Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.

Daryl Dixon

Anbefalte innlegg

Daryl Dixon skrev (2 minutter siden):

Jeg har ikke kaffe, men te. Te med melk...

Koffein i det og! :kaffekopp: :kaffekopp:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han "kirurgen" som jeg postet om er jo ikke kirurg en gang, han jobbet i 11 år som kirurg på sykehuset uten å ha spesialiseringen, og sykehuset visste at han ikke hadde det! Den saken blir bare verre og verre jo mer man leser.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (1 minutt siden):

Han "kirurgen" som jeg postet om er jo ikke kirurg en gang, han jobbet i 11 år som kirurg på sykehuset uten å ha spesialiseringen, og sykehuset visste at han ikke hadde det! Den saken blir bare verre og verre jo mer man leser.

Er det den på sørlandet? Har lest om den før og ble helt kvalm.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkensina skrev (Akkurat nå):

Er det den på sørlandet? Har lest om den før og ble helt kvalm.

Ja, det er den. Helt ufattelig.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle vært lang fengselsstraff for å gjøre sånt! Sprøtt at det ikke er det. Sykehuset skulle ha blitt dømt også!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle vært lang fengselsstraff for å gjøre sånt! Sprøtt at det ikke er det. Sykehuset skulle ha blitt dømt også!

Veldig enig.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rumle skrev (Akkurat nå):

Veldig enig.

Det strider ekstremt i mot befolkningens rettsfølelse at vi ikke har krav på reell beskyttelse fra  sånne i helsevesenet. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkensina skrev (3 minutter siden):

Er akkurat det jeg og tenker, å miste lisensen er ikke nok. Dette er jo svindel som gambler med liv. Når man betaler skatt så er hverfall å bli behandlet av kompetente leger et minimumskrav. Et langt fengselsopphold er ikke for mye å forlange for sånne kvakksalvere.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vekslet på å sove og være våken i hele dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Georginene mine har begynt å spire :hoppe: Hvordan går det med de du plantet? Og plantet du i potter eller rett i bakken?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikke kjøpt georginer jeg :sukk: Jeg ville ha sånne stooore rosa tallerken georginer :ninuskapus:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikke kjøpt georginer jeg :sukk: Jeg ville ha sånne stooore rosa tallerken georginer :ninuskapus:

Du kan sikkert få tak i enda. I fjor plantet ikke jeg før begynnelsen av juni, gikk bra det :jepp:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rumle skrev (Akkurat nå):

Du kan sikkert få tak i enda. I fjor plantet ikke jeg før begynnelsen av juni, gikk bra det :jepp:

Ja? Kanskje det! Bare så rart at de emory paul blir solgt overalt utenom Oslo :klo: Ringte rundt til noen hagesentere for en stund tilbake.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan får du til å sikre de mot sneglene egentlig? 😅 Det var allerede både noen små og store brunsnegler på hytta :haar:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkensina skrev (9 minutter siden):

Hvordan får du til å sikre de mot sneglene egentlig? 😅 Det var allerede både noen små og store brunsnegler på hytta :haar:

Får jo ikke sikret de 100%, men har en del av terrassen der jeg har veldig god kontroll og det fungerer sånn noenlunde. Hender at det sniker seg noen inn der da, så helt vanntett er det absolutt ikke.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Frøkensina skrev (14 minutter siden):

Ja? Kanskje det! Bare så rart at de emory paul blir solgt overalt utenom Oslo :klo: Ringte rundt til noen hagesentere for en stund tilbake.

Har du sjekket på nett? Vil tro du kan få tak i de et eller annet sted :jepp:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (1 minutt siden):

Har du sjekket på nett? Vil tro du kan få tak i de et eller annet sted :jepp:

Utsolgt på nett! 😅 Det var de for en måneds tid siden også. Bare så rart at vestlandet og nordover i norge har tatt de inn og nesten ingen på østlandet :vetikke:

Rumle skrev (5 minutter siden):

Får jo ikke sikret de 100%, men har en del av terrassen der jeg har veldig god kontroll og det fungerer sånn noenlunde. Hender at det sniker seg noen inn der da, så helt vanntett er det absolutt ikke.

Bra! Knerter du de som kommer på terassen da eller bare kaster du de ut i hagen? :fnise: Var noen både små og store jeg ikke orket å drepe denne gangen fordi det er fælt og jeg var sliten. Men en blir fort til 400, og neste gang 16000 da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (31 minutter siden):

Georginene mine har begynt å spire :hoppe: Hvordan går det med de du plantet? Og plantet du i potter eller rett i bakken?

Plantet de rett i bakken jeg, og ikke kommet spirer enda. Og flere av de barrotstaudene gir ingen tegn til liv... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg ringt Nelson Garden og det var bare en liten blomsterbutikk i Oslo som hadde tatt de inn. Ringte den og de var utsolgt for en eller to måneder siden 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...