å lete. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 18. november 2021 Forfatter #2140 Del Skrevet 18. november 2021 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå