Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.

Daryl Dixon

Anbefalte innlegg

Daryl Dixon skrev (5 minutter siden):

Jeg skal ha det jeg kaller asiatisk laks. Blander soyasaus, hvitløk (litt vel mye), hakket rødløk, chilli og ingefær og dekker filleten før den stekes. Skal ha couscous og salat til.

Det høres også kjempegodt ut :bond:

Kan ko ikke snakke med dere nå :fnise: Lenge siden jeg har hatt en ordentlig middag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Frøkensina skrev (Akkurat nå):

Så bra! Den på hytta hadde bare en og en halv grein med liv i, de fikk jeg meg ikke til å klippe ned. Resten var brune stilker som jeg tok bort da. Angrer litt på at jeg klippet ned den på balkongen for ellers ville den ha kommet et godt stykke nå, nå er det såvidt noen få bladskudd 😅

De vokser fort når de først kommer i gang, har du fått gjødslet? Jeg har bare klippet/gjødslet under halvparten så langt, så blir spennende å se hvordan det går :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkensina skrev (1 minutt siden):

😍 Herregud det hørtes godt ut! :daane: Og det er ko ikke enkelt da, man må jo stå og steke biff og hakke opp salat og ta ut pommes fites uten å miste de osv :fnise:

:ler: er relativt enkelt da :jepp: miste noe gjør jeg nesten alltid :ninja:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (13 minutter siden):

De vokser fort når de først kommer i gang, har du fått gjødslet? Jeg har bare klippet/gjødslet under halvparten så langt, så blir spennende å se hvordan det går :ler:

Nei de kommer slettes ikke så fort hos meg :ler: Den på hytta har fått hønsegjødel med fullgjødsel i. Har ikke fått gjødslet den her hjemme, skulle hatt på kukompost men så vil jeg ikke drepe scillaene der. Flytende gjødsel kaster jeg om jeg har noe igjen siden de er av de merkene  som er trukket (andre er heller ikke helt trygge) det er så mye forgiftning av gjødsel/jord nå for tiden med ugressmidler.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (15 minutter siden):

:ler: er relativt enkelt da :jepp: miste noe gjør jeg nesten alltid :ninja:

Jaja, men jeg her totalt utslitt i dag 🤪 Og så har jeg ikke biff, salat, og pommes frites da 😅 

Kom hjem fra hytta kvart over midnatt i natt og sov ikke til i går. Ble altfor mye styr med alt. Men fikk iallefall fylt materne og tatt på blodmel. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkensina skrev (3 minutter siden):

Jaja, men jeg her totalt utslitt i dag 🤪 Og så har jeg ikke biff, salat, og pommes frites da 😅 

Kom hjem fra hytta kvart over midnatt i natt og sov ikke til i går. Ble altfor mye styr med alt. Men fikk iallefall fylt materne og tatt på blodmel. 

Ser den :Nikke: Kanskje du kan bestille noe på døren? :klemmer:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rumle skrev (5 minutter siden):

Ser den :Nikke: Kanskje du kan bestille noe på døren? :klemmer:

:jepp: Tenker på det! Har såååå vanvittig lyst på cola også, lurer på om en av de indiske som kjører hit har det 😍

:klemmer:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkensina skrev (8 minutter siden):

Betsilt meg lam tikkamasala, kommer i 6-tiden :spise:

Er det sterkt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (40 minutter siden):

Er det sterkt?

Nei man kan velge. Jeg bestilte medium som sist og den var ikke så sterk synes jeg da. De har mild og medium pluss også før de alvorlig sterke :ler: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkensina skrev (2 minutter siden):

Nei man kan velge. Jeg bestilte medium som sist og den var ikke så sterk synes jeg da. De har mild og medium pluss også før de alvorlig sterke :ler: 

Sist jeg spiste på indisk tok jeg medium, og den var altfor sterk for meg. :ninja:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkensina skrev (1 time siden):

Jeg fikk varm pepsi når jeg ville ha kald cola :trist:

DET er skuffende! 

Vi har gått tur i skogen. Det var ikke et spørsmål en gang, kunne jeg klippe plen kunne jeg gå tur. Godt poeng. Så da gikk vi tur da. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daryl Dixon skrev (1 time siden):

DET er skuffende! 

Vi har gått tur i skogen. Det var ikke et spørsmål en gang, kunne jeg klippe plen kunne jeg gå tur. Godt poeng. Så da gikk vi tur da. 

Så bra! Skulle ønske jeg hadde noen å gå tur med for jeg synes det er så gørrkjedelig så det blir jo aldri noe av :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkensina skrev (27 minutter siden):

Så bra! Skulle ønske jeg hadde noen å gå tur med for jeg synes det er så gørrkjedelig så det blir jo aldri noe av :fnise:

Jeg er egentlig glad i å gå tur. Men etter i fjor, når jeg var pjusk og kompisene mine absolutt skulle ha meg med å gå, det gav så avsmak, så har jeg ikke turt å begi meg ut på tur etter det. Men får begynne å gå litt flere turer nå.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkensina skrev (31 minutter siden):

Vi skulle jo vært naboer :jepp:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Rumle skrev (20 minutter siden):

Hva synes du forresten om avslutningen på Kompani Lauritzen? @Daryl Dixon

Jeg ble litt overrasket over at det var finalen, trodde de skulle ha litt flere opogaver enn det.. Men ellers veldig bra! Fortjent seier, ser på alle som vinnere egentlig. De fullførte med glans alle. Hva synes du?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (6 timer siden):

images?q=tbn:ANd9GcRtIu8Hzsvi9OFJqYyMqFl

:rodmer: Den må være noe av det vakreste jeg har sett av blomst :rodmer: Hvilken er det?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (7 minutter siden):

Jeg ble litt overrasket over at det var finalen, trodde de skulle ha litt flere opogaver enn det.. Men ellers veldig bra! Fortjent seier, ser på alle som vinnere egentlig. De fullførte med glans alle. Hva synes du?

Helt enig med deg i alt :Nikke: Egentlig ok at det ikke ble kjempefokus på en vinner, kun en liten markering. Alle fortjente å vinne :)

Sola de skrev (1 minutt siden):

:rodmer: Den må være noe av det vakreste jeg har sett av blomst :rodmer: Hvilken er det?

Augusta Luise, helt nydelig 🥰

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...