Daryl Dixon Skrevet 3. november 2021 Forfatter #1981 Del Skrevet 3. november 2021 Frøkensina skrev (1 minutt siden): Skulle hatt en sånn! 🥰 En i hver armkrok 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 3. november 2021 #1982 Del Skrevet 3. november 2021 Daryl Dixon skrev (15 minutter siden): En i hver armkrok JA! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 3. november 2021 Forfatter #1983 Del Skrevet 3. november 2021 Side 100! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 3. november 2021 Forfatter #1984 Del Skrevet 3. november 2021 Jeg sovnet og drømte at jeg skulle være med i en dokumentar. Hadde kamera rundt meg hele tiden. Godt å våkne. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 3. november 2021 #1985 Del Skrevet 3. november 2021 Daryl Dixon skrev (2 timer siden): Side 100! Jammen gratulerer! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 3. november 2021 #1986 Del Skrevet 3. november 2021 Kan man lage noe godt nok av kylling, tacokrydder og pitabrød? Har ikke tomater. Har en agurk og salsa/rømme. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 3. november 2021 Forfatter #1987 Del Skrevet 3. november 2021 Frøkensina skrev (10 minutter siden): Kan man lage noe godt nok av kylling, tacokrydder og pitabrød? Har ikke tomater. Har en agurk og salsa/rømme. Kylling med tacokrydder og tzatziki I pita? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 3. november 2021 #1988 Del Skrevet 3. november 2021 (endret) Daryl Dixon skrev (24 minutter siden): Kylling med tacokrydder og tzatziki I pita? Kunne blitt det ja, nå ble det kylling i en form med kokosmelk, krydder og hvitløk. Akkuratsatt den inn, ikke sikker på hva jeg vil/orker å ha til den 😅 Litt stressa for planen er å være hos mamma i morgen og jeg burde ha ordnet en del ting først. Da er ikke sen middag så lurt, men sen er bedre enn ingenting når man har spist ett rundstykke og noe godteri hele dagen. Endret 3. november 2021 av Frøkensina 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 3. november 2021 Forfatter #1989 Del Skrevet 3. november 2021 Frøkensina skrev (7 minutter siden): Kunne blitt det ja, nå ble det kylling i en form med kokosmelk, krydder og hvitløk. Akkuratsatt den inn, ikke sikker på hva jeg vil/orker å ha til den 😅 Litt stressa for planen er å være hos mamma i morgen og jeg burde ha ordnet en del ting først. Da er ikke sen middag så lurt, men sen er bedre enn ingenting når man har spist ett rundstykke og noe godteri hele dagen. Skjønner det. Er lett å hoppe over måltider. Men godt du får i deg litt da, uansett når. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 4. november 2021 Forfatter #1990 Del Skrevet 4. november 2021 Nå har jeg stått opp... god morgen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 5. november 2021 Forfatter #1991 Del Skrevet 5. november 2021 Er så trøtt. Orker ikke stå på beina, ikke mat ingenting, er lysky og. Mistenker bivirkninger. Det er godt jeg ikke har det travelt, så jeg kryper opp i sofaen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 5. november 2021 #1992 Del Skrevet 5. november 2021 (endret) Daryl Dixon skrev (5 timer siden): Er så trøtt. Orker ikke stå på beina, ikke mat ingenting, er lysky og. Mistenker bivirkninger. Det er godt jeg ikke har det travelt, så jeg kryper opp i sofaen. Utrolig kjedelig med så mye bivirkninger. Vet du om det er forbigående? Håper det går seg til snart Endret 5. november 2021 av Rumle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 5. november 2021 Forfatter #1993 Del Skrevet 5. november 2021 Rumle skrev (1 time siden): Utrolig kjedelig med så mye bivirkninger. Vet du om det er forbigående? Håper det går seg til snart Det er mulig det er forbigående, stod som vanlig bivirkning første tiden. Men mye andre bivirkninger og, som ikke passer godt til feks hjerte og lungesjuke. Var så trøtt og slapp at jeg egentlig ikke orket å møte opp på time i dag, men pappa var irritert forde han mente jeg var dopet, så da stappa han meg i bilen og dro meg dit. Skal se etter 2 uker først om om det er skal ras bort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 5. november 2021 #1994 Del Skrevet 5. november 2021 Daryl Dixon skrev (7 minutter siden): Det er mulig det er forbigående, stod som vanlig bivirkning første tiden. Men mye andre bivirkninger og, som ikke passer godt til feks hjerte og lungesjuke. Var så trøtt og slapp at jeg egentlig ikke orket å møte opp på time i dag, men pappa var irritert forde han mente jeg var dopet, så da stappa han meg i bilen og dro meg dit. Skal se etter 2 uker først om om det er skal ras bort. Bra dixonpappa passer på 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 5. november 2021 #1995 Del Skrevet 5. november 2021 Viktig at du blir godt fulgt opp da og flink pappa ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 5. november 2021 Forfatter #1996 Del Skrevet 5. november 2021 Frøkensina skrev (8 minutter siden): Viktig at du blir godt fulgt opp da og flink pappa ❤️ Han er god. Burde få slippe å passe på voksne barn da, stakkar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 5. november 2021 #1997 Del Skrevet 5. november 2021 Daryl Dixon skrev (1 minutt siden): Han er god. Burde få slippe å passe på voksne barn da, stakkar Prøv å ikke tenk på den måten (kjenner den igjen fra meg selv) Han er sikkert glad for at han er her og kan hjelpe deg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 5. november 2021 Forfatter #1998 Del Skrevet 5. november 2021 snart vinter, og lukten av kald pels står for tur. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 5. november 2021 #1999 Del Skrevet 5. november 2021 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): snart vinter, og lukten av kald pels står for tur. Tror jeg hadde vært gladere med et dyr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 5. november 2021 Forfatter #2000 Del Skrevet 5. november 2021 Frøkensina skrev (1 minutt siden): Tror jeg hadde vært gladere med et dyr. De gir mye glede. Katten min sov på meg i sted, la hodet ned på hånda mi og lagde sånne gode koselyder. Det er så koselig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå