Gjest SVK Skrevet 28. mai 2021 #741 Del Skrevet 28. mai 2021 Har du sett Friends-episoden? Hva synes du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 28. mai 2021 Forfatter #742 Del Skrevet 28. mai 2021 SVK skrev (3 minutter siden): Har du sett Friends-episoden? Hva synes du? Nei, har ikke sett den. Trodde helt først de faktisk skulle lage en ekte episode, ikke mimring... Skal så klart se den, men har bare HBO nordic og ikke max. Har du sett? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 28. mai 2021 #743 Del Skrevet 28. mai 2021 Just now, Daryl Dixon said: Nei, har ikke sett den. Trodde helt først de faktisk skulle lage en ekte episode, ikke mimring... Skal så klart se den, men har bare HBO nordic og ikke max. Har du sett? Nei, jeg har ikke sett den. Jeg har sett veldig lite Friends så en mimreepisode om den serien er ikke helt min ting. På denne siden er det noen lenker om du ønsker å streame episoden: https://forum.kvinneguiden.no/topic/1482243-friends-the-reunion/page/2/#comments Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 28. mai 2021 Forfatter #744 Del Skrevet 28. mai 2021 SVK skrev (1 minutt siden): Nei, jeg har ikke sett den. Jeg har sett veldig lite Friends så en mimreepisode om den serien er ikke helt min ting. På denne siden er det noen lenker om du ønsker å streame episoden: https://forum.kvinneguiden.no/topic/1482243-friends-the-reunion/page/2/#comments Takk takk! Da skal jeg se på den en gang! 😁😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 29. mai 2021 #745 Del Skrevet 29. mai 2021 Daryl Dixon skrev (14 timer siden): Jeg er egentlig glad i å gå tur. Men etter i fjor, når jeg var pjusk og kompisene mine absolutt skulle ha meg med å gå, det gav så avsmak, så har jeg ikke turt å begi meg ut på tur etter det. Men får begynne å gå litt flere turer nå. Jeg husker det, om det var den fjellturen eller noe sånt? Hyttetur? Folk er dumme iblant altså. Men om du kan riste det av deg nå og finne tilbake til din egen turgladhet er jo det topp Rumle skrev (14 timer siden): Vi skulle jo vært naboer Jaaaaaaa! Sola de skrev (14 timer siden): Den må være noe av det vakreste jeg har sett av blomst Hvilken er det? Har to av den pga Rumle! En hjemme på balkongen og en på hytta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 29. mai 2021 #746 Del Skrevet 29. mai 2021 Rumle skrev (16 timer siden): Augusta Luise, helt nydelig 🥰 Uimotståelig nydelig Frøkensina skrev (1 time siden): Har to av den pga Rumle! En hjemme på balkongen og en på hytta Jeg skal på leting etter slik jeg og! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 29. mai 2021 #747 Del Skrevet 29. mai 2021 Sola de skrev (1 minutt siden): Uimotståelig nydelig Jeg skal på leting etter slik jeg og! Håper du finner! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 29. mai 2021 #748 Del Skrevet 29. mai 2021 Sola de skrev (1 minutt siden): Uimotståelig nydelig Jeg skal på leting etter slik jeg og! Har sett den et par steder, så du finner den sikkert! Ellers så kan du bestille den fra Lundeby Utrolig sterk og god duft på de i tillegg til vakker 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 29. mai 2021 #749 Del Skrevet 29. mai 2021 Rumle skrev (1 minutt siden): Håper du finner! Vi skulle fått salgsprosent! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 29. mai 2021 #750 Del Skrevet 29. mai 2021 Frøkensina skrev (Akkurat nå): Vi skulle fått salgsprosent! Ja! Jeg burde blitt salgs-ambassadør eller noe 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 29. mai 2021 #751 Del Skrevet 29. mai 2021 (endret) Rumle skrev (1 time siden): Håper du finner! Jeg og Endret 29. mai 2021 av Sola de 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 29. mai 2021 #752 Del Skrevet 29. mai 2021 Sender de over hele landet ? @Frøkensina 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 29. mai 2021 #753 Del Skrevet 29. mai 2021 (endret) Sola de skrev (42 minutter siden): Sender de over hele landet ? @Frøkensina Ja det tror jeg! Endret 29. mai 2021 av Frøkensina 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 29. mai 2021 #754 Del Skrevet 29. mai 2021 Frøkensina skrev (1 minutt siden): Ja det tror jeg! Det var jo @Rumle som tipset meg om dem. Jeg kan dra dit på gartneriet innimellom da 😅 Jeg bor 50+ mil unna, så ikke så lett å dra dit Men skal undersøke om de sender 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 29. mai 2021 #755 Del Skrevet 29. mai 2021 Her https://www.lundebygartneri.no De er veldig hyggelige! 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 29. mai 2021 #756 Del Skrevet 29. mai 2021 (endret) Sola de skrev (4 minutter siden): Jeg bor 50+ mil unna, så ikke så lett å dra dit Men skal undersøke om de sender Ville bare ha ringt og sjekket før jeg bestilte, men de har jo nettbutikk da! Så de sender deg sikkert I fjor ventet jeg forgjeves på det årlige rosesalget, men pga korona så var de helt utsolgt til full pris før sensommeren 😅Det ser ut til å være samme tendenser hittil i år iallefall på et annet gartneri som var utsolgte allerede nå for mange planter Endret 29. mai 2021 av Frøkensina 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 29. mai 2021 #757 Del Skrevet 29. mai 2021 Ellers så kan du ringe plantasjen der du bor og høre om de kan ta den inn Mener jeg så Augusta på en Plantasjen en gang i forfjor eller noe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 29. mai 2021 #758 Del Skrevet 29. mai 2021 Sola de skrev (18 minutter siden): Jeg bor 50+ mil unna, så ikke så lett å dra dit Men skal undersøke om de sender Det hender at de dukker opp på hagesenter innimellom, har funnet på hageland blant annet 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 29. mai 2021 #759 Del Skrevet 29. mai 2021 (endret) Rumle skrev (4 minutter siden): Det hender at de dukker opp på hagesenter innimellom, har funnet på hageland blant annet Så bra, ja hun kan jo spørre et hagesenter i nærheten om de har eller kan ta inn Kanskje lettere å få Hageland til å ta inn enn Plantasjen, de er mer selvstendige butikker tror jeg. Endret 29. mai 2021 av Frøkensina 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 29. mai 2021 #760 Del Skrevet 29. mai 2021 Pokkers forbanna korona-rikinger altså, de jeg hadde tenkt til å plante i sommer er utsolgt allerede! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå