Rumle Skrevet 24. mai 2021 #621 Del Skrevet 24. mai 2021 Frøkensina skrev (Akkurat nå): Fant ikke noen hekling jeg? 😅 😍 Så dine cosmos! Håper det går fint! Det er jo du som ikke hekler, jeg hekler når jeg retter. Og jeg har sådd! Dette blir bare verre og verre! 🤣 Stakkars Dixon som har fått de to gamle søstrene i tråden sin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 24. mai 2021 #622 Del Skrevet 24. mai 2021 Frøkensina skrev (1 minutt siden): Det kan jeg ikke huske at jeg har sagt 🤣 Mhm! 😂😂😂 Du sier det jo alltid! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 24. mai 2021 #623 Del Skrevet 24. mai 2021 Rumle skrev (3 minutter siden): Merkelige svar Håper du finner en løsning på innsynsproblemene Nei de har NULL forståelse for at noe de gjør påvirker andre negativt. Skikkelig ego-opplegg synes jeg! JA altså må bare komme i gang med det, er ikke gjort i en fei 😅Det er flere steder som trenger skjul for å få dekket godt nok liksom. Men det er noen små furuer som er bak vannkrana, og det slo meg at bare jeg kan feste klatrestativ og en mindre pallekarm 80x60 i to eller tre høyder så har jeg MASSE villkaprifol bak hytta å plante! Hadde vært en fin start for der tror jeg ingen hadde klaget (søster) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 24. mai 2021 #624 Del Skrevet 24. mai 2021 Rumle skrev (3 minutter siden): Du sier det jo alltid! At du hekler?? Håper ikke jeg har fått drypp eller noe for det husker jeg ikke! 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 24. mai 2021 #625 Del Skrevet 24. mai 2021 Frøkensina skrev (20 minutter siden): Nei de har NULL forståelse for at noe de gjør påvirker andre negativt. Skikkelig ego-opplegg synes jeg! JA altså må bare komme i gang med det, er ikke gjort i en fei 😅Det er flere steder som trenger skjul for å få dekket godt nok liksom. Men det er noen små furuer som er bak vannkrana, og det slo meg at bare jeg kan feste klatrestativ og en mindre pallekarm 80x60 i to eller tre høyder så har jeg MASSE villkaprifol bak hytta å plante! Hadde vært en fin start for der tror jeg ingen hadde klaget (søster) Og hvis det funker så blir bonusen kaprifolduft ved terassen 😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 24. mai 2021 Forfatter #626 Del Skrevet 24. mai 2021 Rumle skrev (30 minutter siden): Det er du som sier jeg hekler når jeg retter! Nå føler jeg vi er akkurat som de to gamle søstrene på tv 🤣 Hvem er hvem? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 24. mai 2021 Forfatter #627 Del Skrevet 24. mai 2021 Frøkensina skrev (5 minutter siden): Og hvis det funker så blir bonusen kaprifolduft ved terassen 😍 Jeg skal flytte min kaprifol i den nye kassen min, lage fin klatreplass ved inngangen! 😍 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 24. mai 2021 #628 Del Skrevet 24. mai 2021 Daryl Dixon skrev (4 minutter siden): Hvem er hvem? 😂Hemmelig! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 24. mai 2021 #629 Del Skrevet 24. mai 2021 Daryl Dixon skrev (3 minutter siden): Jeg skal flytte min kaprifol i den nye kassen min, lage fin klatreplass ved inngangen! 😍 Ååh så herlig!! 😍Får vi bilde av den nye kassen etterhvert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 24. mai 2021 Forfatter #630 Del Skrevet 24. mai 2021 Noen har kokt hjernen min i natt.. Eller min skyld, tydde til en kvart sovetablett i går forde jeg var så urolig i kroppen, en KVART! Og det kjennes ut som om jeg er kokt i toppen. Tror jeg kaster de tablettene.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 24. mai 2021 Forfatter #631 Del Skrevet 24. mai 2021 Frøkensina skrev (1 minutt siden): Ååh så herlig!! 😍Får vi bilde av den nye kassen etterhvert? Det kan hende! Skal få bilde av meg oppi kassen, siden jeg er en blomst i meg selv. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 24. mai 2021 #632 Del Skrevet 24. mai 2021 Daryl Dixon skrev (11 minutter siden): Det kan hende! Skal få bilde av meg oppi kassen, siden jeg er en blomst i meg selv. Nemmelig! Nææææi ikke kast sovetablettene da, send de til meg i stedet 😂 Men det er ikke gøy med sånn hangover nei. Jeg får jo ikke sovetabletter uansett, fikk for lenge siden innsovningstablett bare og de tåler jeg dårlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 24. mai 2021 #633 Del Skrevet 24. mai 2021 Frøkensina skrev (45 minutter siden): At du hekler?? Håper ikke jeg har fått drypp eller noe for det husker jeg ikke! 😅 Er det ikke det du skriver når jeg feks skriver - gakke + pakke da? At jeg hekler? Frøkensina skrev (46 minutter siden): Nei de har NULL forståelse for at noe de gjør påvirker andre negativt. Skikkelig ego-opplegg synes jeg! JA altså må bare komme i gang med det, er ikke gjort i en fei 😅Det er flere steder som trenger skjul for å få dekket godt nok liksom. Men det er noen små furuer som er bak vannkrana, og det slo meg at bare jeg kan feste klatrestativ og en mindre pallekarm 80x60 i to eller tre høyder så har jeg MASSE villkaprifol bak hytta å plante! Hadde vært en fin start for der tror jeg ingen hadde klaget (søster) Høres ut som en fin løsning det da Du kan jo så litt blomkarse bortover for mer dekke før de setter seg ordentlig. Enkelte sorter vokser veldig kraftig og villig på en sesong Daryl Dixon skrev (13 minutter siden): Noen har kokt hjernen min i natt.. Eller min skyld, tydde til en kvart sovetablett i går forde jeg var så urolig i kroppen, en KVART! Og det kjennes ut som om jeg er kokt i toppen. Tror jeg kaster de tablettene.. 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 24. mai 2021 #634 Del Skrevet 24. mai 2021 Rumle skrev (1 minutt siden): Er det ikke det du skriver når jeg feks skriver - gakke + pakke da? At jeg hekler? Høres ut som en fin løsning det da Du kan jo så litt blomkarse bortover for mer dekke før de setter seg ordentlig. Enkelte sorter vokser veldig kraftig og villig på en sesong 😅 Altså jeg har tulla med skrivefeilene og sånn, men nå innbiller du deg saker eller forveksler meg med en annen! Gakke-pakke - hekle? Ja det hadde vært kjempefint! Håper det er nok sol der da 🧐 Det er litt bak en einer. Mener du kanariblomkarsen? Så at den var anbefalt til å klatre på gjerde på hagegal før andre klatreplanter er store Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 24. mai 2021 #635 Del Skrevet 24. mai 2021 Frøkensina skrev (21 minutter siden): Altså jeg har tulla med skrivefeilene og sånn, men nå innbiller du deg saker eller forveksler meg med en annen! Gakke-pakke - hekle? Ja det hadde vært kjempefint! Håper det er nok sol der da 🧐 Det er litt bak en einer. Mener du kanariblomkarsen? Så at den var anbefalt til å klatre på gjerde på hagegal før andre klatreplanter er store Nei, det er du som tuller! Du har skrevet det haugevis av ganger jo 🤣 Jaaaa! Feks jeg skal skrive pakke men det blir gakke så skriver jeg ofte en melding etterpå med; - gakke + pakke Har vi de samme samtalene?! 😅 Så skriver du ofte noe morsomt om at jeg hekler og derfor kaller jeg det for hekling nå! Pga deg! Forveksle deg du liksom 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 24. mai 2021 #636 Del Skrevet 24. mai 2021 Kanariblomkarsen vokser kraftig, ja 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 24. mai 2021 #637 Del Skrevet 24. mai 2021 Skal finne eksempler til deg når jeg er i bedre form. Du har skrevet det kjempemye! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 24. mai 2021 #638 Del Skrevet 24. mai 2021 Rumle skrev (11 minutter siden): Nei, det er du som tuller! Du har skrevet det haugevis av ganger jo 🤣 Jaaaa! Feks jeg skal skrive pakke men det blir gakke så skriver jeg ofte en melding etterpå med; - gakke + pakke Har vi de samme samtalene?! 😅 Så skriver du ofte noe morsomt om at jeg hekler og derfor kaller jeg det for hekling nå! Pga deg! Forveksle deg du liksom 😂 Jaja håper det ikke er starten på demens da 🤪 Bra jeg ikke kalte det hekking i allefall? 😅 Rumle skrev (9 minutter siden): Kanariblomkarsen vokser kraftig, ja Høres fint ut! 😍 Har du sådd den før? Rumle skrev (8 minutter siden): Skal finne eksempler til deg når jeg er i bedre form. Du har skrevet det kjempemye! Ja du får ta det senere 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 24. mai 2021 #639 Del Skrevet 24. mai 2021 Frøkensina skrev (4 minutter siden): 😂 Jaja håper det ikke er starten på demens da 🤪 Bra jeg ikke kalte det hekking i allefall? 😅 Høres fint ut! 😍 Har du sådd den før? Ja du får ta det senere Sikkert bare jellobrain! Ja, har sådd den flere år, veldig fin, kraftigst utover høsten her 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 24. mai 2021 #640 Del Skrevet 24. mai 2021 Du kunne jo kanskje prøvd å plante den med de svære grønne bladene? Den stauden? Kommer ikke på navnet i øyeblikket Tror den vokser raskt I trær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå