Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.

Daryl Dixon

Anbefalte innlegg

Frøkensina skrev (29 minutter siden):

Nå starter det et program om fremtidens hager på nrk.

Er det bra? 🙂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

23 hours ago, Daryl Dixon said:

Dagens tur unnagjort. Gikk veldig bra i dag. På ulent terreng sjangler jeg veldig, noe som SB synes ser komisk ut og klarte ikke dy seg, måtte komme med en kommentar. "Knotten bærer frakk med stoppdekkmønster, han er aktiv fargeblind og overkjørt en rekke ganger. Utpreget sårbeint, uryddig gangsett, og spiller kontrabass ved høytidelige anledninger." :jepp: Kan godt være en figur fra flåklypa jeg. 

Har fått høre at jeg ligner på Ludvig i Flåklypa. :ler:   Selv sjangler jeg i alt som er mer ulendt enn fortauskanten.  Er en litt bratt skråning her jeg bor og har fått høre at jeg går den som om jeg tror jeg kan falle ned i et bunnløst hull. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (10 minutter siden):

Har fått høre at jeg ligner på Ludvig i Flåklypa. :ler:   Selv sjangler jeg i alt som er mer ulendt enn fortauskanten.  Er en litt bratt skråning her jeg bor og har fått høre at jeg går den som om jeg tror jeg kan falle ned i et bunnløst hull. 

:hoho:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag tok jeg heller en treningsøkt inne, med styrke. Ble en bra økt, og nå er jeg sulten. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (36 minutter siden):

Er det bra? 🙂

Var litt interessant i allefall :jepp: Likte den etelleranna-manor i England som dyrket masse mat til restauranten sin og takhagen på et supermarked i Canada som dyrket fersk mat og blomster til salgs i butikken rett under. Dansk program.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkensina skrev (3 minutter siden):

Var litt interessant i allefall :jepp: Likte den etelleranna-manor i England som dyrket masse mat til restauranten sin og takhagen på et supermarked i Canada som dyrket fersk mat og blomster til salgs i butikken rett under. Dansk program.

Høres interessant ut :jepp:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rumle skrev (6 minutter siden):

Høres interessant ut :jepp:

Hadde gjerne handlet i sånne supermarkeder, med litt ulike grønnsaker og frukt i sesong/tilgjengelig rett fra toppen av butikken :jepp: Tenker de smaker godt og i tillegg var de ikke sprøytet eller skippet verden over. Bare samlet sammen vasket og pakket på taket 😄

Det var ideen til en som bodde i manor’en (tror jeg, eller drev hagen) i 1880 at Londonfolk burde dyrke grønnsaker på takene sine. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkensina skrev (Akkurat nå):

Hadde gjerne handlet i sånne supermarkeder, med litt ulike grønnsaker og frukt i sesong/tilgjengelig rett fra toppen av butikken :jepp: Tenker de smaker godt og i tillegg var de ikke sprøytet eller skippet verden over. Bare samlet sammen vasket og pakket på taket 😄

Det var ideen til en som bodde i manor’en (tror jeg, eller drev hagen) i 1880 at Londonfolk burde dyrke grønnsaker på takene sine. 

Samme her, liker ideen, men hvor mye kan de dyrke på et tak, mon tro? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (1 minutt siden):

Samme her, liker ideen, men hvor mye kan de dyrke på et tak, mon tro? :klo:

Taket i canada var på 2500 m2 så det ble jo litt da. Nå er jo store deler av storbritannia bare murstein så enten om det er mat eller andre planter så ville grønne tak vært et stort pluss. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkensina skrev (Akkurat nå):

Taket i canada var på 2500 m2 så det ble jo litt da. Nå er jo store deler av storbritannia bare murstein så enten om det er mat eller andre planter så ville grønne tak vært et stort pluss. 

Sant det :Nikke:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant det :Nikke:

🌳🌳🌳🐝   😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg plantet krokus og scilla i dag :ler:

:hoho: Men, da kan jo jeg det også kanskje 😂👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg plantet krokus og scilla i dag :ler:

Er det løk?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (Akkurat nå):

Er det løk?

:jepp: Skulle vært plantet i fjor høst! Så har ikke mye håp om å se noe til de, men vi får nå se :ler:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (Akkurat nå):

Er det løk?

Ja blomsterløk! Som skal plantes om høsten, jeg har en diger haug av de uplantet :ler: 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Rumle skrev (Akkurat nå):

:jepp: Skulle vært plantet i fjor høst! Så har ikke mye håp om å se noe til de, men vi får nå se :ler:

Kanskje det går med noen så det er jo verdt et forsøk! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkensina skrev (1 minutt siden):

Kanskje det går med noen så det er jo verdt et forsøk! 

Ja, gøy å få testet det, om ikke annet 😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes det noen løkblomster som blomstrer på høsten?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...