Daryl Dixon Skrevet 2. april 2021 Forfatter #241 Del Skrevet 2. april 2021 SVK skrev (6 minutter siden): Anbefaler deg å smake! Om du ikke ønsker å bake selv så går det an å kjøpe et kakestykke på bakeri. Påskesnopet forsvinner her også. Rumle skrev (15 minutter siden): Den så god ut Gulrotkake har jeg aldri smakt, underlig nok. Pussig med den påskesjokoladen som bare forsvinner, akkurat det samme skjer her Rumle skrev (5 minutter siden): Det skal jeg gjøre ved første anledning Pussig det der .. er det en påsketyv på ferde?! 🤯 Mistenket at påsketyven er den samme som tok smashen min... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 2. april 2021 #242 Del Skrevet 2. april 2021 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Mistenket at påsketyven er den samme som tok smashen min... Har han sjumilsstøvler og kommer seg rundt hele landet i et svuuuusj mens du tar en lur?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 2. april 2021 #243 Del Skrevet 2. april 2021 3 minutter siden, Daryl Dixon said: Mistenket at påsketyven er den samme som tok smashen min... Husker mamma pleide å gjemme snopet for at jeg ikke skulle ta det da jeg bodde hos henne. Kanskje du må gjøre det samme? 2 minutter siden, Rumle said: Har han sjumilsstøvler og kommer seg rundt hele landet i et svuuuusj mens du tar en lur?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 2. april 2021 #244 Del Skrevet 2. april 2021 SVK skrev (1 minutt siden): Husker mamma pleide å gjemme snopet for at jeg ikke skulle ta det da jeg bodde hos henne. Kanskje du må gjøre det samme? --- Det gjorde min mor også, men det hjalp ikke. Når hun hadde gjemt fine konfektesker pleide jeg å åpne plasten forsiiiiktig og ta ut det underste laget og lukke den pent igjen og lime plasten så den så uåpnet ut Fortalte henne det da jeg ble voksen og hun fikk helt hakeslepp, for hun hadde alltid trodd de som lagde konfekten jukset med å bare bruke ett lag i en eske som så ut som den inneholdt to .. jaja, jeg skammer meg Men, vi lo mye av det senere da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 2. april 2021 #245 Del Skrevet 2. april 2021 (endret) 41 minutter siden, Rumle said: Det gjorde min mor også, men det hjalp ikke. Når hun hadde gjemt fine konfektesker pleide jeg å åpne plasten forsiiiiktig og ta ut det underste laget og lukke den pent igjen og lime plasten så den så uåpnet ut Fortalte henne det da jeg ble voksen og hun fikk helt hakeslepp, for hun hadde alltid trodd de som lagde konfekten jukset med å bare bruke ett lag i en eske som så ut som den inneholdt to .. jaja, jeg skammer meg Men, vi lo mye av det senere da. Genialt! Kanskje den morsomste barndomshistorien jeg har hørt! Svært kreativt av deg! Endret 2. april 2021 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 2. april 2021 #246 Del Skrevet 2. april 2021 SVK skrev (25 minutter siden): Genialt! Kanskje den morsomste barndomshistorien jeg har hørt! Svært kreativt av deg! Må man så må man! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 2. april 2021 Forfatter #247 Del Skrevet 2. april 2021 Rumle skrev (1 time siden): Har han sjumilsstøvler og kommer seg rundt hele landet i et svuuuusj mens du tar en lur?! Det tror jeg faktisk. Han klapper seg på magen og sier han har måtte øke innsatsen på trening for å bevare flat mage, så alle bevis peker mot at han er godtesnopknaskeren! SVK skrev (1 time siden): Husker mamma pleide å gjemme snopet for at jeg ikke skulle ta det da jeg bodde hos henne. Kanskje du må gjøre det samme? Ja, godt mulig, og skjult kamera kanskje? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 2. april 2021 Forfatter #248 Del Skrevet 2. april 2021 Rumle skrev (1 time siden): Det gjorde min mor også, men det hjalp ikke. Når hun hadde gjemt fine konfektesker pleide jeg å åpne plasten forsiiiiktig og ta ut det underste laget og lukke den pent igjen og lime plasten så den så uåpnet ut Fortalte henne det da jeg ble voksen og hun fikk helt hakeslepp, for hun hadde alltid trodd de som lagde konfekten jukset med å bare bruke ett lag i en eske som så ut som den inneholdt to .. jaja, jeg skammer meg Men, vi lo mye av det senere da. Herlig! 