Daryl Dixon Skrevet 6. november 2021 Forfatter #2041 Del Skrevet 6. november 2021 Rumle skrev (3 minutter siden): Jeg mistet sjokoladekjeksen min oppi kaffekoppen Ble det en god combo? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 6. november 2021 #2042 Del Skrevet 6. november 2021 Daryl Dixon skrev (1 minutt siden): Ble det en god combo? Nei, det er rart det der, godt med litt kaffe på, men hvis den faller nedi blir det ekkelt. Skal ikke være enkelt å være en Rumle altså 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 6. november 2021 #2043 Del Skrevet 6. november 2021 Rumle skrev (6 minutter siden): Så fint ❤ Håper det blir en god tur! Takk! Får sånn angst rett før jeg skal dra Rumle skrev (6 minutter siden): Jeg mistet sjokoladekjeksen min oppi kaffekoppen Lag deg en ny? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 6. november 2021 #2044 Del Skrevet 6. november 2021 Smart dings Men ganske stygg + helt ærlig, ville aldri blitt brukt 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 6. november 2021 #2045 Del Skrevet 6. november 2021 Rumle skrev (Akkurat nå): Smart dings Men ganske stygg + helt ærlig, ville aldri blitt brukt Er det mulig Nei den ville jeg nok ikke brukt heller. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 6. november 2021 #2046 Del Skrevet 6. november 2021 Frøkensina skrev (Akkurat nå): Takk! Får sånn angst rett før jeg skal dra Lag deg en ny? Må visst det! Det går bra! Pust med magen! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 6. november 2021 #2047 Del Skrevet 6. november 2021 Rumle skrev (Akkurat nå): Må visst det! Det går bra! Pust med magen! Ok! Trenger visst litt 😅 Ja gjør det, og hold godt i kjeksen! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 6. november 2021 #2048 Del Skrevet 6. november 2021 Frøkensina skrev (Akkurat nå): Ok! Trenger visst litt 😅 Ja gjør det, og hold godt i kjeksen! Det skal jeg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 6. november 2021 Forfatter #2049 Del Skrevet 6. november 2021 Rumle skrev (9 minutter siden): Nei, det er rart det der, godt med litt kaffe på, men hvis den faller nedi blir det ekkelt. Skal ikke være enkelt å være en Rumle altså Smeltet sjokolade i kaffen er litt ekkelt ja... blir sånn snerk liksom. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 6. november 2021 #2050 Del Skrevet 6. november 2021 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Smeltet sjokolade i kaffen er litt ekkelt ja... blir sånn snerk liksom. Ja, det har jeg eksperimentert mye med, det blander seg jo aldri! Varm sjokolade med litt kaffe i derimot, det er veldig godt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 6. november 2021 #2051 Del Skrevet 6. november 2021 Heter det virkelig eksperimentert? Det ser fryktelig feil ut 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 6. november 2021 Forfatter #2052 Del Skrevet 6. november 2021 Rumle skrev (38 minutter siden): Heter det virkelig eksperimentert? Det ser fryktelig feil ut 😅 Måtte Google. Er riktig det. 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 6. november 2021 Forfatter #2053 Del Skrevet 6. november 2021 Jeg har vært ute på en kort luftetur. Litt dagslys og litt frisk luft. Det er kjølig, bet godt i øra, og brillene dugget skikkelig når jeg kom hjem. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 6. november 2021 Forfatter #2054 Del Skrevet 6. november 2021 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 6. november 2021 Forfatter #2055 Del Skrevet 6. november 2021 Pappa skulle lage middag, og ba meg bare sette på plata og sette kjelen på, det gjorde jeg. Så kommer han og sier: Du, du må være ekstra obs på alt du gjør nå om dagen. Ikke noe koking eller steking på egenhånd. Du skrudde på plata, men satte kjelen på en annen plate. Ikke noe varmmat så lenge du er ekstra susete. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 7. november 2021 Forfatter #2056 Del Skrevet 7. november 2021 Rådyr i hagen. Gikk rett bort på epletreet, jeg skulle til å banke på vinduet, men pappa måtte ta et bilde først. Bruker jo så lang tid på å få opp kamera. Ta bilde så jeg får jaga den unna da! Banket på vinduet, og den spratt elegant unna. Orker ikke at de skal begynne å ødelegge hagen min altså. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 7. november 2021 #2057 Del Skrevet 7. november 2021 Forstår deg godt 😊 Rådyr er veldig fine og koselige dyr, men også utrolig frekke😲 Selv elgen foretrekker å snike seg inn i hagen etter mat om natten, men rådyret kan spankulere rett inn midt på dagen 😲 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 7. november 2021 Forfatter #2058 Del Skrevet 7. november 2021 Entern skrev (1 minutt siden): Forstår deg godt 😊 Rådyr er veldig fine og koselige dyr, men også utrolig frekke😲 Selv elgen foretrekker å snike seg inn i hagen etter mat om natten, men rådyret kan spankulere rett inn midt på dagen 😲 Ja, de har kun gått igjennom en sjeldent gang her, ellers oppholdt seg på jordene rundt. Leser litt nå om blodmel, det skyr de vist. Det er det letteste tenker jeg, å strø litt rundt. I stede for å pakke inn hele hagen.. Prøve det først, strø på regelmessig i vinter. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 7. november 2021 Forfatter #2059 Del Skrevet 7. november 2021 Det lukter kanel, et eller annet står i ovnen og stekes, det er ikke jeg som er kokken. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 7. november 2021 #2060 Del Skrevet 7. november 2021 Daryl Dixon skrev (4 timer siden): Det lukter kanel, et eller annet står i ovnen og stekes, det er ikke jeg som er kokken. Høres hyggelig ut 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå