Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.

Daryl Dixon

Anbefalte innlegg

Frøkensina skrev (Akkurat nå):

ÅH ER DET :bond: :mynona:

Kos deg!! 

Tror det? Usikker på alt i dag jeg visst, vi får se :fnise: :vinke:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rumle skrev (Akkurat nå):

Tror det? Usikker på alt i dag jeg visst, vi får se :fnise: :vinke:

Sjekker nå, og det er i allefall en episode!! Takk for at du minte meg på det! :fnise: :vinke:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, ble krangling her... Men har kjøpt 3 eller 4 typer tulipan, masse krokus, perlemorsblomst, noen snø liljer. Skal ha det i det lille skoholtet. Har igjen litt allium og tullipaner fra det forrige jeg kjøpte og. Håper det blir bra. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (1 time siden):

Sorry, ble krangling her... Men har kjøpt 3 eller 4 typer tulipan, masse krokus, perlemorsblomst, noen snø liljer. Skal ha det i det lille skoholtet. Har igjen litt allium og tullipaner fra det forrige jeg kjøpte og. Håper det blir bra. 

:klemmer: Høres kjempefint ut!! 😍

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krokus lever i generasjoner.. eneste problemet er rådyr akkurat som med tulipaner 😅I år hadde jeg perleblomster for første gang som jeg satt i fjor og de ble nydelige! Det vil si jeg har satt de på balkongen før, men ikke blitt noe av. De på hytta blomstret supert. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkensina skrev (24 minutter siden):

Krokus lever i generasjoner.. eneste problemet er rådyr akkurat som med tulipaner 😅I år hadde jeg perleblomster for første gang som jeg satt i fjor og de ble nydelige! Det vil si jeg har satt de på balkongen før, men ikke blitt noe av. De på hytta blomstret supert. 

Da er det håp for fin blomstring! :jepp: 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daryl Dixon skrev (1 time siden):

Det blir fint! :jepp:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snø liljer, er det snøklokker eller klosterklokker eller? Allium er ofte lett å få til, men de tåler ikke så mye vinterfuktighet, litt sensitive på dårlig drenering. Blir en herlig blanding alt dette, noe for flere perioder fra tidlig vår til sen vår :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snø liljer, er det snøklokker eller klosterklokker eller? Allium er ofte lett å få til, men de tåler ikke så mye vinterfuktighet, litt sensitive på dårlig drenering. Blir en herlig blanding alt dette, noe for flere perioder fra tidlig vår til sen vår :hoppe:

Ja, snøklokker heter det ja. Ikke liljer. Allium står et sted der det er ganske godt drenert, håper den vil spire, for de er nydelige! Og de står mer synlig til. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (5 minutter siden):

Ja, snøklokker heter det ja. Ikke liljer. Allium står et sted der det er ganske godt drenert, håper den vil spire, for de er nydelige! Og de står mer synlig til. 

De er som oftest veldig greie, har bare merket at jeg i blant har satt noen på feil sted 😅 Angrer litt på at jeg ikke har satt flere av de rødlige som blomstrer på sommeren for de ble helt dekket av humler når de blomstret, og jeg er usikker på om de kommer tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De er som oftest veldig greie, har bare merket at jeg i blant har satt noen på feil sted 😅 Angrer litt på at jeg ikke har satt flere av de rødlige som blomstrer på sommeren for de ble helt dekket av humler når de blomstret, og jeg er usikker på om de kommer tilbake.

Trodde først at det var bare en type allium, lilla. Men er jo flere farger og størrelser. 

Allium og påskeliljer er omtrent de eneste løkene som er helt rådyrsikre.

Heldigvis holder rådyr seg på avstand her. Ser de daglig, men ennå ikke u hagen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (1 minutt siden):

Natta for rumler .. ha en fin kveld videre :vinke:

Natta. Håper du får en god natt. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (Akkurat nå):

Trodde først at det var bare en type allium, lilla. Men er jo flere farger og størrelser. 

Heldigvis holder rådyr seg på avstand her. Ser de daglig, men ennå ikke u hagen.

Ja det begynner å bli et godt utvalg i de :jepp: Ehehhe og så tør du å plante tulipaner! Det er som å sette fram en diger skål med kokain foran noen på avrusning eller noe sånt 😂 Men jeg heier på at de ikke tør å komme inn i hagen din på noen år enda :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Frøkensina skrev (1 minutt siden):

Tror nok det er lurt å komme igang med det gjerdet snart da, gjerne 4 meter høyt :fnise:

Som et fengsel! Ingen kommer inn og ingen kommer ut!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (Akkurat nå):

Som et fengsel! Ingen kommer inn og ingen kommer ut!

Høres ut som en god plan 😂 :tommelsmil:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må jeg prøve å sove. Kvalm og stresset. Søvn er beste måte å nullstille seg på. Natti natt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...