🤣🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 2. april 2021 #249 Del Skrevet 2. april 2021 Daryl Dixon skrev (1 time siden): Det tror jeg faktisk. Han klapper seg på magen og sier han har måtte øke innsatsen på trening for å bevare flat mage, så alle bevis peker mot at han er godtesnopknaskeren! --- Jeg skal holde godt øye etter sjumilsstøvle-avtrykk i bedene mine og gi deg beskjed så snart jeg ser en påskegodtknaskende, veltrent kar som klapper seg på magen luske rundt her 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 2. april 2021 Forfatter #250 Del Skrevet 2. april 2021 Rumle skrev (32 minutter siden): Jeg skal holde godt øye etter sjumilsstøvle-avtrykk i bedene mine og gi deg beskjed så snart jeg ser en påskegodtknaskende, veltrent kar som klapper seg på magen luske rundt her 🤣🤣 Så bra, da kommer han nok tilbake med sjokoladetrut. Tror ikke jeg kan se på han uten å humre for meg selv på en stund nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 2. april 2021 #251 Del Skrevet 2. april 2021 Daryl Dixon skrev (6 minutter siden): 🤣🤣 Så bra, da kommer han nok tilbake med sjokoladetrut. Tror ikke jeg kan se på han uten å humre for meg selv på en stund nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 3. april 2021 Forfatter #252 Del Skrevet 3. april 2021 Dette er meg.. Og fikk litt vondt når jeg så denne. For litt siden så ble alt veldig vanskelig, og alt ble veldig rotete for meg. Ikke klarte jeg å sove, var irritabel og ikke forstod jeg opp og ned på meg selv i lang tid. Men klarte å skjule det en stund, jeg hadde vrangforestilling om at det er bedre å ordne det selv. Så kom en tid jeg husker veldig lite av, begynte å slette mye, deriblant profilen min på kg, snap, stengte noen kort og kontoer osv. Vet ikke hvorfor, mulig jeg var paranoid, husker lite. Men det var egentlig stygt av meg å "stikke av" uten å si noe. Klarte ikke å skjule så mye mer, og fikk hjelp. Hadde dårlig samvittighet, og ble litt flau når jeg så at jeg gjorde det, og vil si at det på ingen måte var for å være stygg. Og med tid og stunder kommer jeg sikkert til å gjøre rare ting igjen, det er jeg helt åpen om, men aldri med hensikt å såre noen. Det er min måte å si beklager på. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 3. april 2021 #253 Del Skrevet 3. april 2021 Daryl Dixon skrev (4 minutter siden): --- Det var bra du kom tilbake til oss ❤ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 3. april 2021 #254 Del Skrevet 3. april 2021 @Daryl Dixon Det er lov å ta en pause og det er forståelig at man ikke alltid orker å forklare hvorfor man trenger en pause. Synes ikke du har noe å beklage for. Men veldig flott at du tør og klarer å være åpen om hvorfor du forsvant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 3. april 2021 #255 Del Skrevet 3. april 2021 6 minutter siden, Rumle said: Det var bra du kom tilbake til oss ❤ Enig! I tillegg flott at du @Daryl Dixon tekster vennene dine. De setter nok uendelig stor pris på å høre fra deg igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 3. april 2021 Forfatter #256 Del Skrevet 3. april 2021 Rumle skrev (18 minutter siden): Det var bra du kom tilbake til oss ❤ SVK skrev (12 minutter siden): @Daryl Dixon Det er lov å ta en pause og det er forståelig at man ikke alltid orker å forklare hvorfor man trenger en pause. Synes ikke du har noe å beklage for. Men veldig flott at du tør og klarer å være åpen om hvorfor du forsvant. SVK skrev (10 minutter siden): Enig! I tillegg flott at du @Daryl Dixon tekster vennene dine. De setter nok uendelig stor pris på å høre fra deg igjen! Dere er fine dere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 3. april 2021 #257 Del Skrevet 3. april 2021 1 minutt siden, Daryl Dixon said: Dere er fine dere. Takk, enig og samme tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 4. april 2021 Forfatter #258 Del Skrevet 4. april 2021 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 4. april 2021 #259 Del Skrevet 4. april 2021 Daryl Dixon skrev (19 timer siden): Dette er meg.. Og fikk litt vondt når jeg så denne. For litt siden så ble alt veldig vanskelig, og alt ble veldig rotete for meg. Ikke klarte jeg å sove, var irritabel og ikke forstod jeg opp og ned på meg selv i lang tid. Men klarte å skjule det en stund, jeg hadde vrangforestilling om at det er bedre å ordne det selv. Så kom en tid jeg husker veldig lite av, begynte å slette mye, deriblant profilen min på kg, snap, stengte noen kort og kontoer osv. Vet ikke hvorfor, mulig jeg var paranoid, husker lite. Men det var egentlig stygt av meg å "stikke av" uten å si noe. Klarte ikke å skjule så mye mer, og fikk hjelp. Hadde dårlig samvittighet, og ble litt flau når jeg så at jeg gjorde det, og vil si at det på ingen måte var for å være stygg. Og med tid og stunder kommer jeg sikkert til å gjøre rare ting igjen, det er jeg helt åpen om, men aldri med hensikt å såre noen. Det er min måte å si beklager på. Du trenger ikke beklage. Vi er bare glad for å se deg her igjen Du er en superfin fyr, vi har blitt så glad i. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 4. april 2021 #260 Del Skrevet 4. april 2021 Daryl Dixon skrev (1 time siden): Aaaaw 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå