Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.

Daryl Dixon

Anbefalte innlegg

Daryl Dixon skrev (5 timer siden):

Jeg vet ikke helt.  Nå er det diskusjon mellom fastlege og psykiater. Fastlegen er irritert og vil at medisiner skal godkjennes av han. Jeg er litt skuffet og mistet litt tillit til psykiater, ble veldig dyster.. Når muskelstivheten er helt borte så kan det hende jeg skal ha lamictal ingen, bare alene i liten dose, den kan være den som ga så muskelstivhet, men da er det større kontroll på det. Jeg kunne ønske jeg bare kunne bli lobotomert. 

Forstår veldig godt at du blir deppa av dette :troest: Håper dere finner en løsning som kan fungere snart. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sola de skrev (1 minutt siden):

Mistet den inne eller ute?

Jeg har egentlig ikke registrert at jeg har tatt den av meg. Tenkte over det først i går, og letet i dag og finner den ikke... aner ikke hvor den kan være.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rumle skrev (2 minutter siden):

Er han fornærmet nå? :fnise:

Nei, men jeg la litt på benken og spurte om han kunne tråkke på den. Når det raslet så løp han. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (6 minutter siden):

Nei, men jeg la litt på benken og spurte om han kunne tråkke på den. Når det raslet så løp han. 

Aww det var skumle greier :Nikke:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aww det var skumle greier :Nikke:

Ja, det så sånn ut. Men han hjalp til å teste teorien da hvertfall. Da har jeg gjort noe nyttig!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (1 time siden):

Jeg har egentlig ikke registrert at jeg har tatt den av meg. Tenkte over det først i går, og letet i dag og finner den ikke... aner ikke hvor den kan være.

Kanskje på kjøkkenet eller badet eller i gangen, eller nattbordet? Steder du pleier legge den om du tar den av. Har du brilleetuier? Kanskje i et av dem? Der du har nøklene liggende. I hanskerommet på bilen? Håper du snart finner den igjen.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (1 time siden):

Robin liker ikke sølvpapir. Jeg testet. 

Haha, så bra. Kjekt å ha testet ut :Nikke:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (8 minutter siden):

Kanskje på kjøkkenet eller badet eller i gangen, eller nattbordet? Steder du pleier legge den om du tar den av. Har du brilleetuier? Kanskje i et av dem? Der du har nøklene liggende. I hanskerommet på bilen? Håper du snart finner den igjen.

Sett over alt, alle skap og skuffer, etuier, inne i mobilomslaget, bilen.. må krype til korset og høre om SB har sett den. Er redd den har havnet i søppla. Den passer mer nå så tror ikke den bare har falt av. Håper det samme. Takk :blomst:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (1 minutt siden):

Sett over alt, alle skap og skuffer, etuier, inne i mobilomslaget, bilen.. må krype til korset og høre om SB har sett den. Er redd den har havnet i søppla. Den passer mer nå så tror ikke den bare har falt av. Håper det samme. Takk :blomst:

Kan den ha havnet mellom sofaputene, under senga, stolen, bord eller sofa? Håper han vet hvor den er.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg pleide alltid å finne alt slags merkelige ting under kjøleskapet og lengst inne under kommoder og seng og sofa pga kattene i alle fall :fnise:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (4 minutter siden):

Kan den ha havnet mellom sofaputene, under senga, stolen, bord eller sofa? Håper han vet hvor den er.

Skal endevende sofa og seng nå, takk for tips!

Kanskje den har falt på gulvet og Robin har brukt den som hockeypuck? :vetikke:

Du skal ikke se at det er usannsynlig at det har vært en liten hockey kamp med en hårete spiller.. får se under alle møbler! 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Daryl Dixon skrev (Akkurat nå):

Skal endevende sofa og seng nå, takk for tips!

Du skal ikke se at det er usannsynlig at det har vært en liten hockey kamp med en hårete spiller.. får se under alle møbler! 

Lykke til! :ler:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei... finner ikke. Ikke har SB sett heller. Har nok blitt kastet, eller så dukker den oppigjen når jeg slutter å lete. :sukk:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...