Sola de Skrevet 29. mai 2021 #761 Del Skrevet 29. mai 2021 Rumle skrev (55 minutter siden): Det hender at de dukker opp på hagesenter innimellom, har funnet på hageland blant annet Skal se der. Er flere hagesentre i nærheten, så skal busse litt rundt når jeg er fullvaksinert blitt. Tør knapt å ta buss til og fra jobb før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 29. mai 2021 #762 Del Skrevet 29. mai 2021 Nå forsvant mange av hageplanene mine i allefall Folk har gått helt bananas jo! Det har aldri hendt før at de er utsolgt for så mye før juni har startet en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 29. mai 2021 #763 Del Skrevet 29. mai 2021 Frøkensina skrev (5 minutter siden): Nå forsvant mange av hageplanene mine i allefall Folk har gått helt bananas jo! Det har aldri hendt før at de er utsolgt for så mye før juni har startet en gang. Ser det er mye utsolgt for ting jeg kunne tenkt meg, her og 😕 Slik var det i fjor og. Da skulle jeg ha rabarbra. Fant til slutt på landetlandet, frø og sådde. Lot de være da, og er først i år det er noe avling å snakke om. Kunne tenkt meg en ripsbusk til, tilsvarende den jeg kjøpte i fjor, men den er utsolgt 😕 Så må vel ta en avlegger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 29. mai 2021 Forfatter #764 Del Skrevet 29. mai 2021 Utsolgt???? Her er det litt strengere restriksjoner nå, så har latt være å dra noen steder. Men da må jeg sæla på og handle når det åpner mer opp. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 29. mai 2021 #765 Del Skrevet 29. mai 2021 Var ute og vannet litt og fant masse nye blomkarsespirer og mange gladioler som var begynt å titte opp av jorden 😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 29. mai 2021 #766 Del Skrevet 29. mai 2021 Sola de skrev (1 time siden): Ser det er mye utsolgt for ting jeg kunne tenkt meg, her og 😕 Slik var det i fjor og. Da skulle jeg ha rabarbra. Fant til slutt på landetlandet, frø og sådde. Lot de være da, og er først i år det er noe avling å snakke om. Kunne tenkt meg en ripsbusk til, tilsvarende den jeg kjøpte i fjor, men den er utsolgt 😕 Så må vel ta en avlegger. Jeg mistenker at alle de med veldig god råd som har pleid å bruke masse penger på dyre ferier plustelig har funnet ut at de skal plante alt mulig i hagen. I tillegg til å kjøpe seg nytt hus, hytte og båt da, er jo et helt sprøtt marked på det også nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 29. mai 2021 #767 Del Skrevet 29. mai 2021 Rumle skrev (2 minutter siden): Var ute og vannet litt og fant masse nye blomkarsespirer og mange gladioler som var begynt å titte opp av jorden 😍 Har nettopp sådd blomkarser jeg 😅 Har du plantet gladioler i vår? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 29. mai 2021 #768 Del Skrevet 29. mai 2021 Frøkensina skrev (Akkurat nå): Har nettopp sådd blomkarser jeg 😅 Har du plantet gladioler i vår? Ja, plantet for 3-4 uker siden 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 29. mai 2021 #769 Del Skrevet 29. mai 2021 Daryl Dixon skrev (36 minutter siden): Utsolgt???? Her er det litt strengere restriksjoner nå, så har latt være å dra noen steder. Men da må jeg sæla på og handle når det åpner mer opp. Mener du at hagesenterne hos deg ikke har det tillatt med kunder i butikk? Sånn var det her tidligere i vår, men så fikk de jo åpne med begrenset adgang og nå er vel slusene helt åpne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 29. mai 2021 #770 Del Skrevet 29. mai 2021 Rumle skrev (1 minutt siden): Ja, plantet for 3-4 uker siden Det har jeg aldri prøvd før, men de er jo fine! Hvor lenge siden sådde du blomkarser da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 29. mai 2021 #771 Del Skrevet 29. mai 2021 (endret) Frøkensina skrev (4 minutter siden): Det har jeg aldri prøvd før, men de er jo fine! Hvor lenge siden sådde du blomkarser da? Hmm tror det var ca samtidig, litt usikker Ja, gladioler var nok den første blomsten som virkelig fikk opp øynene mine for blomster for mange år siden, så kommer alltid tilbake til de med jevne mellomrom 😊 De er litt lunefulle da, så ikke alltid jeg får de til, pluss de blomstrer veldig sent på høsten her så av og til når de ikke å blomstre før frosten, men krysser fingrene Endret 29. mai 2021 av Rumle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 29. mai 2021 #772 Del Skrevet 29. mai 2021 Er kjedelig å vente til etter at «allmuen» har gått lei av hage eller har reist til Dubai med å fullføre hageplaner da. Hadde blant annet tenkt til å plante Ritausma, Therese Bugnet og Wasagaming mot naboen etter å ha bygget opp med pallekarmer i sommer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 29. mai 2021 Forfatter #773 Del Skrevet 29. mai 2021 Frøkensina skrev (2 minutter siden): Mener du at hagesenterne hos deg ikke har det tillatt med kunder i butikk? Sånn var det her tidligere i vår, men så fikk de jo åpne med begrenset adgang og nå er vel slusene helt åpne. Vært begrenset hverfall, og oppfordret til å holde seg hjemme. Stengt på serveringssteder og frisørene osv.. Så har ikke vært noen steder. Tror de driver å letter restriksjoner nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 29. mai 2021 #774 Del Skrevet 29. mai 2021 Rumle skrev (1 minutt siden): Hmm tror det var ca samtidig, litt usikker Ok takk 😅 Bare lurer på hvor lenge jeg må vente/få vannet til mine dukker opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 29. mai 2021 #775 Del Skrevet 29. mai 2021 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Vært begrenset hverfall, og oppfordret til å holde seg hjemme. Stengt på serveringssteder og frisørene osv.. Så har ikke vært noen steder. Tror de driver å letter restriksjoner nå. Kanskje de har bestill/klikk og hent da som de hadde her, så kan du få tak i noe før alt er bortevekke 😅 Synes overhodet ikke det er gøy å gå i butikker fulle av folk nå. Har unngått det stort sett om ikke jeg MÅ ha mat. Vet aldri hvor noen med korona er liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 29. mai 2021 #776 Del Skrevet 29. mai 2021 Frøkensina skrev (1 minutt siden): Ok takk 😅 Bare lurer på hvor lenge jeg må vente/få vannet til mine dukker opp La du de i vann før du plantet? Jeg gjorde ikke det + det var ganske kaldt, så har nok brukt lengre tid en vanlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 29. mai 2021 #777 Del Skrevet 29. mai 2021 Rumle skrev (Akkurat nå): La du de i vann før du plantet? Jeg gjorde ikke det + det var ganske kaldt, så har nok brukt lengre tid en vanlig Nei gjorde ikke det. Jaja 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 29. mai 2021 #778 Del Skrevet 29. mai 2021 Frøkensina skrev (Akkurat nå): Nei gjorde ikke det. Jaja 😅 De dukker nok snart opp nå i varmen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 29. mai 2021 #779 Del Skrevet 29. mai 2021 Har noen igjen i pakken jeg kan gjøre det med og plante inpotter da, burde vel det snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 29. mai 2021 #780 Del Skrevet 29. mai 2021 Rumle skrev (Akkurat nå): De dukker nok snart opp nå i varmen Tja 😅 Spørs hva jeg får til da. Kan ikke vanne på hytta når jeg er hjemme og omvendt. Ble veldig lite av veldig mange blomkarser jeg sådde ute i fjor 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå